Het Beautytopic #4

Dit werkt daar wel goed voor. Ik denk dat je zoekt naar iets wat een hype was als bb Cream of cc Cream. Waren allemaal zulk soort producten. Dus je kunt naar de Kruidvat gaan en dat soort producten even uitproberen? Of het ouderwetse trucje om een druppel foundation door je dagcrème te mengen.

Die L’Oréal glotion vind ik geen highlighter trouwens maar is ook niet echt verzorgend. Wel een mooi product voor een verzorgde look en een glow.

1 like

Het l’oreal true match tinted serum smeer ik ook wel eens met mijn vingers als ik haast heb, werkt prima en geeft iets een tintje met een gezonde glow. Dat is die met het pipet ipv pompje

3 likes

Deze is inderdaad heel fijn @Drawster, meng deze ook wel eens door mijn dagcrème. Ideaal voor ff snel wat een wat egalere teint.

3 likes

Ah thanks allemaal voor de fijne tips! @VickyViolence ik was inderdaad een beetje onduidelijk haha, had heel erg haast en moest last minute iets fixen. Nu de rust is wedergekeerd ga ik zeker met jullie tips op pad om dit de volgende keer te voorkomen😅

@Dushoi & @FrozenFlame klinkt chill, ga ik proberen. En @Yzile precies zoiets bedoelde ik inderdaad haha!

1 like

Ben zelf fan van deze. Is denk ik wel een beetje wat jij zoekt, heeft een mooie dewy finish. Echt een ondergewaardeerd product

4 likes

hoi ik heb super hooded ogen en steeds meer hoe ouder ik word en that’s fine maaarrrrr mijn mascara zit gewoon constant onder mn ogen. ik gebruik waterproof mascara, ik gebruik poeder op mn oogleden en onder mn ogen maar niks mag baten.
en poeder onder mn ogen ziet er eigenlijk ook heel lelijk uit omdat ik daar rimpels heb die daardoor nog meer gedefinieerd worden maarja tegen afstempelen helpt het dus ook niet.
heeft iemand miss een gouden tip?

ik heb geen andere tip dan poeder maar

is dat ook zo als je transparante poeder gebruikt?
ik heb het idee dat dat bij mij minder accentueert dan gekleurde poeder

1 like

Even dat ik t goed begrijp, de mascara komt onder je ogen door je hooded eyes?

4 likes

hmm ik heb geloof ik nooit echt transparante poeder gebruikt dus dat kan ik nog eens proberen (heb je tips toevallig?), maar ook met licht/gekleurd poeder is het met name de uitdrogende textuur van poeder dat dan de rimpelige huid benadrukt. de meeste turtolio’s die ik er over keek laten ook zien dat poeder op dat soort huid niet mooi is en als ik geen mascara draag maar wel cc creams ziet het er ook echt beter uit zonder poeder. maar ik ‘moet’ wel iets onder mijn ogen als ik verder makeup draag want het kleurverschil met de rest van mijn huid is niet mooi.

@Kauai ja ik denk dat dat het probleem is… mijn wimpers zitten direct tegen mijn oogleden aan en zullen daardoor denk ik vet worden en onder mijn ogen afgeven? of het ligt op een andere manier aan mijn oogvorm maar in ieder geval gebeurt het en ik wil dat het niet meer gebeurt :joy: ik kan ook al geen mooie wing meer maken doordat mijn oogleden steeds meer hangen en sicke oogschaduwlooks uberhaupt nooit gekund dus ik wil aub minstens gewoon nog mascara kunnen blijven dragen en dat het mooi blijft!! :triumph:

misschien dat iemand extreem goed poeder weet of extreem vetvaste mascara of een andere truc?

4 likes

De beste tip die ik ooit heb gelezen om dat stempelen op of onder je oog te voorkomen: niet teveel (of: helemaal geen) dagcreme op je ogen en wallen smeren. Want dat maakt je huid vettig, en daardoor gaat je mascara afgeven.

1 like

hmm ja maar wat ik onder mijn ogen aan color corrector doe is wel vettig/liquid omdat poeder dus lelijk wordt :melting_face: en overdag wil ik ook niet geen zonnebrand daar op doen want ik wil niet nog meer rimpels/dunne huid daar

2 likes

Al eens tubing mascara geprobeerd? Dat geeft bij mij echt nul af en heeft het daardoor voor mij echt opgelost 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

7 likes

oeh nee nog nooit, welke heb jij?

1 like

Ik gebruik al heel lang de l’Oreal Air Volume (lichtblauwe tube met lichroze dop) maar heb ook de hier populaire van ELF (Lash xtndr met zwart en groene dop) getest en die is ook superfijn! Voor mij echt een lifesaver, niks wat zo goed NIET afgeeft als dit.

1 like

amazinggg ik ben benieuwd :star_struck: dankiii

2 likes

Yesss succes!!!

2 likes

Als je een ander borsteltje zoekt: de L’Oreal Panorama is ook een tubing mascara en dat helpt goed!

2 likes

Ja dit wilde ik ook zeggen. Dat is absoluut de oplossing!
Dit is mijn favoriet en niet al te duur:

Ook te koop bij Douglas of Kruitvat

7 likes

Ja ik heb ook hooded eyes en had altijd vlekken, en sinds ik tubing mascara’s gebruik is het opgelost

3 likes

Oooohhh ik gebruik deze ook, maar wist niet dat er ook een bruine variant was :star_struck: Dat wordt mijn volgende!

2 likes