Ik ben die bovenste gaan gebruiken naar aanleiding van een tip van jou en die is inderdaad erg fijn
De gel-reiniger is van Balea van de DM, Jelly Cleanser staat erop.
Weet iemand een fijne lipbalm met spf die niet plakt maar juist voedend aanvoelt?
Ik vind deze heel fijn:
Ik vind de purol stick erg fijn!
Ik vind de kruidvat solait lippenbalsem erg fijn. Bij het opsmeren is ie beetje plakkerig, maar trekt in.
Ultra Violette
De spf lippenbalsem van drs leenarts vind ik heel fijn
Dank jullie wel!
Nu ik ouder word merk ik dat mijn wenkbrauwhaartjes wat lichter worden. Ik wil ze verven met een wenkbrauwverf van de Etos of Kruidvat. Is er eentje aan te raden of is het allemaal zoān beetje hetzelfde?
Ik heb zelf het gevoel dat die goedkopere kitjes wat minder lang blijven zitten dan bijvoorbeeld refectocil. Dat blijft echt een maand steady. Maar in principe verft het allemaal. Veel mensen zijn fan van die baardverf.
Een maand?! Hoe dan, bij mij een week max ![]()
Gebruik je olie(reiniging) of hele vette producten? Dat vervaagd naar mijn idee ook sneller de verf.
Nee⦠Gewoon een basic micellair water.
Blijft bij mij ook geen maand maar zoveel beter dan bijvoorbeeld de Kruidvat. En het gaat spul zelf gaat echt heel lang mee.
Ja het wordt wel lichter, maar na een maand denk ik pas ik moet weer. Ik gebruik wel weinig wenkbrauwproducten. Alleen een gel.
Tnx!
Verf je op de huid of borstel je de verf erin? Sinds ik met een wenkbrauwborsteltje de verf via 2 kanten erin borstel als een soort wenkbrauwgel (en uiteraard weer afspoel hahaha) blijft het veeel langer zitten! Had anders het gevoel dat het voornamelijk op de huid zat en dat vervaagt sneller dan in de haartjes.
Ik doe het wel gewoon met een kwastje en dan gewoon een shitload erop knallen haha. Wel merk ik dat je wel echt genoeg developer moet gebruiken om het echt goed te laten pakken.
Ik heb nu wenkbrauwen getatoeƫerd maar gebruikte daarvoor altijd mannen haarverf
Of liet het bij de kapsalon ff doen met haarverf