hmm ik heb geloof ik nooit echt transparante poeder gebruikt dus dat kan ik nog eens proberen (heb je tips toevallig?), maar ook met licht/gekleurd poeder is het met name de uitdrogende textuur van poeder dat dan de rimpelige huid benadrukt. de meeste turtolio’s die ik er over keek laten ook zien dat poeder op dat soort huid niet mooi is en als ik geen mascara draag maar wel cc creams ziet het er ook echt beter uit zonder poeder. maar ik ‘moet’ wel iets onder mijn ogen als ik verder makeup draag want het kleurverschil met de rest van mijn huid is niet mooi.
@Kauai ja ik denk dat dat het probleem is… mijn wimpers zitten direct tegen mijn oogleden aan en zullen daardoor denk ik vet worden en onder mijn ogen afgeven? of het ligt op een andere manier aan mijn oogvorm maar in ieder geval gebeurt het en ik wil dat het niet meer gebeurt
ik kan ook al geen mooie wing meer maken doordat mijn oogleden steeds meer hangen en sicke oogschaduwlooks uberhaupt nooit gekund dus ik wil aub minstens gewoon nog mascara kunnen blijven dragen en dat het mooi blijft!! 
misschien dat iemand extreem goed poeder weet of extreem vetvaste mascara of een andere truc?