Vanaaf na het douchen en echt even goed wassen/scrubben vond ik het er al beter uit zien!
Heeft iemand de tan blusher van Sophia Mae? Of überhaupt andere make-up producten?
Ik ben ook benieuwd naar die tan blusher!
Iemand misschien een tip voor goede droogshampoo voor bruin haar? Mag ook zeker een wat duurder merk zijn.
Mijn favoriete droogshampoo is veranderd (rechts de oude, links de nieuwe) en nu laat hij een witte waas achter én worden mijn curtain bangs naar mijn gevoel veel sneller vettig ![]()
De roze oranje van Loreal, maaaaar de beste hack is om er ‘s avonds een hele hoop in te sprayen en er mee te slapen. Heb je wel een hele witte waas, omdat je dus zo veel gebruikt, maar in de ochtend is het net of je je haar hebt gewassen + volume
K18
Ik heb heel donker haar en geen grijze waas met deze (en vind het de beste ooit)
Voor het slapen werkt voor mij ook goed. Ik gebruik de roze variant van Andrelon.
Heeft iemand hier die van kruidvat al geprobeerd die een dupe zou zijn van k18?
Ik heb die van de kruidvat nu 2 keer gebruikt, en ik vind hem wel fijn. Kan niet vergelijken omdat ik k18 nooit gehad heb
Ik vind de geur van die van k18 zo sterk, heeft die van de Kruidvat dat ook?
Ik vind K18 dus mega tegenvallen. Aan t eind van de dag is het weer vet, terwijl ik met gewone droogshampoo nog twee dagen door kan ![]()
Ja deze tip van jou is wel echt het best voor donker haar haha. Alleen het vergt ook helaas planning, wat niet tot mijn talenten behoort.
ik ben op zoek naar een fijne retinol en een vitamine c serum. iemand aanraders? korean skincare vind ik erg fijn maar paulas choice of LRP ook.
Wil je echt een retinol of is retinal ook oké? Ik wil zelf een retinal omdat dat tussen reguliere retinol en voorgeschreven retinol in zit. Ik wil binnenkort beginnen met retinal van Geek & Gorgeous. Ik volg Natalie O’Neill op TikTok en zij is daar ook erg over te spreken. Ik vind het fijn dat die van Geek & Gorgeous in verschillende sterktes te koop is en je laag kunt beginnen maar ook nog kunt opbouwen. Ik moet alleen even bedenken wanneer ik het precies wil gebruiken want ik gebruik nu ook al azelaic acid ![]()
Dit is de laagste sterkte, ze hebben ook nog hogere te koop bij Boozyshop. Het is ook te koop bij o.a. Douglas, maar daar vragen ze echt bijna het dubbele.
Ik lees veel goede reviews over geek & gorgeous vitamine c. Maar zelf nog niet gebruikt. Iemand ervaring hiermee?
Ja ik vind hem heel fijn. Het irriteert mijn huid niet (die van Paula’s Choice wel) en ik heb het idee dat het mijn huid ook rustiger maakt.
ja die gebruik ik ook ‘s zomers al 2 jaar, ga m binnenkort weer bestellen. ik merk echt veel resultaat qua glow en vind hem mild voor mijn huid! het enige serum dat ik kon vinden voor een normale prijs waar ook vit e & ferulic acid in zit en dat schijnt een hele goede combinatie te zijn met vit c.
@vaatdoek ik gebruik clinical vitamin A van theramid en ben daar blij mee! ik zie resultaat en het flesje is donker en een pompje
Oh goed dat je dat zegt over de seizoenen! Denk dat ik dan nu lekker doorga met m’n azelaic acid en dan in de herfst begin met die retinal. Ik heb ook die retinoid van The Ordinary gebruikt en kreeg daar een tijdje geleden ook bijna alleen maar irritatie van en verder niets. Vitame C in de zomer klinkt ook interessant, hmm…
Oja! Toen ik die irritatie had gebruikte ik het triple oat serum van Aveeno en wow dat werkt echt zo goed voor mijn huid
Ik had het in m’n toilettas voor m’n slaapdiensten gedaan en gebruikte het daardoor niet meer zo consistent, maar ik had afgelopen week weer allemaal pukkels en rode vlekjes in m’n gezicht en heb het serum er weer bij gepakt en binnen een paar dagen was m’n huid zoveel rustiger. Het ziet er nu gewoon egaal uit, echt zo fijn, dat heb ik bijna nooit. Ik zag dat die Natalie het ook tipt. Wel jammer dat het nu op zoveel plekken uitverkocht is of dat het heel duur is. Misschien wordt de verpakking veranderd? Heb nu een ongeopend flesje op Vinted gekocht.
haha ja ik had t ff weggehaald want was er incorrect vanuit gegaan dat vaatdoek voor het eerst retinol ging gebruiken.
maar ik zou dan idd wachten tot de herfst om retinal in je routine erbij toe te voegen! vitamine c is door de antioxidanten, ondanks dat het een actief ingredient is, ook weer beschermend tegen de zon/zonneschade volgens internet dus ik heb het voor mezelf maar zo opgedeeld. aha & retinol is in de winter genoeg voor mn huid dus dan is het zomerseizoen voor vit c (en bha (daar zijn ook aanwijzingen voor dat het tegen de zon beschermd en zo niet sowieso minder heftig dan aha) & copper peptides) ![]()
oeh ik heb ooit een haver iets van lush gehad, dat vond ik heel fijn toen! ik sla m op!
@pastelzwart het is niet de eerste keer dat ik het gebruik maar wel voor t laatst 4-5 jaar geleden. ik geef momenteel borstvoeding dus kan sowieso nu nog niet beginnen lees ik net, dus ga deze van geek & gorgeous alvast inslaan voor daarna! thanks allen
Ik ben heeeeel late to the party, maar ik heb eindelijk de Embryolisse crème ontdekt ![]()
![]()