Ik vind Zoeva ook nog steeds het fijnste merk voor kwasten
Mario contour/blush stick, hebben ze ook miniās van in een setje dat vind ik echt top
Hauslabs foundation, Natasha Denona concealer en oogschaduw
Ik vind Kiko ook fijne kwasten hebben, itt Zoeva zijn die zwart en niet wit. Persoonlijk hou ik nl niet zo van witte kwasten, want 1 keer gebruikt en ze lijken meteen vies. En ELF heeft hele fijne gezichtskwasten.
Ik ben ook in de VS momenteel, ik zag bij Sephora hun Sephora favorites setjes staan. Dit keer niet gekocht, vorig jaar wel en zaten toen echt leuke producten tussen. Dus je kan altijd eens kijken naar welke setjes ze nu hebben, zijn zeker interessant
.
En verder idd; Haus labs en makeup by Mario, maar ook Summer Fridays als je dat een leuk merk vindt.
Toevoeging; ga zeker eens kijken bij Colourpop. Te vinden bij Target & Ulta.
Ik ben echt mega fan van de Sephora eigen merk lipstains
Ik heb door dit bericht vannacht gedroomd dat ik in Sephora was en dacht āOja die favourites sets want die werden op het forum genoemdā ![]()
![]()
Ah dit is ook een goede tip, thanks!!
Morphe heeft ook fijne betaalbare kwasten
Rhode Pocket Blush! Ik heb zelf Tan Line.
Thanks! Heb inmiddels heel veel gekocht dankzij jullie tips haha, maar ik moet zo te zien nog even terug ![]()
ik heb laatst mān oorschelp goed schoongemaakt met een exfoliant voor mn gezicht (paulas choice) en nu is ie zoooooooo heerlijk zacht. echt een aanrader.
Ik heb een lashlift laten doen, wat raden jullie me aan qua verzorging? Castor olie is te zwaar.
Hebben je wimpers het nodig? Dan zou ik voor een lichtere olie gaan zoals jojoba of misschien vaseline?
Ik heb het idee dat het serum van Nanolash mijn oogleden verkleurd/donkerder maakt. Ik was een tijdje gestopt en toen trok het wel weer weg, maar nu ik het weer regelmatig gebruik zag ik gisteren ineens dat mijn oogleden weer donkerder lijken. Hebben anderen dit ook?
@VickyViolence een tijdje geleden postte je over Long 4 lashes, ben je daar nog steeds tevreden over? En merk je ook iets qua verkleuring op je oogleden?
Ja, had ik ook. Ben het wel blijven gebruiken en de verkleuring werd uiteindelijk wel veel minder (maar ging pas echt weg toen ik stopte).
Ja dit is een algemene bijwerking. Ik kreeg er ook hele donkere wallen van. Leek wel dood.
Weet iemand een mooie, vampy, gothy koele lipstain in een rode/bordeaux/eventueel zelfs wat paarsige tint? Mag donker zijn. Liefst gewoon in een fysieke winkel. Heb Di, Kruidvat, Douglas, Ici Paris, Hema in de buurt.
Haha aiiii. Trok het wel weer weg?
@WinterQueen hmm ja ik denk dat ik het maar minder vaak ga gebruiken of toch helemaal stop. Wel jammer, want mān wimpers zijn nu echt heel mooi
Ja toen ik ermee stopte is het weer weggetrokken