Het Beautytopic #4

Als tretinoide op recept te krijgen is, zijn er dan ook (gevaarlijke) bijwerkingen of iets?

1 like
2 likes

Is Drunk Elephant het waard? En dan specifiek de oogcrème.

Voor dat geld niet

1 like

Over de peptidecrème hoor ik goede verhalen. De prijs houdt me nog tegen, maar ik ben er benieuwd naar.

Nee die is het ook zeker niet waard.

1 like

Wat vond je er niet fijn aan?

2 likes

Het was gewoon crème. Het deed precies niks extra dan de crème van Byoma die ik nu gebruik maar die kost een stuk minder. En als ik het bijv. door de dag heen warm kreeg dan leek de ingetrokken crème weer naar boven te komen, heel goor gevoel.

Heb best veel producten van drunk elephant wel geprobeerd en vond er echt totaal niks speciaals aan voor de totaal achterlijke bedragen die je ervoor betaald.

1 like

Ik vond die lippenbalsem echt top. Maar echt zo duur, dan moet er echt flinke korting zijn

1 like

Ja die vind ik ook heel fijn en de babyfacial ook, de rest was prima maar niet perse het geld waard.

Dat had ik ook echt met die warmte gedurende de dag!! Echt vet naar voelde dat. Dan leek het inderdaad weer omhoog te komen.

1 like

Mochten jullie een andere goede oogcreme weten tegen donkere kringen hoor ik het graag! Budget is max 50 euro.

Liever geen serums, ik heb niet een hele skincare routine en ook niet echt nodig met mijn huid.

1 like

Iemand tips voor een lipstain die een werkdag overleefd?

2 likes

Ik heb een recept voor tretinoine gekregen, voor anti aging. Nu vraag ik me af of je dit ook bijv alleen op je voorhoofd kan gebruiken. Ik heb wat lichte rosacea op andere delen van mn gezicht, dus vind het wat spannend om daar te gebruiken en mn voorhoofd is mn grootste probleemgebied.

Als je een recept hebt gekregen zou ik het vragen aan diegene die het heeft voorgeschreven. Je kan beter geen medisch advies op een forum vragen als je een behandelend arts hebt toch

4 likes

Nou mn huisarts zei er niet zoveel over te weten en dat de dermatoloog had gezegd dat zij t zelf ook gebruikte dus hij wilde t me wel voorschrijven :joy: Dacht vraag t even aan de forumexperts hier.

2 likes

Ik gebruik het plaatselijk en geen problem mee
Maar is een persoonlijke ervaring haha

Zie bij andere mensen ook weleens voorbij komen dat ze het plaatselijk gebruiken om wat voor redenen dan ook

Maar ik heb dus ook echt nooit last van purging (of hoe noemen ze dat) gehad

1 like

Ik wil mijn wenkbrauwen gaan verven met refectocil. Ik twijfel alleen over de kleur. Ik heb donkerbruin haar en gebruik normaal een wenkbrauwpotlood van nyx in ash brown. Ik zag dat de bruine kleur warm uitvalt. Zal ik dan natuurbruin mengen met die grijze of zwarte verf? Of beide misschien?

Ik meng bruin met grijs! Ik gebruik normaal taupe van Anastasia dipbrow.

3 likes

Ik meng altijd met een klein drupje zwart!

3 likes