Oh goed dat je dat zegt over de seizoenen! Denk dat ik dan nu lekker doorga met m’n azelaic acid en dan in de herfst begin met die retinal. Ik heb ook die retinoid van The Ordinary gebruikt en kreeg daar een tijdje geleden ook bijna alleen maar irritatie van en verder niets. Vitame C in de zomer klinkt ook interessant, hmm…
Oja! Toen ik die irritatie had gebruikte ik het triple oat serum van Aveeno en wow dat werkt echt zo goed voor mijn huid
Ik had het in m’n toilettas voor m’n slaapdiensten gedaan en gebruikte het daardoor niet meer zo consistent, maar ik had afgelopen week weer allemaal pukkels en rode vlekjes in m’n gezicht en heb het serum er weer bij gepakt en binnen een paar dagen was m’n huid zoveel rustiger. Het ziet er nu gewoon egaal uit, echt zo fijn, dat heb ik bijna nooit. Ik zag dat die Natalie het ook tipt. Wel jammer dat het nu op zoveel plekken uitverkocht is of dat het heel duur is. Misschien wordt de verpakking veranderd? Heb nu een ongeopend flesje op Vinted gekocht.