Het Beautytopic #4

Tubing mascara!! Staat al veel over in dit topic.

Ik heb ook het idee dat het door normale deo komt. Aluin deo is fijn om te gebruiken en werkt goed. Geen last meer van donkere oksels. Is wel even wennen omdat je het eerst nat moet maken voor je het over je oksels haalt. Deze bijvoorbeeld:

4 likes

Dit is mijn lievelings deo in tube! Nu bij de Etos 1+1 en bij Kruidvat 2+3 zag ik net.

3 likes

Oe, ga ik ook even naar kijken!

3 likes

Moet je dit net als die Rexona stick eigenlijk 's avonds gebruiken? Ik merk dat ik van die Rexona stick van die gele vlekken in mijn kleding krijg, terwijl ik dat met normale deodorant nooit had. Ligt er denk ik aan dat ik hem 's morgens na het wassen gebruik, vind dat toch een frisser gevoel. Vind die Rexona stick wel veel beter dan een spuitbus van Dove, maar die vlekken zijn zo zonde.

2 likes

Ik heb na wat uitstapjes naar ELF en Essence/Catrice weer de tubing mascara van Clinique in het bruin en het blijft toch echt mijn allerfavorietst. Fijn borsteltje, heel subtiele scheiding van de wimpers en geen spinnenpoten en zelfs als je er mee slaapt zit hij gewoon nog goed en heb je niet allemaal kruimels in je oog.

2 likes

Hmm weet ik eigenlijk niet. Ikzelf gebruik het altijd in de ochtend en 's avonds na het douchen. Er staat op dat ie 24 uur werkt en misschien zou 1 keer per 24 uur smeren genoeg zijn hoor, maar dit zit al zo in m’n systeem haha. Ik gebruikte ook altijd die stick van Rexona, maar die matcht niet meer goed met me. Ik heb dan heel snel een vieze geur en met die van Deoleen ben ik de hele dag fris. Ik heb geen last van gele plekken in witte shirts.

2 likes

IMG_3193

9 likes

Haha, ja sorry vloeken in de kerk, maar als het blijft zitten zie ik echt geen prioriteit in het eraf halen in mijn leven :grimacing: Ik bezit zelfs geen make up remover atm omdat ik dus alleen dit gebruik en warm water + washandje normaliter. Disclaimer: mijn huid en ogen zijn ok!

2 likes

Ik vind die tube mascara juist super vervelend, omdat het water eerst helemaal warm moet worden voordat je er af krijgt. (Maar misschien ligt het aan m’n kraan.)

4 likes

Mja ik twijfel ook. Had altijd een duurdere tubing mascara en nu Elf en Essence geprobeerd, maar als ik huil (toch wel regelmatig dus haha) dan smelten ze eraf en prikt het zooo erg in m’n oog. Had ik met de oude/ duurdere niet dus ga denk ik toch weer wisselen als deze op is. Mijn favo is IDUN minerals Mascara Vatn Volume 38°C.

Of zou het ook kunnen komen omdat ik nu bruine ipv zwarte mascara gebruik?

Moet met die goedkope ook echt opletten dat het droog is voordat ik omhoog kijk, anders heb ik een stempel :joy:

2 likes

Ja, dat prikken had ik ook met die goedkopere merken, heel naar! Kleur lijkt me niet iets uit te maken toch?

2 likes

Oh wat vervelend, ik heb daar met goedkopere merken gelukkig geen last van. Ik draag er eentje van Nyx en van Essence, toevallig ook in het bruin.

Ik vind het ook niks hoor, krijg ook spinnenpoten ervan!

3 likes

Nu het weer eindelijk beter wordt, begint mijn jaarlijkse zoektocht naar een goede spf voor het lichaam! Hebben jullie nog (nieuwe) aanraders? Niet plakkerig, zonder witte waas, snel intrekkend en liefst voor een fijn prijsje en makkelijk beschikbaar.

Voor mijn gezicht blijf ik bij mijn ouwe trouwe Bioré en BoJ!

Heb btw die tubing mascara van Essence gekocht, werkt goed genoeg voor mij maar ik ben ook niet zo moeilijk, heb al lange (maar wel behoorlijk rechte) wimpers.

Ik gebruik de vichy capital soleil spf 50 omdat het me ook een mooie glow geeft. Is goedkoper in Franse pharmacies of eens in 1+1 bij medimarket en heb nog geen alternatief gevonden bij de drogist. Geen zin om allerlei merken te kopen en het dan wit blijft, niet goed intrekt en dan maar in de kast blijft liggen.

4 likes

Gebruik jij de ‘‘water’’ variant in een spuitflacon, of de tube met melk?

1 like

Het is de huile invisible in de oranje spuitfles.

3 likes

Cien sensitive lijn van Lidl, budget prijs. Ik vind dit echt een fijne zonnebrand wat goed smeert.
Jetske ultee factor 30 de 50 smeert minder goed. Gemiddelde prijs.
Second skin frezy derm of de spray. Stuk duurder en op weinig plekken verkrijgbaar in NL.

2 likes

Ik gebruik het liefst Ambre Solaire. Wel alleen als ze 1+1 gratis zijn. Het beste koop je ze in Duitsland, daar kosten ze 1/3 van de prijs in Nederland.

2 likes