Het Beautytopic #4

Ik heb een andere van elf en die is inderdaad ook al best snel niet echt goed meer! Heb ik bij andere mascara’s eigenlijk nooit maar ik ben er wel heel tevreden mee verder en hij is niet duur dus ach.

3 likes

Oh ja de mascara’s van Elf vind ik zelfs als ze nieuw zijn al een beetje droog

4 likes

Toen ik nog mascara droeg deed ik er ook max 6 weken mee hoor. Dan kwam er echt bijna niks meer vanaf.

3 likes

Ja vind ik ook, bij alle merken die ik heb gehad, van drogist tot high end.

1 like

Ik heb wel eens een dik ooglid gehad, weet niet of het door de mascara of eyeliner komt maar sindsdien wel een pak voorzichtiger

2 likes

Je moet al rare dingen doen met je mascara om er een oogontsteking van op te lopen hoor. Eens je een ontsteking hébt, dan gooi je best wel je mascara en eyeliner weg, anders besmet je jezelf steeds weer.

2 likes

Ik heb soms al een dik ooglid gehad (aan de wimperrand dik) en ik merk wel als mijn mascara te oud is dat mijn ogen heel veel beginnen te jeuken, het signaal meestal dat het tijd wordt voor een nieuwe :sweat_smile:.
Varieert van merk tot merk wanneer dat is en soms gebeurt het wel dat ‘ie eerst opgedroogd is en dat ik ‘m daardoor moet weggooien.

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Waar komt die 6 maanden dan vandaan?

Dat staat op de verpakking, in dat potje zeg maar. Is de tijd dat ze vanuit het merk kunnen garanderen dat het product veilig gebruikt kan worden, daarna kun je het nog wel gebruiken maar kan het dus wel reacties geven of minder pigment hebben ofzo.

2 likes

Heb er 1 gekozen, gister voor het eerst gebruikt, ben heel benieuwd wat het gaat doen!

1 like

Welke?

1 like

Die van maximemilleur. Ze waren qua prijs hetzelfde maar zij hebben (zo las ik) een fijne klantenservice en whatsapp service waar je vragen kan stellen over het gebruikt.

3 likes

Wat is een chille makkelijk uitsmeerbare concealer/soort tinted moisturiser achtig iets voor een subtiele look (dus gewoon even wat smeren en ready om de deur uit te gaan) verkrijgbaar bij de drogist/Hema ofzo? Hoef niet veel te camoufleren. Heb het even snel nodig.

Heeft iemand tips voor een goede voedende en lichte moisturizer à la Nivea Soft? Liefst dierproefvrij of waar het merk geen banden met Israël heeft of zoals Weleda wat louche is?

1 like

hier ben ik ook benieuwd naar

2 likes

Lumi glotion van L’Oréal

Huh haha da’s een highlighter?

@Drawster een concealer en een tinted moisturizer zijn twee totaal verschillende dingen dus als je antwoorden wilt, maak je je vraag best ietsje duidelijker haha

5 likes

Ik vind hem ideaal voor even snel iets smeren en de deur uit gaan zeker in de avond

3 likes

Ah nee is niet mijn ding, veel te glimmend.

2 likes

NYX Bare With Me concealer is misschien wat je zoekt?

2 likes