Het Beautytopic #4

Ik gebruik sinds kort centella ampoule nadat ik mn huid heb gereinigd ‘s avonds en ik heb echt het gevoel dat het mn huid egaler maakt. Het is ook een soort water, dus laat geen plakkerig laagje achter ofzo. Heel chill.

Ik heb zojuist een mailtje gekregen van The Ordinary dat Slowvember er weer aankomt: de hele maand 23% korting.

4 likes

Ik weet even niet zo goed waar te plaatsen dus probeer ik het hier:

Ik wil graag een detox shampoo uit proberen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie heeft dé (enigzins betaalbare) tip voor mij?

Die van Ouai

8 likes

Ja vind deze ook fijn!

2 likes

Ja hier ook een bevestiging dat deze heeelgoed is

1 like

Kan dit ook beamen
Zonder dat ‘t mijn best gevoelige hoofdhuid uitdroogt, wat ik bij andere shampoos wel gauw heb

1 like

Iemand tips voor een jeukende hoofdhuid? Ik heb een droge hoofdhuid maar snel last van vet haar, wil dus iets proberen wat je haar niet te vet maakt. Ik gebruik nu shampoo en conditioner van dr Organic en wil iets zonder siliconen blijven gebruiken.

Bedankt allemaal! Dan bestel ik die.

Iemand hier de La Roche Posay Mela B3 serum al geprobeerd voor pigmentvlekjes? Werkt het echt? Of hebben jullie tips voor andere producten?

Ik ben dit jaar even lui geweest en ik heb alleen maar Cerave (en SPF) gesmeerd, maar die Cerave is toch wat te vet voor mijn gezicht. Ik ben weer even op zoek naar een nieuwe werkende skincare voor mij. De 23% korting bij TO is begonnen trouwens!

1 like

Ik heb mela b3 geprobeerd, het serum en dagcreme maar deed voor mij niets. Zag geen verschil

Ah balen zeg! Thanks voor je reactie.

3 likes

Ik gebruik azelaic acid van the facetheory! Duurt natuurlijk even tot je resultaat ziet, maar merk met consistent gebruik wel verschil.

1 like

Ik en ik ben fan. Ik doe echt minimale skincare, en vaak maak ik dingen niet op. Maar deze heb ik zelfs opnieuw gekocht.

2 likes

Ginger shampoo van the body shop

3 likes

Heeft iemand een tip voor een dagcrème met spf en een nachtcrème voor de vette huid? Ik heb het idee dat mijn huid steeds vetter wordt en dat mijn huidige crèmes niet meer goed voor me werken.

Wat ik gebruik aan huidverzorging:
Ochtend
Kruidvat derma hydraterende facewash
Pyunkang essence toner
Etos sensitive dagcrème met spf

Avond
Kruidvat derma hydraterende facewash
Pyunkang essence toner
Azeliac acid of retinoid van The Ordinary
First Aid Beauty ultra repair cream

Soms doe ik nog niacinamide + zinc van The Ordinary in de mix

1 like

Ik heb nu voor mijzelf de perfecte combinatie en dat is overdag de Skin Restoring Moisturizer SPF 50 van Paula’s Choice en voor de avond LRP Lipikar Baume AP+M

2 likes

Hoe weten we waar we de goedkoopste beautyproducten kunnen krijgen? Ik reis vaak via Schiphol airport, maar ik heb het gevoel dat de prijzen er niet lager zijn dan in de winkel.

1 like

Mn vriend had gister een werkevent waar hij een goodiebag van pat mcgrath heeft gekregen met oa echt een geweldig oogschaduwpallet en een glow cream en ik voel me helemaal chique nu

24 likes

De prijzen op Schiphol liggen over het algemeen ook niet lager dan in de winkel. Denk dat je vooral moet kijken bij online aanbieders (en dan niet ICI / Douglas). Notino, Deloox, Lookfantastic hebben wel vaak goede aanbiedingen.

1 like