Volgens mn huidtherapeut zorgt vitamine c er inderdaad voor dat je huid beter tegen de zon kan!
Welk vitamine c product zouden jullie aanraden? Ik heb verschillende geprobeerd, maar heb het nooit consistent gebruikt.
Ik vond die van purito en a- game en geek heel goed maar heb nu die van la Roche en vind deze eigenlijk echt nog veel beter!
Van Paula’s Choice de 25% Vitamin C + Glutathione Clinical Serum
Heeft iemand de makeup cleansing balm van Hema al geprobeerd? make-up reinigingsbalm - HEMA
Ik heb die van Elf en the body shop allebei meerdere keren gehad en vind die heel fijn. Ben benieuwd of deze vergelijkbaar is, want nog een stukje goedkoper.
Ik heb ‘m besteld en hij is echt heel mooi! Heel creamy maar niet vet en de kleur is heel mooi. Je kunt m heel subtiel aanbrengen maar ook opbouwen. Denk dat ie ook wel mooi is op je lippen, moet ik nog even proberen. En hij is zo groot, doe je echt de rest van je leven mee.
En die van co-lab? Die hebben ook een gekleurde
Die kleur ziet er prachtig uit! Doet me ook een beetje denken aan m’n lievelingslipstick Black honey van Clinique. Die smeer ik wel eens op mijn wangen maar blijft niet zo goed zitten.
Oh ja ik zie het! Vind de blush wel echt prachtig hoor, heb hem ook besteld.
Hoe brengen jullie een cream blush het liefst aan? Ik doe het nu vaak met mijn vingers maar dat vind ik toch niet echt het beste resultaat geven
Aanbrengen met een stippling brush en dan goed blenden met de kwast die ik ook voor mijn foundation heb gebruikt, zoiets als die van @Daelyss, dat geeft bij mij de mooiste overgang!
Ik weet niet of dit het juiste topic is? Heeft iemand tips voor een donkere huid onder de oksels? Ik scrub 1x per week maar helpt niet echt iets. Na het scheren lijkt het alsof daar nog steeds okselhaar heb zitten zeg maar. Ik ben na jaren van een deo-roller overgestapt op een stick, maar ik blijf het houden. Met sporten draag ik graag mouwloze topjes, maar dat doe ik nu niet meer daardoor.
Helpt exfoliëren daar niet tegen?
De glycolic acid van the ordindary werkt daar goed voor of producten op basis van kurkuma (oppassen want dat vlekt)
Ik heb jaren Bobbi Brown no smudge mascara gebruikt, maar kan deze nu nergens meer bestellen. Voorheen had ik vaak vlekken bij andere (waterproof) mascara’s.
Hebben jullie tips?
Ja dit; ik heb soms juist het idee dat een fysieke scrub het erger maakt door de wrijving. Sowieso blijf ik er gevoelig voor door mijn getinte huid. Mooiste huid had ik eigenlijk toen ik ipv een stick echt een deo crème in een tube gebruikte.
Dankje, dat ken ik eigenlijk niet? Heb je tips welke deo in tube fijn is?
Ja ik heb er zelf nu ook even geen omdat mijn favo (eentje van Therme) de formule had veranderd en toen vond ik hem stinken
.
Mijn moeder is een heel stuk donkerder dan ik en zij zweert echt al 25 jaar of langer bij de tube van Lancôme Bocage, maar die is dus wel aan de prijs (ben daar te gierig voor). Al doe je er ook wel echt lang mee. Heb het idee dat je dus door een crème minder wrijving hebt en zijn vaak ook iets hydraterender.