Ik vind de liquid blushes van rare beauty erg mooi. Ik heb de kleuren hope, happy, grateful en grace. Met een mini doe je ook best wel lang. Qua concealer vind ik de kosas revealer concealer erg fijn (ik heb een droge huid).
Ook fan van Rare Beauty! En de flawless filter is toch geen foundation? Althans, ik ben daarmee echt een discobal.
Lipgloss en glitterlipstick van Fenty, al is dat nu ook bij de Douglas te koop. Verder inderdaad rare beauty. De blush is top. Je kan zelfs een mini nemen. Gebruik al een aantal jaren de full size en volgens mij is daar nog niks uit ![]()
Sephora eigen merk lipstick en oogpotlood (voor eyeliner) zijn ook erg fijn!
Vooral ook kijken bij Sephora eigen merk. Ik vind hun wenkbrauwpotlood echt top. Ze hebben vaak ook producten die een hype zijn maar dan in eigen merk. Tarte is een superleuk merk vooral hun tubing mascara en concealers. Zoveel tinten, vooral voor een medium skin als mij (vaak heb je of heel veel lichte of heel veel donkere kleuren en niet zoveel tussenin).
Ik ben ook heel blij met Rhode pocket blush in Tan Line.
Alleen krijg ik de dop er niet normaal af wanneer ik vette skincare handen heb. Dus die heb ik er altijd maar half opgeklikt.
Ben sindskort echt begonnen met een skincare routine wat mijn huid echt heel goed lijkt te doen (goh
). Alleen vraag ik mij iets af en ik kan geen eenduidig antwoord vinden + in mijn omgeving is niemand hier verder mee bezig.
Moet je steeds wachten tussen de verschillende stappen tot het ingetrokken is of juist nat op nat? Dan vooral tussen de toner - serum - moisterizer - spf (in de ochtend).
Ja de oog- en lippotloden zijn ook super fijn!!
@FrozenFlame even in laten trekken zodat het natste er af is, maar niemand heeft tijd om minutenlang te wachten toch. Ik doe ook gewoon toner deppen met m’n handen, ff 20 sec wachten en ondertussen serum in mn hand pompen, serum op doen, oogcreme pakken en opsmeren en terug leggen en dan dag/nachtcreme en daarna spf.
ik gebruik een waaier tussen de stappen door want heb 0 geduld
Wou echt dat ik zon routine kon doen maar dan blijft mn gezicht echt de hele dag nattig. Dingen trekken gewoon niet in mijn huid ofzo heel irritant.
Dan gebruik je denk ik producten die te vol zijn voor je huid en blijft het er idd op liggen.
Ohh top ja dat doe ik nu ook inderdaad!
@vaatdoek dat is ook een goede inderdaad. Die heb ik al liggen voor na mijn setting spray, want inderdaad geen geduld en tijd voor in de ochtend. ![]()
Zelfs die toner van the ordinary blijft op mn huid plakkerig. Gebeurt echt zelden dat iets echt in mn huid trekt haha
O haha! Ik heb die dupe van elf en daarmee heb ik dat niet, maar thanks, dan ga ik die in ieder geval niet halen.
Aqua / Water,Aluminum Chlorohydrate,Dimethicone,C14-22 Alcohols,Steareth-100/PEG-136/HDI Copolymer,Parfum / Fragrance,Perlite,C12-20 Alkyl Glucoside,Tetrasodium Glutamate Diacetate,Iodopropynyl Butylcarbamate.
Heeft iemand ervaring met deze deo m.b.t. gele vlekken in witte tops? Ik moet straks in witte blousjes werken en dan wil ik er wat om denken dat de kleding niet geel wordt. Ik dacht dat dat door aluminium kwam, en dat zit hier wel in.
Andere favo’s zijn ook welkom. Moet toevallig mn mandje vullen bij Lookfantastic.
Yes ongeveer elke anti-transpirant heeft aluminium. Misschien dat deze specifieke soort dan geen gele vlekken zou geven? Ik zou t niet wagen!
Ik heb gister la roche posay toleriane sensitive creme gekocht en vind m erg fijn op mn gezicht, maar hij prikt in mn ogen. Is er nog een manier om dat tegen te gaan (behalve niet onder je ogen smeren)
geen product tips maar wel een deo tip. Antitranspirant werkt sowieso het best als het snacht even kan inwerken. Je mag smorgens gewoon opnieuw douchen en het eraf wassen, het zou dan al ingetrokken moeten zijn en werken. Dan heb je die vlekken ook niet in je kleren overdag
Ik gebruik deze deo en op de manier zoals jij het beschrijft. Heb geen last van gele vlekken.
Heeft hier iemand wel eens thuis microneedling gedaan bij zichzelf? Zag je resultaat?
Nee maar ik snap echt niet waarom je thuis zelf met naaldjes in je huid wil gaan prikken, dat soort dingen zou ik echt in een salon laten doen waar ze goede apparatuur hebben en veilig en schoon werken.