Het Beautytopic #4

@zwaardvis @ZusjevanJoost Waarvoor gebruiken jullie Eight Hour Cream? Gewoon op droge plekken?

Ja op droge plekjes op mijn gezicht, als lipbalm een dun laagje, soms over mijn nachtcrème/nachtroutine heen en soms ook een hele dikke laag op mijn lippen voor ik ga slapen. In de zomer mijn hielen als ze droog zijn. Ik gebruikte het ook als ik mijn powderbrows heb laten doen ipv vaseline. Echt een fijn spulletje!

5 likes

Klinkt goed, misschien ook maar eens kopen! Ik heb net weer een tube tepelcrème gekocht voor mijn chronisch droge en gebarsten lippen.

1 like

Helpt dat bij jou? Bij mij niet helaas. Kom toch steeds terug op deze!

1 like

Ja, helpt tot nu toe het best bij mij (maar Eight Hour Cream nooit geprobeerd), zeker als ik eerst een laagje hyaluronserum (Kruidvat huismerk) eronder doe!

1 like

Ja vind ik echt het allerfijnste! Wel mee ronddraaien ipv vegen, dan krijg je een beetje een airbrush effect.

1 like

Mijn favorieten gezichtsverzorging! Korein skincare girl haha.

En

15 likes

Is dat oog serum van beauty of joseon echt zo goed als wat ik overal lees?

1 like

Vind ik meevallen haha maaar wel echt m’n favoriet vergeleken met andere eye serums die ik heb geprobeerd. Is m’n tweede tube wel. Deze trekt goed in, maar houdt het ook wel echt lekker gehydrateerd en prikt niet. Maar echt al die verhalen op social media dat je na 2 weken mega verschil zou zien, ja vind ik dus wel meevallen!
Zeker moeite waard om te proberen als die in de korting is (is vaak in de korting ergens)

4 likes

Ik smeer nu bijna 2 maanden maar merk nog geen verschil.

2 likes

Haha oke, ben benieuwd. Ga hem eens uit proberen als mijn huidige (niet boeiende) oog crème op is.

2 likes

De blushes vallen zoals altijd qua verpakking uit elkaar, de poeder is ook al bijna kapot bij het scharnier. Deze mascara, primer en bronzer heb ik afgelopen jaar voor het eerst gekocht en zou ik allemaal opnieuw kopen. De rest ook maar heb nu een nog lichtere concealer gevonden bij etos die me wel fijn lijkt. En de poeder is helaas niet meer te koop, maar heb nog die elf losse poeder. De blush stick is ook uit het assortiment.

Palmers is een oude liefde, kom er altijd weer bij terug. Qua huidverzorging heb ik geen favorieten die het noemen waard zijn.

13 likes

15/1 is het zover!!! :sob::brown_heart:

3 likes

Die combi ga ik eens proberen want dat hoor ik vaker!

1 like

Iemand een tip voor wenkbrauwverf die elke n00b kan gebruiken? Zit er veel verschil in merken? Zie wel s dat mensen gaan mengen met kleuren maar hoe weet ik welke kleuren je moet mengen? Heb donkerbruin haar.

Ik gebruik refectocil 3 (natuurbruin) en heb ook donker haar. En ik gebruik dan de oxidant cream ipv de liquid want dat mengt en brengt makkelijker aan vind ik. Het is dan een vrij stevige substantie en dus ook makkelijk aan te brengen. Zit er toch wat naast dan haal je het zo weg met een wattenstaafje

1 like

nog bedankt voor deze tip! ik heb een goedkope eyeshadowprimer gekocht en die met een cc gebruikt die normaal extreem creaset en het werkt goed zonder dat het een lelijke textuur geeft en gaat schiften zoals met poeder. en dit zijn nog budgetproducten dus ik ga zeker nog eens betere merken uitproberen!
dit + vlekkende mascara waren echt de bane van mijn makeupbestaan dus ik ben echt superblij :pray:

5 likes

Iemand ervaring met infralash?
Ik hoor wat horror geluiden dat het op den duur toch niet zo gezond is, en dat het erg lelijk (grijzig, dof) word. Hierdoor toch wat bang om het te laten zetten.
Idem dat er weinig filmpjes en foto’s zijn op een afstand. Veel ingezoomd, dan ziet er altijd wel goed uit. Maar de totale blik bepaald zo.

Heeft iemand een tip voor een concealer voor donkere kringen onder ogen? Ik gebruik de stay all day 14h van Essence en opzich is die prima, en lekker goedkoop, maar ik mis toch wat dekking onder mijn ogen.

De corrector van Bobbi Brown is echt fijn!