Het Beautytopic #4

Ik reinig mijn gezicht met cerave, daar droogt mijn huid niet van uit. Dat doet al heel wat. Verder smeer ik deze crème als dag- en nachtcrème. Hij is heel lekker voedend en een beetje dik, daardoor heb ik nergens schilfers en brengt mijn bb cream ook een stuk mooier aan.

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-derma-spf30-hydraterende-dagcreme/p/5953708?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18137711503&gad_source=1&gad_campaignid=18137711503&gbraid=0AAAAACnuMonDif2SgGUzsHFV4Vq3ag4Vs&gclid=CjwKCAiAxc_JBhA2EiwAFVs7XAtrGguTlqeiZTSa26nvIZlN0zPoE2zXZAd6C9VNsFOS2YPPsmmFnxoCf3kQAvD_BwE

2 likes

Heb je de BHA van Paula’s Choice al? Daarmee zit mijn make-up altijd zo mooi de volgende dag

2 likes

Nee ik heb/gebruik nog niks van paula’s choice. Mss een keer mini’s bestellen, uitproberen!

1 like

ik ben de afgelopen jaren niet heel veel met makeup bezig geweest als in niet heel veel experimenteren of heel nieuwe dingen geprobeerd. maar ik heb de afgelopen weken een cool toned makeup focus gekregen en heb de hele dag tiktokfilmpjes van makeup zitten kijken. ben weer helemaal geinspireerd en zin om allemaal nieuwe dingen te proberen :black_heart: en ook een beetje de weirde grijze alt girl makeup kant te verkennen en te matchen met mijn (kleding)stijl. er bestaan zoveel coole dingen! echt zo’n lekker gevoel van enthousiasme :star_struck:
had gisteren ook weer mn wenkbrauwen afgeschoren dat had ik ook al echt anderhalf jaar niet gedaan

10 likes

Ik heb 2 lipsticks gekregen. Eentje is mat en gaat nu in de winter erg in mijn lijntjes zitten. Iemand een tip voor een goede lip primer oid wat ik eronder kan doen om minder droog te doen lijken?

De andere lipstick valt heel donker op mijn lippen. Voor mij net iets te donker. Is er nog een manier om mijn lipkleur beetje “minder kleur te geven”?

1 like

Een lipbalm eronder en dan deppen kan voor beide wel helpen denk ik, vooral voor de donkere.

1 like

Thnx, domme vraag misschien, maar hoe kan het donkere helpen? Lipbalm is kleurloos?

1 like

Klopt, maar daardoor ‘vervaagt’ de kleur en zal je dus een minder dekkende kleur overhouden. Echt lichter wordt ie niet, maar wel minder dekkend en dus ‘lichter’. Als je de kleur zelf echt wil oplichten kun je misschien een laagje concealer eronder doen.

1 like

Ah zo thnx ik snap het

1 like

Ik ben groot fan van de Mac prep en prime voor de lippen. Mijn lippen voelen nooit droog aan met matte lippenstift. Kan je ook erop gebruiken voor extra hydratatie en hij blijft dan mat.

3 likes

Ik gooi mn mascara iedere 6 maanden weg, maar bedacht me vandaag opeens dat ik er nog nooit een opgemaakt heb.

Heeft er hier iemand ooit een ooginfectie gekregen van een te oude mascara? Niet dat ik nu opeens een mascara langer wil gebruiken, ik ben benieuwd of het vaak voorkomt.

2 likes

Ik gooi mijn mascara weg als ie op is, vaak doe ik er langer dan een jaar mee. Nooit infecties van gehad

13 likes

Ik heb überhaupt nog nooit een oogontsteking gehad (ff afkloppen hoor) en gebruik veel make-up en ook gerust een oogschaduw die al 10 jaar oud is. Gooi mascara eigenlijk pas weg als ie te droog wordt, geen idee na hoeveel maanden dat is eigenlijk.

5 likes

Oh ik gebruik m’n mascara tussen de 4 en 6 weken, dan vind ik hem al te droog en opraken!

4 likes

Heeft iemand hier een led masker? Ik wil er 1 aanschaffen en twijfel tussen 2 (had de blog van sproetonline gelezen welke ze de beste vond).
Heeft iemand het panacea licht masker of het maximeilleur masker?

2 likes

Nee, nog nooit gehad. Ik gebruik een mascara meestal tussen de 6 en 9 maanden, het verschilt per merk.

Dan gebruik je toch zeker geen hele dure?
Ik vind mascara zelf pas fijner als hij een paar weken open is, dat natte geeft mij snel van die plakwimpers.

8 likes

Ff in warm water zetten dan issie weer heel vloeibaar!

4 likes

Draai je m wel dicht na gebruik :joy:

4 likes

Oh moet dat? :laughing:

Nee geen hele dure meer @Huismus deze tubing mascara is mijn holy grail!

https://www.kruidvat.nl/elf-lash-xtndr-deep-brown-mascara/p/6275610?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18137711503&gad_source=1&gad_campaignid=18137711503&gbraid=0AAAAACnuMolwtql-KXRlx_yQRRC2qCdvH&gclid=Cj0KCQiAgP_JBhD-ARIsANpEMxykM3un_tRnT_uBnEwGQqPe1rWoDkaRvpGq6cAkgEQ65uG7Ckh3Y8waAvW5EALw_wcB

4 likes