Ik gebruik altijd die van Cerave, daar haal ik ook mijn oogmake-up mee weg
Ik gebruik la roche-posay cicaplast face wash. Ben er heel blij mee en we hebben hem al meerdere keren opnieuw gekocht. Hij kan ook voor baby’s en kinderen dus daar haal ik uit dat hij echt heel mild is. Ik gebruik een cleaning balm om mn mascara weg te halen en daarna gebruik ik deze face wash dus ook in de omgeving van mn ogen.
Tegen tekenen van huidirritatie| La Roche-Posay Cicaplast B5
De La Roche posay toleriane dermo cleanser. Heeft een melkachtige structuur en is heel mild, ik gebruik hem ook voor mijn ogen!
Ja, ik vind een pompflacon fijner in gebruik.
Biodermal gezichtszonnebrand, heb je ook met een pompje. Volgens mij nu 2e gratis bij Etos. Ik heb eenzelfde soort huidtype als jij, maar als je niet wit bent is dit geen aanrader. Wordt te grauw.
In juni opent er een eerste Sephora in Brussel. Makkelijker voor mij om aan spullen te komen.
Ik ben wel benieuwd welke merken ze krijgen!
In het persbericht 90 merken. Ik zou graag haus labs, rare beauty en als ik echt mag dromen onesize. Ben ook benieuwd naar rhode en dan die cream blushes/bronzers. Gisou mogen ze houden
Ja maar van die 90 merken zijn er waarschijnlijk al 70 die we hier al hebben. En als die merken die we niet hebben exclusief bij 1 winkel willen liggen dan is Sephora niet perse de beste keus, tenzij die binnen korte tijd explosief uitbreiden binnen BE/NL. Ik denk dat het best tegen gaat vallen.
Wat is dan wel een goede winkel om je merk in BE/NL te verdelen? Douglas is ook nog maar een jaar bij ons en van de ici paris xl’s en april’s mogen we al geen hippe merken verwachten. Hoe zit het bij sephora in de UK?
April
Het verbaast me iedere keer dat die nog bestaan.
Ze hebben een merk met ietwat identiteit de saaiste branding gegeven. Ik val in slaap bij het betreden van die winkel
Nou ik heb de tretinoide hoor! Of nouja, bijna. Ik kon het vandaag ophalen en toen was ze geïrriteerd want er stond op in de koeling bewaren en een collega had dat blijkbaar niet gedaan. Dus toen ging ze een nieuwe bestellen en die komt morgen.
Ja irritant van die koelkast. Ik doe dat thuis eigenlijk niet ![]()
Zonde, die tretinoines en soortgelijke moleculen zijn behoorlijk instabiel, dus als je het te lang op kamertemperatuur bewaart smeer je op gegeven moment gewoon een normale creme op je gezicht.
Ja ik bewaar het op mijn slaapkamer op een donkere plek daar is het tot nu toe koud. Maar gebruik het al best wel lang, kocht het altijd in het buitenland en daar lag het nooit in de koelkast eigenlijk?
Ja inderdaad, ik het nog nooit ergens uit de koelkast gekocht? Wist dit ook niet tbh? Een dicht pakje moet je in de koelkast bewaren? Of alleen als t open is?
Dichte verpakking en open verpakking kan zeker verschil maken! Veel dingen beginnen pas te vervallen als er zuurstof bijkomt. En hoe en wat precies hangt er waarschijnlijk ook vanaf wat/hoeveel er precies in zit en wat er aan hulpstoffen in zit, maar ik zou als er op de verpakking staat “in de koelkast bewaren” dat wel doen.
Ik had even gegoogeld en daar kwam ik tegen dat het niet boven de 25 graden uit mag komen.
Als ik het in de koelkast moet bewaren na opnemen vergeet ik het vast weer vaak om het te gebruiken. Maar misschien ga ik dat van de zomer maar wel doen en dan reminders in mijn telefoon zetten.