Ja ik heb hele mooie powderbrows maar de haartjes zelf worden iets lichter. En ik heb geen zin om het te laten doen, kost elke keer weer tijd (en geld) dus wil het graag zelf doen.
Ik zou gewoon refectocil bestellen online. Krijg je mooier resultaat van en je doet heel lang met een developer en tube verf. Je kan ook makkelijk twee kleuren mengen en je krijgt een assiger resultaat. Tenzij je een warme tint kiest natuurlijk. Denk dat het ook goedkoper is dan een kitje van de Kruidvat op termijn. Heb ook de crème erbij om de huid er omheen te beschermen. Vind ik beter werken dan een normale crème. Heb vroeger met de drogist kitjes gewerkt maar echt een stuk minder mooi resultaat.
Ja, heb vanmorgen een setje besteld waar alles bij zit, leek het het fijnste inderdaad!
Over refectocil gesproken, ik gebruik altijd de lichtbruine kleur maar eigenlijk vind ik hem de eerste week of twee iets te donker. Pas daarna ben ik blij met de kleur. Is er een manier om hem iets lichter te maken? De enige lichtere âkleurâ die ik zie is eigenlijk om je wenkbrauwen te bleken, kun je dat mengen?
Wat korter laten zitten helpt vaak al, bleek zou ik niet mengen met verf eigenlijk.
Over wenkbrauwen gesproken: ik zou mijn wenkbrauwen eigenlijk wel een tintje lichter willen, maar dat is denk ik echt risky business of niet?
Ben ginger-donkerblond, maar heb echt donkere wenkbrauwen, iedereen denkt dat ik ze donkerder verf, maar da is nieee.
Ligt er een beetje aan hoeveel roodpigmenten je gaat hebben als je ze gaat blonderen!
Zo zou het wel mooi zijn. Maar kan best zijn dat ze dan een stuk warmer worden. Dan zou je er een toner op moeten doen of lichtbruin verven. Zou ik zelf veel moeite vinden voor wenkbrauwen
Maar als het mislukt verf je ze gewoon weer bruin.
Ik heb wel een paar echt hele warme koperen plukken in mân haar, maar mân wenkbrauwen zijn heel assig en bijna zwart, dus denk niet dat daar veel warmte in zit. Durf het denk ik toch niet. ![]()
Heeft iemand ervaring met een verwarmde wimperkruller? Zo ja, welke, en blijven je wimpers daarmee ook een dag (of 8 uur ofzo) in de krul zonder mascara?
Als ik mn wimperkruller eerst fohn blijven ze de hele dag omhoog zonder iets erop
Wow sick misschien moet ik dat eens proberen. Ik draag nooit mascara en doe soms een wimperlift omdat ik dat effect heel mooi vind, maarja dat is maar 3 weken echt mooi.
Dit doe ik ook, werkt zo goed!
Heeft iemand wel eens met spullen voor een wimperlift wenkbrauwen gelamineerd? Ik ga volgende week op vakantie en heb geen zin om iedere dag wenkbrauwgel te gebruiken dus dacht kan ze misschien wel in model brengen met spullen voor een lift. Wil ook niet super gelamineerd maar gewoon sommige haartjes net een mooiere kant op.
Voor zover ik weet is dat gewoon hetzelfde spul!
Ja dat dacht ik dus ook. Ik ga het gewoon proberen vanavond en speel een beetje met de tijden. En anders loop ik voor lul ![]()
Hahah ik las dit terwijl ik mijn eigen highlights aan het zetten was en toen dacht ik ook echt waarom wil ik altijd alles zelf doen zonder opleiding of talent ![]()
![]()
Maar ik heb dat inderdaad zelf gedaan! Is minder gedoe dan wimpers liften