Wejooooo ineens werkte het dus heb weer een jaarvoorraad wenkbrauwpotloden ![]()
Wat heb jij ingevuld bij telefoonnummer?
Gewoon mijn nummer, kreeg geen melding daar
Hmm wat vaag… ![]()
Edit: nu wel gelukt!
Ik kom ook eindelijk op de website maar alles wat ik wilde is uitverkocht
echt een slechte zaak dit zeg
Misschien hebben ze een deel gereserveerd voor dinsdag als het echt 11/11 is en komt het dan weer online.
Als de website nu al overbelast is dan zal het op 11/11 niet beter zijn, ik had net iets anders in mijn mandje en ging even naar een andere site om swatches te bekijken en kom er niet meer in
misschien is dit een teken dat ik het erbij moet laten zitten
Ik heb net bestelling gedaan op de Mac site, kwam er gelijk door, geen wachtrij en site was ook niet traag
Dit doet me denken aan dat MAC elk jaar een lippenstift uitbracht met een bekend iemand, bijvoorbeeld lady gaga en miley cyrus, en dat ik elk jaar helemaal HYPED was. Gelijk de dag dat het uitkwam naar de douglas!!!
Ik heb ze nog allemaal liggen haha sommige ruiken al oud
Haha ja ik ook maar kan ze ook niet wegdoen. Vond die verpakking ook altijd zo speciaal
Vond het tegenvallen op de site. Inderdaad veel uitverkocht. Wel even zon glow play lipbalm gescoord, maar had ook graag een blush gewild.
Jaaa riri woo had ik ook!!! Heel veel gebruikt ook
Ik heb een touche eclat van ongeveer 1,5 jaar oud die ik niet supervaak gebruik. Ik kwam m laatst weer tegen maar merk dat ik het een beetje smoezelig vind om nu nog te gebruiken met dat kwastje ivm bacteriën zo dicht bij mn ogen. Hoe maak ik dit het beste schoon?
Kwastje eruit trekken en het product dan gewoon uit het gaatje draaien en met een los kwastje/sponsje aanbrengen
Kan je dat eruit trekken?!
Ik heb gisteren een groot potje Laneige sleeping mask opgemaakt en ik vond het echt een prestatie
Met een beetje geweld is alles te slopen hè
Ik ben straks in Londen en ik wil graag een lip peptide kopen. Welke is vinden jullie het beste? Laneige, Rhode of Olehendriksen?