Het Beautytopic #4

Ik bedenk me nu dat ik een aantal jaar geleden deze van PC heb gebruikt, Sproetonline raadt ie ook aan:

Misschien moet ik deze gewoon weer gaan gebruiken. Mijn huid is wel veranderd maar denk dat ie er wel baat bij heeft. Wel echt irritant duur trouwens

3 likes

Ja duur is het wel. Maar dit is de duurste uit heel mijn skincare dus de rest is meer budget. En ze hebben vaak korting!

Black Friday!!!

1 like

Ja ik ga heel braaf nog even wachten!

1 like

Vind je wel dat die cicaplast goed hydrateert? Het is meer een reparende balsem dan een hydraterende gezichtscreme, misschien kun je daar ook nog iets in winnen.

2 likes

Heeft iemand een lip oil van saie of summer fridays? Is dat wat? Ik vond de gisou lip oil top maar mijn laatste twee verpakkingen gingen ontzettend irritant lekken

1 like

Ik heb er een van summer fridays. Ben niet zo heel thuis in de lipproducten dus of die fijn is in vergelijking met andere weet ik niet. Verpakking lekt in elk geval niet! Vind ‘m van consistentie aan de stroperige kant maar niet vervelend aanbrengen

2 likes

Ik heb die van gisou en die van summer fridays en vind gisou wel wat verzorgender dan die van summer fridays. Die van SF is voor mijn gevoel wat droger ofzo, ligt voor mijn gevoel echt op mijn lippen en dat vind ik niet fijn. De verpakking van SF is overigens wel fijner dan die van gisou

3 likes

Thanks! Jammer dat hij minder verzorgend is, dat vind ik juist chill aan lip oils

Een andere, maar ik vind de lip oil van Clarins heel fijn. Verpakking lekt niet, het is verzorgend en niet plakkerig

3 likes

Als je echt goede verzorging wil moet je tepelcreme kopen. Geeft ook nog wel een glans, niet zo veel als een olie natuurlijk.

2 likes

Haha het gaat mij voor dagelijks gebruik om de combi leuk kleurtje / niet uitdrogend / niet lelijke vormgeving (ja ik ben oppervlakkig)
Tepelcreme gaat mij te ver :cowboy_hat_face:

1 like

Tepelcreme is gewoon pure lanoline, wolvet. Wordt ook in lippenbalsems gebruikt. Lanolips heeft bijv ook lippenbalsems met kleur

https://www.notino.nl/lansinoh/lanolin-lip-balm/p-16146712/?gad_source=1&gad_campaignid=21661776134&gbraid=0AAAAADLsqBGr0hJyWs5wGdmdiZp_jt7My&gclid=CjwKCAiA24XJBhBXEiwAXElO38-AfjpekMmShoqHBZA7hPW0rM_19oqezzgVkCciFpVu7LKIG1RZLRoChmUQAvD_BwE

2 likes

? ik weet wat tepelcreme is en ken die lippenbalsems maar mijn vraag ging over lip oils

Nouja, je zei dat het je te ver ging. Nam aan dat je doelde op de naam, niet het product. Verkeerde aanname dan.

5 likes

Heeft iemand hier een LED licht masker? Heb wat onderzoek gedaan en wil de Silk’n gaan kopen maar zou wel fijn zijn als iemand al ervaring heeft met zo’n masker

3 likes

Iemand ervaring met de meroda foundation? Dekt deze goed en blijft deze een beetje zitten? Ik heb een vette huid en vlekkerige/rode huid dus zoek een foundation niet te dik is en ook niet na een paar uur van m’n gezicht is gegleden.

Ik heb dat ook een beetje en gebruik Fenty soft lit foundation plus een heeel klein beetje afpoederen (wet n wild heeft een goede dupe voor de laura mercier poeder). Ik kwam eigenlijk alleen op dit merk uit vanwege de kleurkeuze maar ben heel tevreden. Zit er zelfs na het hardlopen nog goed op. Meroda heb ik geen ervaring mee maar denk dat je wel wat kan vinden met de zoekfunctie in dit topic

1 like

Iemand ervaring met deze, of van een ander merk?
Niet voor in de zomerzon natuurlijk maar in de winter gebruik ik vaak crèmes zonder spf, dus dan leek iets me beter dan niets.

1 like

Reactie weg:
Opmerking over fout product.