Ik gebruik zelf de SVR sun secure blur 50+ en dat is echt de allerbeste spf voor mijn gezicht oooooit. Echt zelden zo blij geweest met een product, het is 0 vettig/plakkerig, matteert, trekt heel snel in.
Ze hebben ook een tinted versie en die zag er op videos wel echt top uit ook, denk wel het proberen waard en volgens mij behalve tinted wel hetzelfde spul als de normale!
Dank voor de tip, ik ga deze op zoeken!
Heeft deze ook geen witte waas?
Nee helemaal niet! Het is een beige creme mousse (maar laat geen tint achter deze variant, dit trekt transparant in). Het laat echt geen waas achter, je ziet het niet en je voelt het niet. Het is vooral goed met mân ietwat vettere huid, matteert mooi maar droogt niet uit en voelt ook niet âtrekkerigâ zoals matterende cremes soms doen. Ik wil niet al te tell-sell klinken maar ik heb echt jarenlang allerlei spf geprobeerd maar deze torent er echt bovenuit.
TikTok - Make Your Day haar video laat het wel goed zien!
Is die ook mooi onder makeup?
Ik zoek een fijne liquid highlighter voor bij de ogen te gebruiken, zonder chunky glitters. Aanraders?
Spotlight van CT?
Ugh zo jammer dat hier parfum in zit ![]()
Ik gebruik niet vaak foundation maar als, dan zit het goed!
Met concealer, blush, poeder geen probleem
Gebruikt iemand fijne nep wimpers die echt natuurlijk ogen en makkelijk aan te brengen zijn?
Ik vind het effect heel mooi maar ben geen held in aanbrengen dus heb foolproof wimpers nodig.
Jaa hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben er echt slecht in maar wil het wel leren
Ik heb met moederdag die lash clusters van lashbabe besteld. Zijn heel makkelijk aan te brengen en je hebt meerdere soorten van natuurlijker naar wat extremer. Heb ze laatst met een spiegeltje in de lounge van de luchthaven aangebracht op 5 minuten en dat was de eerste keer.
Ik vind dat heel knap van jou want clusters worden altijd zo lelijk bij mij ![]()
Het feit dat ze al voorgelijmd zijn maakt het veel gemakkelijker. Ik hoefde enkel het pincet te nemen en zo dicht mogelijk onderaan mijn wimperrand plaatsen. Heb 14-14-12-10 gebruikt, als ik ze dit weekend nog eens plaats dan wil ik je wel een foto dmâen.
Ja, tnx!
Ik vind Paulaâs Choice heel fijn maar echt te duur (in de sale alsnog âŹ39 voor een dagcrème met spf
) Heeft iemand een goede budgettip voor dag- en nachtcrème die ook dierproefvrij is? Bijvoorbeeld HEMA, heeft iemand daar goede ervaring mee?
Ik vind de âdagcreme ultralicht met spf30â heel fijn van hema!
Ik gebruik al jaren peptide cream van the inkey list, die is ook cruelty free! De omega water cream vond ik zelf minder prettig maar vriendinnen van mij zijn daar wel fan van!
Is deze niet vettig?
Ik gebruikte voorheen die van etos eigen merk maar sinds ze hem hebben veranderd is hij voor mij te vet
Nee niet vettig! Ik haat dat ook echt namelijk.