Het Beautytopic #4

Ja ik vind deze ook heel fijn! En blijft hele dag goed zitten zonder vlekken

4 likes

Ok je hebt me overgehaald ga ik kopen morgen

2 likes

Ik hoop dat jij hem net zo fijn vindt! En als het niks is voor jouw wimpers ben je niet meteen 20 euro kwijt ofzo

Ik heb hem ook net gekocht n.a.v. jouw post :sweat_smile:

2 likes

Echt huilen.

Eindelijk fijne lippencils gevonden die lang goed blijven zitten, halen ze uit de handel. Alles al uitverkocht.

3 likes

Ik heb deze ook, maar mijn wimpers zakken/hangen echt al na een paar uur ondanks dat ik de wimper kruller gebruik…

Vandaag niet gelukt om naar de drogist re gaan van de week ga ik! Will report back

Mijn huid gaat beter op niet schuimende milky face washes dan op schuimende. Ik heb nu de cerave hydrating, alleen ik vind het gevoel op je gezicht gewoon zo niet ‘schoon’ haha. Echt een non issue maar goed. Wat zijn jullie favo milky face washes?

3 likes

La Roche-Posay Toleriane Reinigingslotion of die van de Kruidvat die hierboven al genoemd is door @Huismus

3 likes

Die van kruidvat die hierboven wordt genoemd is fijn. Maar nog fijner vind ik de senstive reinigingslotion uit de normale gezichtsverzorgingslijn van kruidvat. Kost ook bijna niets.

1 like

Op de Collistar drops (kreeg ik oranje wenkbrauwen van haha) na heb ik nog nooit zelfbruiner voor het gezicht gebruikt en zoek ik een fijne spray.

Is dit een fijne?

2 likes

Drunk elephant Melllo Marula, The Ordinary Glycolipid Cream Cleanser. Mild maar halen beide m’n make up er helemaal af.

2 likes

Misschien een domme vraag maar zou je handcrème kunnen gebruiken als bodylotion? Ik heb echt zoveel tubes handcrème liggen (allemaal gekregen of uit van die Rituals achtige pakketten) en gebruik dat zo weinig dat ik het van m’n leven niet meer op krijg.

2 likes

Ja kan prima! Zelf ook wel eens gedaan.

6 likes

Ongevraagd advies maar ik ben mega fan van de tanning mist van Sophia Mae

2 likes

Ja!! Vind ik wel en ook beter verkrijgbaar

2 likes

Oke gekocht en ik ben lichtelijk oranje, maar misschien was ik wat te enthousiast met sprayen. :joy:

Deze zat laatst in zo’n Kruidvat box maar ik vind ook dat deze bij mij oranje uitslaat

1 like

Heb je je gezicht gewassen? Daarna vind ik het perfect namelijk.

Maar zou ook wel kunnen dat ik een wat meer oranje look wel kan waarderen :grimacing: