Haha ja ik ook maar kan ze ook niet wegdoen. Vond die verpakking ook altijd zo speciaal
Vond het tegenvallen op de site. Inderdaad veel uitverkocht. Wel even zon glow play lipbalm gescoord, maar had ook graag een blush gewild.
Jaaa riri woo had ik ook!!! Heel veel gebruikt ook
Ik heb een touche eclat van ongeveer 1,5 jaar oud die ik niet supervaak gebruik. Ik kwam m laatst weer tegen maar merk dat ik het een beetje smoezelig vind om nu nog te gebruiken met dat kwastje ivm bacteriën zo dicht bij mn ogen. Hoe maak ik dit het beste schoon?
Kwastje eruit trekken en het product dan gewoon uit het gaatje draaien en met een los kwastje/sponsje aanbrengen
Kan je dat eruit trekken?!
Ik heb gisteren een groot potje Laneige sleeping mask opgemaakt en ik vond het echt een prestatie
Met een beetje geweld is alles te slopen hè
Ik ben straks in Londen en ik wil graag een lip peptide kopen. Welke is vinden jullie het beste? Laneige, Rhode of Olehendriksen?
Hebben jullie tips voor make up en een bril? Mijn bril zakt altijd een beetje van mijn hoofd door de make up en je ziet die pootjes echt enorm in mn make up staan zeg maar.
Gebruik al een primer en setting spray, wat voor de rest van mijn gezicht goed werkt, maar bij die bril lijkt het niet voldoende?
Extra poeder op je neus doen. Foundation, licht afpoederen, settingspray, nogmaals poederen, settingspray en dan met een beautyblender deppen. En op je bril een beetje poeder doen.
Gek antwoord misschien, maar check even of je nieuwe voetjes nodig hebt. Had laatst ook enorme putten in mijn neus, en kreeg het niet weg. Toen ik naar de opticien ging om de bril opnieuw af te laten stellen, zei hij, dat hij me eerst eens nieuwe voetjes zou geven. En het werkt echt enorm. Ze zitten veel steviger, die oude waren helemaal glad en hard geworden. Misschien helpt het!
En hoe breng ik de poeder dan aan? Eerste x met kwast en na de settingspray met zo’n pufje misschien?
Nu doe ik enkel met een kwast en maar 1x.
@TanteBetje Oh dat zou zeker kunnen. Ik moet eigenlijk een nieuwe bril laten afmeten en nu heb ik een wat goedkopere bril en dat merk je ook wel aan die voetjes. Helemaal niet aan gedacht.
Ja met een fluffy kwast, zo een waarmee je ook oogschaduw blend bijv en dan helemaal aan het einde vasthouden zodat ie heel licht in de hand ligt en je bijna geen druk zet.
Oke en dat dan 2 keer op die manier? Ik ga dat ook proberen! Dank je
Ja, echt in hele dunne laagjes werken
Topp, ik ga dit uit proberen.
Olehendriksen heb ik geprobeerd en vond ik tegenvallen. Best dikkig maar tegelijk toch ook snel uitdrogend. Laneige en rhode moet ik nog proberen, maar tot nu toe gebruik ik altijd glossier en daar heel tevreden over (is alleen geen peptide)
Ik was te geinfluenced op Tiktok en heb de Olehendriksen vanavond gekocht in cocoa crème. Net even snel geprobeerd, qua kleur wel mooi iig! Thanks voor je reactie nog!
Ik heb laatst bij de Sephora een Laneige verjaardagscadeau gekregen en daar zat ook een hele fijne milky toner/moisturizer van Laneige bij. Die wil ik nu ook aanschaffen. Ook geschikt voor de gevoelige huid. Hij heet Laneige Cream Skin Cerapeptide Toner & Moisturizer.