Het Beautytopic #4

Gelukkig was dat laatste ook mijn vraag niet en zegt het meer over jou dan over mij dat je denkt dat je alleen veilig en schoon in een salon kunt werken. Ik geloof namelijk echt niet in de utopie dat iedere salon veilig en schoon is.

I wish!!

2 likes

Gelukkig zei ik ook niet dat iedere salon veilig en schoon werkt. Als je zelf de kennis hebt moet je het doen hoor, maar het is meer dan alleen wat naaldjes over je gezicht halen en je gaat snel te diep/zet te veel kracht waardoor je je huid kunt beschadigen. Maar hey, you do you, gelukkig mag iedereen op een openbaar forum gewoon op elke vraag reageren he.

1 like

Ja, ik! Ik heb zo’n roller gehad dus dat is echt minimaal en heb nu ook zo’n Dr. Pen. Omdat ik het zelf doe is het nooit zo diep als in een salon en duurt het langer eer je resultaat ziet. Maar mijn acne littekens zijn wel afgenomen.

5 likes

bij mij creasen die na een aantal uur ook helaas. Zelfs met primer. Terwijl oogschaduw met dezelfde primer wel prima blijft zitten

2 likes

Mac 24hr eyeshadowprimer eronder :raised_hands:t2:

2 likes

Ik gebruik een eyeshadowstick van een heel saai merk, maar die is waterproof zonder stroef aan te voelen en laat zich na net opbrengen ook nog goed blenden. Ben helemaal fan, had eerst sticks van Collistar en Mac, maar die van John van G is hier de winnaar

1 like

Houden jullie je aan de houdbaarheid van make up?
Ik heb een paar oogschaduw paletten en blushes die misschien wel 10 jaar oud zijn, maar ze zien er nog prima uit. Gebruik dat alleen niet vaak en zou het ook zonde vinden om weg te gooien. Bij mascara hou ik mij er wel altijd aan (skincare ook trouwens)

5 likes

Alleen de stick

1 like

Neuh, als het nog goed ruikt en niet veranderd is van substantie/kleur gebruik ik het gewoon. M’n Bobbi shimmerbrick uit 2014 is nog steeds niet op :full_moon_with_face:

7 likes

Effe een reminder dat we alle merken onder de Estee Lauder-paraplu boycotten

Dus EL, Clinique, Bobbi Brown, MAC, Too Faced, Tom Ford, The Ordinary en meer!

20 likes

Sephora komt officieel naar België!!

18 likes

Heeft iemand ervaring met een (goede) verwarmde wimperkruller?
Ik moet nu iedere dag de föhn op mijn kruller zetten, anders is de krul al weg voor ik er mascara op heb kunnen doen. Is zo’n verwarmde kruller dan een oplossing? En dan een knijper of zo’n soort staafje?

1 like

Ik boycot vrijwel alles wat er te boycotten valt, maar ik merk met make-up en huidverzorging dat ik dat lastiger vindt. Als ik een Sephora tegenkom vind ik het ook moeilijk om daar niet ff naar binnen te lopen. Geen idee waarom dat zo is.

Gelukkig heb ik een stok achter de deur in de vorm van een Palestijnse partner. :’)

Ik ben al in 3 Kruidvatten geweest voor die essence color corrector maar het is overal uitverkocht :frowning: heb het nu maar aan vriendinnen gevraagd of ze bij die van hun willen kijken
Verder zijn die weersveranderingen van koud, naar mild naar weer heel koud echt heel kut voor mijn rosacea huid. Heb direct weer allemaal rode puistjes op mijn wangen en branderig gevoel :weary:

1 like

Ok? Je bedoelt dus gewoon dat je jezelf dit niet wil ontzeggen?

Own het dan gewoon, ik drink ook gewoon nog Nalu (energiedrank van Coca-Cola) omdat ik daar verslaafd aan ben maar verder doe ik alleen nog aan cola van AH huismerk.

Om de post nog een beetje ontopic te houden: ik had zo veel hoop in de Shine Control primer van Makeup Forever maar helaas je kan nog steeds een ei bakken op mijn voorhoofd :cry:

1 like

Niet wil maar wel doe, maar met moeite dus.

Maar je benen lopen toch niet vanzelf die winkel in? Je maakt dan toch bewust de keuze om die winkel in te gaan?

1 like

Godverdomme! Gisteren tegen collega’s nog bezig dat ik mijn Tom Ford metallique en soleil blanc zo graag ruik. En al mijn MAC blushes :sob:

1 like

Als je ze al gekocht hebt, heeft het ook geen zin ze nu niet meer te gebruiken. Wanneer ze toe zijn aan vervanging beter alternatieven zoeken.