Twilight Hour van Shiseido is wel zo’n soort blush. Wel wat rozer dan frat boy denk ik. Ik heb ze allebei, maar frat boy ligt ergens in een lade. Als je wil kan ik hem wel zoeken en ze naast elkaar houden. Maar Twilight Hour is iig een aanrader.
O die ziet er op de plaatjes inderdaad goed uit!
Als het niet veel moeite is, zou je dan een foto willen maken van beide naast elkaar?
Heeft geen haast hoor. Lief!
Ik vond ook nog Fleur Power van MAC, dat is ook wel zo’n zelfde soort kleur.
Op de swatchfoto lijken de kleuren heel anders, maar dat is in het echt wel minder. Fleur is wel veel dieper roze. Twilight Hour is wat meer perzik. Ik vind dat zelf echt een hele mooie natuurlijke kleur.
Edit: van boven naar beneden: Fleur Power, Twight Hour en Frat Boy

Heeft iemand ervaring met de oogschaduws van Jolie Beauty? Met de zoekfunctie vind ik niets en ben benieuwd of het pigment goed is en de fall out zo min mogelijk?
Ze zien er prachtig uit dus ben even benieuwd
Weet iemand of merken als Kiehls, The Ordinary, Paula’s choice en Drunk Elephant rond Black Friday vaak ergens met korting te krijgen zijn? Mijn stash is bijna op dus ik dacht als er ergens korting is wacht ik nog even met inslaan.
Verder was ik benieuwd of jullie wat betreft skincare of make up een soort holy grail hebben? Een product waar je echt heel erg enthousiast over bent en niet meer kan/wil. Ik heb dat zelf met de 2%BHA van Paula’s choice en de combinatie van een thermaal waterspray plus hyaluronzuur van The Ordinary.
The Ordinary heeft meestal de hele maand november rond de 20% korting (op de website en in de winkel, maar bij de Douglas niet altijd). Black Friday zijn de gesloten.
De Marine Hyaluron vind ik zelf fijner dan de gewone HA van TO.
Kiehl’s is bij Douglas nu uitgesloten van korting maar op hun eigen website doen ze vaak 20 a 25% korting. Ik zou me abonneren op hun nieuwsbrief of even volgen op sociale media.
Ze verkopen al deze merken bij Cult Beauty en werken met een kortingscode. Ik heb dit weekend FLEURCB gebruikt van een influencer en kreeg 20% korting. Bestel daar regelmatig en werkt super fijn!
Holy grails voor mij zijn die oils van Sunday Riley, Glow Recipe Glow Tonic en het serum en gebruik nu Abib collagen overnight mask (Korean) en nog nooit zo’n mooie huid in de ochtend gehad. Love it!
Mijn holy grail is azelaic acid. Ik begon met die van the ordinary, maar inmiddels vind ik die van Anua fijner. Uiteraard afhankelijk van je huid, maar mijn gevoelige huid kan hier veel beter tegen dan een BHA.
Bij douglas krijg je nu 20% korting op TO bij besteding vanaf €20.
Ik sluit me aan bij het bericht hierboven over azelaic acid en daarnaast kan ik niet zonder het niacinamide serum. Deze combi zorgt bij mij voor een rustige huid en zo min mogelijk roodheid.
Ik ben helaas gevoelig geworden voor te hoge concentraties niacinamide (echt kut, die van TO is best sterk dus pas daar een beetje mee op! het zit al in zo veel andere producten), maar ik kan azelaic acid 100% onderschrijven! Ik ben ook begonnen met die van TO, gebruik nu die van Nineless (gekocht via yesstyle), maar wil hierna eigenlijk een andere proberen want er zit van dat slakkenslijm in en daar gaat mijn huisstofmijtallergie volgens mij niet super op
Ik gebruik het niet iedere dag, om de dag of zelfs twee dagen is genoeg voor mij!
Verder ben ik echt heel erg fan van iunik’s beta glucan serum, dat is vooralsnog het enige dat mijn huidbarrière betrouwbaar overeind kan houden. Ook via yesstyle en echt heel betaalbaar, ben ook benieuwd naar de rest van die range!
Wat merkte je toen je dit niacinamide serum gebruikte?
Ik heb het zelf opgebouwd van een paar keer per week naar nu sinds een paar jaar twee keer per dag. Wanneer ik het een paar dagen niet gebruik merk ik het meteen. Het zorgt er samen met de azelaic acid voor dat mijn rosacea onder controle blijft.
Ik had vooral heel veel last van periorale dermatitis en een verstoorde huidbarrière, dus eigenlijk precies het tegenovergestelde van het effect bij jou: juist meer roodhuid, jeuk en ‘puistjes’. Echt sad :c ik kan het trouwens wel hebben in lagere concentraties/andere producten, dus het zou best kunnen dat er iets van een conserveermiddel oid in die van The Ordinary zit waar ik stiekem allergisch voor ben of zo! Wel echt fijn dat het voor jou werkt
ben jaloers haha!
Ik gebruikte het trouwens alleen 's avonds, wisselde een beetje tussen iedere dag en om de dag. Maar het is al een tijdje geleden dat ik het voor het laatst heb gebruikt!
Heeft er iemand een toegangscode voor de L’oreal sale over?
Yes ik heb een code! Stuur me maar een berichtje ![]()
Ik zag overigens wel dat het al aardig vol zat, alleen nog plek vanaf 16.00u volgens mij.
Aanraders qua herfstige, beetje gothy, matte poederblushes? Rood, bordeaux, mauve, zelf wat paarsig of bruinig, ik denk het liefst een beetje een koelere tint. Liefst gewoon in de winkel, ik heb Hema, Kruidvat, Di, Douglas, Lush, &Otherstories, Ici Paris in de buurt!
Aansluitend hierop: heeft iemand die Butter Blushes van Nyx al geprobeerd? Vind ze er leuk uitzien maar ik zie telkens maar een kleine selectie qua kleuren in de winkels, vooral de rozige kleurtjes en ik will dus graag meer de rode kant op.
Nars orgasm rush of Mac big diva energy misschien?
Mac Film noir ![]()
@ghoul.in.japan op tt & insta draagt veel gothy cool toned make up in die tinten! toevallig zag ik vd week een filmpje waar ze mac film noir droeg.