Even een random tip. Ik heb gevoelige ogen en hele rechte wimpers. De incredi-curl mascara van ELF werkt echt heel goed. Mooie krul die lang blijft zitten, niet duur en geen prikkende ogen. Misschien heeft iemand er iets aan
Ah daar ben ik benieuwd naar! Heb je vaak/snel reactie op je ogen met mascara?
Ja sinds afgelopen jaar kreeg ik ineens vaak prikkende en rode ogen van mascara. Ik heb verschillende mascara’s geprobeerd -waterproof, niet waterproof, tubing etc.- maar de mascara’s van E.L.f bevallen tot nu toe het best.
Ah, fijn dat je dat nu hebt gevonden! En ook fijn dat het dan niet een hele dure mascara is. Bedankt voor je tip, was zelf ook op zoek naar zo’n mascara. Heb ook gevoelige ogen en als ik dan redelijk tegen iets kan, dan krijg ik de wimpers niet echt de lucht in haha. Ik ga hem binnenkort ook eens proberen!
Tig jaar geleden heb ik voor het laatst makeupkwasten gekocht, met name Zoeva en Real Techniques. Inmiddels zijn een aantal hiervan versleten dn ben ik op zoek naar iets nieuws. Maar, wat zijn nu de goede merken of sets om naar te kijken?
Qua prijs vind ik dat middensegment zoals Zoeva en RT het fijnst.
Ik vind sets altijd een beetje lastig omdat je 9/10 keer niet alles gebruikt dus ik zou dan eerder losse kwasten kopen tenzij je een set vindt waarvan je vooraf al weet dat je alles gebruikt natuurlijk. Zoeva heeft wel fijne kwasten voor een leuke prijs en die hebben volgens mij ook vaak korting.
Ik ben nu in New York. Iemand nog goede aanraders om te kopen in Sephora ?
Ik vind Zoeva ook nog steeds het fijnste merk voor kwasten
Mario contour/blush stick, hebben ze ook mini’s van in een setje dat vind ik echt top
Hauslabs foundation, Natasha Denona concealer en oogschaduw
Ik vind Kiko ook fijne kwasten hebben, itt Zoeva zijn die zwart en niet wit. Persoonlijk hou ik nl niet zo van witte kwasten, want 1 keer gebruikt en ze lijken meteen vies. En ELF heeft hele fijne gezichtskwasten.
Ik ben ook in de VS momenteel, ik zag bij Sephora hun Sephora favorites setjes staan. Dit keer niet gekocht, vorig jaar wel en zaten toen echt leuke producten tussen. Dus je kan altijd eens kijken naar welke setjes ze nu hebben, zijn zeker interessant .
En verder idd; Haus labs en makeup by Mario, maar ook Summer Fridays als je dat een leuk merk vindt.
Toevoeging; ga zeker eens kijken bij Colourpop. Te vinden bij Target & Ulta.
Ik ben echt mega fan van de Sephora eigen merk lipstains
Ik heb door dit bericht vannacht gedroomd dat ik in Sephora was en dacht “Oja die favourites sets want die werden op het forum genoemd”
Ah dit is ook een goede tip, thanks!!
Morphe heeft ook fijne betaalbare kwasten
Rhode Pocket Blush! Ik heb zelf Tan Line.
Thanks! Heb inmiddels heel veel gekocht dankzij jullie tips haha, maar ik moet zo te zien nog even terug
ik heb laatst m’n oorschelp goed schoongemaakt met een exfoliant voor mn gezicht (paulas choice) en nu is ie zoooooooo heerlijk zacht. echt een aanrader.
Ik heb een lashlift laten doen, wat raden jullie me aan qua verzorging? Castor olie is te zwaar.