Het Beautytopic #4

Thanks! Heb inmiddels heel veel gekocht dankzij jullie tips haha, maar ik moet zo te zien nog even terug :sunglasses:

3 likes

ik heb laatst m’n oorschelp goed schoongemaakt met een exfoliant voor mn gezicht (paulas choice) en nu is ie zoooooooo heerlijk zacht. echt een aanrader.

2 likes

Ik heb een lashlift laten doen, wat raden jullie me aan qua verzorging? Castor olie is te zwaar.

Hebben je wimpers het nodig? Dan zou ik voor een lichtere olie gaan zoals jojoba of misschien vaseline?

2 likes

Ik heb het idee dat het serum van Nanolash mijn oogleden verkleurd/donkerder maakt. Ik was een tijdje gestopt en toen trok het wel weer weg, maar nu ik het weer regelmatig gebruik zag ik gisteren ineens dat mijn oogleden weer donkerder lijken. Hebben anderen dit ook?

@VickyViolence een tijdje geleden postte je over Long 4 lashes, ben je daar nog steeds tevreden over? En merk je ook iets qua verkleuring op je oogleden?

1 like

Ja, had ik ook. Ben het wel blijven gebruiken en de verkleuring werd uiteindelijk wel veel minder (maar ging pas echt weg toen ik stopte).

1 like

Ja dit is een algemene bijwerking. Ik kreeg er ook hele donkere wallen van. Leek wel dood.

1 like

Weet iemand een mooie, vampy, gothy koele lipstain in een rode/bordeaux/eventueel zelfs wat paarsige tint? Mag donker zijn. Liefst gewoon in een fysieke winkel. Heb Di, Kruidvat, Douglas, Ici Paris, Hema in de buurt.

Haha aiiii. Trok het wel weer weg?

@WinterQueen hmm ja ik denk dat ik het maar minder vaak ga gebruiken of toch helemaal stop. Wel jammer, want m’n wimpers zijn nu echt heel mooi

1 like

Ja toen ik ermee stopte is het weer weggetrokken

1 like

Hebben jullie recentelijk Cicaplast Baume b5 in een 1+1 actie gezien? Zie nu 20% korting, maar hoop op meer :sweat_smile:

1 like

Ik heb ze nog niet eerder met 1+1 gratis gezien dus als je die vindt, laat het vooral weten haha. Heb ook wel eens goedkoper bij Amazon besteld, misschien dat ze daar nog goede korting hebben? Anders kom ik ook niet verder dan 20 of 25 procent korting inderdaad.

Nog nooit gezien en ik gebruik het al zeker 10 jaar.

2 likes

Mijn Benu apotheek heeft ze momenteel wel in een 50% korting bak (met ook de zonnebrandcremes etc).

2 likes

Weet iemand een goede dupe van de The Balm - Frat boy blush?

Dit is echt mijn faaaave, maar is na al die jaren nu toch echt-echt op. En dus niet meer te koop. Ik hou er van dat hij geen/weinig shimmer heeft en dat hij licht peachy is, maar niet te. Help me out! Mag van elk merk zijn (duur - goedkoop).

2 likes

Frat boy is een dupe van deep troath van Nars, maar die heeft iets meer shimmer. Volgens mij heeft Dior ook zo’n kleur, maar ook wel met meer shimmer. Zit er nog een klein beetje in je doosje? Anders zou ik daarmee naar een winkel gaan en dingen gaan vergelijken.

1 like

Ja Deeptroath is ook een favo idd! Grappig, wist niet dat het dupes waren maar ik heb blijkbaar een zeer beperkte smaak :rofl:
Heb ook een fijne van Chanel (weet de kleur even niet) maar ook daarbij net iets teveel glim. Ik zoek nu echt een nagenoeg matte blush, vind ik fijn voor overdag.

Missch moet ik idd gaan swatchen in de winkel, maar hoop op wat gerichte tips van hier.

3 likes

En @Disconnected ik heb denk ik twee jaar geleden ofzo een keer een 1+1 actie bij de Etos gezien! Maargoed, als ik jullie antwoorden lees moet ik misschien genoegen nemen met 20%.

Of een vloeibare blush. Die zijn vaak zonder glitters, als er iets van cream in de naam staat.
Ik vind die van inglot mooi maar dan moet je dan net in de buurt wonen of op de gok durven bestellen. Zou dan eerder iets kopen wat je wel kunt swatchen.

3 likes

Ja ik hou ook van koraal kleur die niet te oranje en niet oud roze uitpakt. Ik heb wel het gevoel dat de precieze kleur heel erg van je huid afhangt. Maar mijn favo (misschien geen exacte dupe) is de Cream blush van Make up Studio genaamd Coral passion. Heel mat, maar omdat het een cream blush is, blendt het met je huid. Zit ook mooi over foundation. Ik breng het aan met mijn vingers. Succes met je zoektocht. Er is ook een poeder variant van, kleur 35, maar ik vind ‘m minder dan de cream variant.

2 likes