Het Beautytopic #4

Ik was er even door, maar ben er alweer uitgegooid. We blijven het proberen.

Ik vond het wel vreemd dat via tiktok wordt gezegd dat de bruine mascara wel meedoet, maar online ging de korting er niet vanaf.

1 like

Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan?

1 like

Sinds gistermiddag 3 uur ofzo :joy:

Haha wow. Ik heb het gisteren na een uurtje al opgegeven. Hopelijk heeft douglas op 11 november ook een goede actie.

4 likes

Nee die korting die ze nu hebben blijft

Ik heb begrepen van de manager van een MAC counter in de Douglas dat er wel producten €11 zijn maar dat het verschilt per filiaal wat er mee doet aan de actie. Ze doen het alleen dinsdag. Bij sommige filialen doen bijv. de blushes niet mee.

Dat is niet te doen dus als het al zo is (lijkt er nu iig niet op) dan hebben alle counters dezelfde producten met korting en op=op/online te bestellen.

2 likes

Ik had haar gisteren gevraagd en dit was het antwoord dat ik van haar kreeg. Dus ik ben heel benieuwd dan dinsdag! Ze gaf ook aan welke producten wel meededen in haar store dus ik ga er vanuit dat het klopt.

2 likes

Ja ik ben ook benieuwd! Ik denk dat als ze mee doen dinsdag, al snap ik niet dat ze niet gister gelijk mee zijn gegaan want ze lopen nu gewoon (veel) omzet mis, dat ze dan 11 best sellers pakken ofzo. Is niet te doen als de ene winkel wel fix+ heeft en de andere niet en dan zou de website ook weer iets anders hebben.
Heb wel echt medelijden met de medewerkers in de Mac store nu want die krijgen ook mega veel gezeik dat de website niet werkt.

Ik kom niet verder met bestellen omdat hij steeds een melding geeft over mijn telefoonnummer.
Het mag niet met een 0 beginnen en moet 10 cijfers zijn…

2 likes

Wejooooo ineens werkte het dus heb weer een jaarvoorraad wenkbrauwpotloden :raised_hands:t3:

3 likes

Wat heb jij ingevuld bij telefoonnummer?

1 like

Gewoon mijn nummer, kreeg geen melding daar

Hmm wat vaag… :thinking:

Edit: nu wel gelukt!

1 like

Ik kom ook eindelijk op de website maar alles wat ik wilde is uitverkocht :sob: echt een slechte zaak dit zeg

2 likes

Misschien hebben ze een deel gereserveerd voor dinsdag als het echt 11/11 is en komt het dan weer online.

2 likes

Als de website nu al overbelast is dan zal het op 11/11 niet beter zijn, ik had net iets anders in mijn mandje en ging even naar een andere site om swatches te bekijken en kom er niet meer in :joy: misschien is dit een teken dat ik het erbij moet laten zitten

2 likes

Ik heb net bestelling gedaan op de Mac site, kwam er gelijk door, geen wachtrij en site was ook niet traag

2 likes

Dit doet me denken aan dat MAC elk jaar een lippenstift uitbracht met een bekend iemand, bijvoorbeeld lady gaga en miley cyrus, en dat ik elk jaar helemaal HYPED was. Gelijk de dag dat het uitkwam naar de douglas!!!

5 likes

Ik heb ze nog allemaal liggen haha sommige ruiken al oud

1 like