Het Beautytopic #4

Ik heb mela b3 geprobeerd, het serum en dagcreme maar deed voor mij niets. Zag geen verschil

Ah balen zeg! Thanks voor je reactie.

3 likes

Ik gebruik azelaic acid van the facetheory! Duurt natuurlijk even tot je resultaat ziet, maar merk met consistent gebruik wel verschil.

1 like

Ik en ik ben fan. Ik doe echt minimale skincare, en vaak maak ik dingen niet op. Maar deze heb ik zelfs opnieuw gekocht.

2 likes

Ginger shampoo van the body shop

2 likes

Heeft iemand een tip voor een dagcrème met spf en een nachtcrème voor de vette huid? Ik heb het idee dat mijn huid steeds vetter wordt en dat mijn huidige crèmes niet meer goed voor me werken.

Wat ik gebruik aan huidverzorging:
Ochtend
Kruidvat derma hydraterende facewash
Pyunkang essence toner
Etos sensitive dagcrème met spf

Avond
Kruidvat derma hydraterende facewash
Pyunkang essence toner
Azeliac acid of retinoid van The Ordinary
First Aid Beauty ultra repair cream

Soms doe ik nog niacinamide + zinc van The Ordinary in de mix

1 like

Ik heb nu voor mijzelf de perfecte combinatie en dat is overdag de Skin Restoring Moisturizer SPF 50 van Paula’s Choice en voor de avond LRP Lipikar Baume AP+M

2 likes

Hoe weten we waar we de goedkoopste beautyproducten kunnen krijgen? Ik reis vaak via Schiphol airport, maar ik heb het gevoel dat de prijzen er niet lager zijn dan in de winkel.

1 like

Mn vriend had gister een werkevent waar hij een goodiebag van pat mcgrath heeft gekregen met oa echt een geweldig oogschaduwpallet en een glow cream en ik voel me helemaal chique nu

22 likes

De prijzen op Schiphol liggen over het algemeen ook niet lager dan in de winkel. Denk dat je vooral moet kijken bij online aanbieders (en dan niet ICI / Douglas). Notino, Deloox, Lookfantastic hebben wel vaak goede aanbiedingen.

Dit weekend heeft Mac weer de €11 deals, zowel online als in de winkel!

17 likes

En wat een fiasco is het dit jaar zeg! Echt balen :frowning: de website doet het al vanaf gisteravond niet.

2 likes

het was even volhouden, maar ik heb wat besteld.

2 likes

Hoe lang heb je in de wachtrij gestaan?

Ik kon er vannacht nog op komen. Maar 2 mascara’s en veel kleuren blush was toen al uitverkocht. Ben heel benieuwd wat er nu nog is.

1 like

Ik heb me blijkbaar ooit ingeschreven voor the nieuwsbrief van The Body Shop en sinds vorige week krijg ik ineens zowat om de dag een mail van ze? Beetje overdreven dus ik heb me gelijk ook uitgeschreven, maar ik dacht ook dat ze failliet waren. Zie nu dat ze blijkbaar een doorstart hebben gemaakt en er nog winkels open zijn ook. Ik kan me niet echt voorstellen dat ze nu succesvoller zijn dan voorheen en niet weer failliet zullen gaan??

1 like

Nou ik sta al uren in de wachtrij. Was er net doorheen en wilde toen naar blushes klikken waarbij de pagina opnieuw werd geladen en toen stond ik weer in de wachtrij. :clown_face: Heb niks echt nodig dus geef het maar op denk ik.

1 like

Hier hetzelfde. Ik krijg dagelijks onzin nieuwsbrieven :cry: Het enige wat ik wil weten is wanneer ze een actie op shampoo hebben

3 likes

Van de blushes waren er ook nog maar 1 of 2 kleuren op voorraad toen ik er vanochtend vroeg doorheen kwam. Dus tenzij je Raizin en volgens mij Coppertone wilt, heeft het ook niet echt zin meer…
Viel me sowieso donderdagavond toen het al begon al op dat een aantal populaire kleuren al op waren en die zijn tot nu toe ook niet bijgevuld tijdens de actie. Benieuwd of dat nog gaat gebeuren aangezien de hele actie nog tot en met dinsdag is :clown_face:

Nee ik kom er ook maar niet door. Ben benieuwd of het dit weekend nog gaat lukken

1 like