Dit weekend heeft Mac weer de €11 deals, zowel online als in de winkel!
En wat een fiasco is het dit jaar zeg! Echt balen
de website doet het al vanaf gisteravond niet.
het was even volhouden, maar ik heb wat besteld.
Hoe lang heb je in de wachtrij gestaan?
Ik kon er vannacht nog op komen. Maar 2 mascara’s en veel kleuren blush was toen al uitverkocht. Ben heel benieuwd wat er nu nog is.
Ik heb me blijkbaar ooit ingeschreven voor the nieuwsbrief van The Body Shop en sinds vorige week krijg ik ineens zowat om de dag een mail van ze? Beetje overdreven dus ik heb me gelijk ook uitgeschreven, maar ik dacht ook dat ze failliet waren. Zie nu dat ze blijkbaar een doorstart hebben gemaakt en er nog winkels open zijn ook. Ik kan me niet echt voorstellen dat ze nu succesvoller zijn dan voorheen en niet weer failliet zullen gaan??
Nou ik sta al uren in de wachtrij. Was er net doorheen en wilde toen naar blushes klikken waarbij de pagina opnieuw werd geladen en toen stond ik weer in de wachtrij.
Heb niks echt nodig dus geef het maar op denk ik.
Hier hetzelfde. Ik krijg dagelijks onzin nieuwsbrieven
Het enige wat ik wil weten is wanneer ze een actie op shampoo hebben
Van de blushes waren er ook nog maar 1 of 2 kleuren op voorraad toen ik er vanochtend vroeg doorheen kwam. Dus tenzij je Raizin en volgens mij Coppertone wilt, heeft het ook niet echt zin meer…
Viel me sowieso donderdagavond toen het al begon al op dat een aantal populaire kleuren al op waren en die zijn tot nu toe ook niet bijgevuld tijdens de actie. Benieuwd of dat nog gaat gebeuren aangezien de hele actie nog tot en met dinsdag is ![]()
Nee ik kom er ook maar niet door. Ben benieuwd of het dit weekend nog gaat lukken
Ik was er even door, maar ben er alweer uitgegooid. We blijven het proberen.
Ik vond het wel vreemd dat via tiktok wordt gezegd dat de bruine mascara wel meedoet, maar online ging de korting er niet vanaf.
Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan?
Sinds gistermiddag 3 uur ofzo ![]()
Haha wow. Ik heb het gisteren na een uurtje al opgegeven. Hopelijk heeft douglas op 11 november ook een goede actie.
Nee die korting die ze nu hebben blijft
Ik heb begrepen van de manager van een MAC counter in de Douglas dat er wel producten €11 zijn maar dat het verschilt per filiaal wat er mee doet aan de actie. Ze doen het alleen dinsdag. Bij sommige filialen doen bijv. de blushes niet mee.
Dat is niet te doen dus als het al zo is (lijkt er nu iig niet op) dan hebben alle counters dezelfde producten met korting en op=op/online te bestellen.
Ik had haar gisteren gevraagd en dit was het antwoord dat ik van haar kreeg. Dus ik ben heel benieuwd dan dinsdag! Ze gaf ook aan welke producten wel meededen in haar store dus ik ga er vanuit dat het klopt.
Ja ik ben ook benieuwd! Ik denk dat als ze mee doen dinsdag, al snap ik niet dat ze niet gister gelijk mee zijn gegaan want ze lopen nu gewoon (veel) omzet mis, dat ze dan 11 best sellers pakken ofzo. Is niet te doen als de ene winkel wel fix+ heeft en de andere niet en dan zou de website ook weer iets anders hebben.
Heb wel echt medelijden met de medewerkers in de Mac store nu want die krijgen ook mega veel gezeik dat de website niet werkt.
Ik kom niet verder met bestellen omdat hij steeds een melding geeft over mijn telefoonnummer.
Het mag niet met een 0 beginnen en moet 10 cijfers zijn…