Zonde, die tretinoines en soortgelijke moleculen zijn behoorlijk instabiel, dus als je het te lang op kamertemperatuur bewaart smeer je op gegeven moment gewoon een normale creme op je gezicht.
Ja ik bewaar het op mijn slaapkamer op een donkere plek daar is het tot nu toe koud. Maar gebruik het al best wel lang, kocht het altijd in het buitenland en daar lag het nooit in de koelkast eigenlijk?
Ja inderdaad, ik het nog nooit ergens uit de koelkast gekocht? Wist dit ook niet tbh? Een dicht pakje moet je in de koelkast bewaren? Of alleen als t open is?
Dichte verpakking en open verpakking kan zeker verschil maken! Veel dingen beginnen pas te vervallen als er zuurstof bijkomt. En hoe en wat precies hangt er waarschijnlijk ook vanaf wat/hoeveel er precies in zit en wat er aan hulpstoffen in zit, maar ik zou als er op de verpakking staat “in de koelkast bewaren” dat wel doen.
Ik had even gegoogeld en daar kwam ik tegen dat het niet boven de 25 graden uit mag komen.
Als ik het in de koelkast moet bewaren na opnemen vergeet ik het vast weer vaak om het te gebruiken. Maar misschien ga ik dat van de zomer maar wel doen en dan reminders in mijn telefoon zetten.
Ik ben die bovenste gaan gebruiken naar aanleiding van een tip van jou en die is inderdaad erg fijn
De gel-reiniger is van Balea van de DM, Jelly Cleanser staat erop.
Weet iemand een fijne lipbalm met spf die niet plakt maar juist voedend aanvoelt?
Ik vind deze heel fijn:
Ik vind de purol stick erg fijn!
Ik vind de kruidvat solait lippenbalsem erg fijn. Bij het opsmeren is ie beetje plakkerig, maar trekt in.
Ultra Violette
De spf lippenbalsem van drs leenarts vind ik heel fijn
Dank jullie wel!
Nu ik ouder word merk ik dat mijn wenkbrauwhaartjes wat lichter worden. Ik wil ze verven met een wenkbrauwverf van de Etos of Kruidvat. Is er eentje aan te raden of is het allemaal zo’n beetje hetzelfde?
Ik heb zelf het gevoel dat die goedkopere kitjes wat minder lang blijven zitten dan bijvoorbeeld refectocil. Dat blijft echt een maand steady. Maar in principe verft het allemaal. Veel mensen zijn fan van die baardverf.
Een maand?! Hoe dan, bij mij een week max ![]()
Gebruik je olie(reiniging) of hele vette producten? Dat vervaagd naar mijn idee ook sneller de verf.
Nee… Gewoon een basic micellair water.
Blijft bij mij ook geen maand maar zoveel beter dan bijvoorbeeld de Kruidvat. En het gaat spul zelf gaat echt heel lang mee.