Burts bees red dahlia al geprobeerd? Of is die ook te roze?
Deze van catrice uit het vaste assortiment schijnt een dupe van rhode toasted teddy te zijn. Die wil ik nog heel graag hebben.
Verder vind ik de hema blush sticks ook echt heeeel fijn. Zijn ook een soort rhode dupes.
Goede tips! Al heb ik die bovenste al langer en vind deze van essence echt veel fijner en mooier
Qua kleur en dikte ofzo denk ik
Ik vind die hema blush heeeel stroef en droog. Komt nauwelijks kleur vanaf bij mij? Hoe breng jij die aan?
Oh! Die ken ik niet? Welke is dat?
@kienke ik breng het gewoon rechtstreeks op mn gezicht aan. Heb twee kleuren en er komt bij beiden echt meer dan voldoende kleur af. Ik blend het dan wat uit met m’n vingers.
Hahah oh ik bedoel die Catrice hierboven dan, die nieuwe die ik dus had
Heb vandaag wat van de k-beauty collectie van catrice getest, had mazzel want alles was nog niet of nauwelijks gebruikt. Ik was vooral benieuwd naar die tweedelige primer. Maar er kwam voooral erg veel gel uit
. Als ie wat leger is zal het wel beter gaan misschien. De serum primer vond ik wat te vettig blijven, de lipglossjes mwah en de stain wel mooi, niet gekocht. Viel me na de reviews wel wat tegen en die body spray (body/hair? Zoiets) rook ik amper, de fles is wel mooi :P.
Ja ik heb de primer ook gekocht en het is vooral gel in het begin inderdaad. Vind hem wel fijn. Ik ben zelf echt fan van de cushion blushes. Heb net een back up gehaald, hooelijk komen ze vast in het assortiment
Ik heb vandaag de foundation, primer (tube), blush en lipgloss gekocht. De lipgloss vond ik wel fijn mooi en wil eigenlijk een tweede halen. De bodyspray was helaas uitverkocht, maar kon hem wel testen. Vond hem heerlijk voor het warme weer waar ik een wat lichter geurtje wil. Dus ik heb hem bij Notino besteld. Foundation werd nog iets te cake-y bij mij maar had even snel getest, dus waarschijnlijk niet goed geblend. Ik was eigenlijk positief verrast van alles! De lip olie van de nieuwe lijn is ook top (die in zo’n gele verpakking).
Ahhh ok! Ga ik die even checken zsm.
Die cushion blushes heb ik niet getest omdat ik al te veel blush-opties heb en bang was dat dit dan uitdroogt. Ze zien er wel mooi uit!
Ik weet dat er elk jaar heel veel vragen komen over de beste spf voor het gezicht maar vanwege mijn pigmentvlekken op mijn voorhoofd wil ik graag een tinted spf gaan dragen. Dat schijnt daar heel goed voor/tegen te zijn.
En met de zoekfunctie kom ik daar niet zoveel over tegen.
Ik wilde eerst die van Eucerin gebruiken maar de apotheekmedewerker zei dat ze die niet zo mooo vond blenden met haar huid en fluisterde zachtjes dat hij bij de Etos goedkoper was ![]()
Ik zoek dus een tinted spf die ik goed dik kan gebruiken en dus niet te vet is.
Heeft iemand een tip? Het liefst niet duurder
dan € 25,00 want ik smeer dus dik en vind het zonde als het dan heel duur is want het gaat dan snel op.
Dit is niet rechtstreeks antwoord op je vraag, maar ik heb ook een pigmentvlek op een m’n bovenlip (lijkt net alsof ik beginnend snorretje heb
). Ik smeer sowieso al altijd factor 50, en reapply ook doorheen de dag in de zomer, maar precies m’n bovenlip verdwijnt die zonnecrème ook sneller voor m’n gevoel (door m’n neus te snuiten en omdat ik daar ook snel zweet). Nu gebruik ik zo’n stick om heel makkelijk en snel dat stuk plus andere gevoelige zones opnieuw te beschermen zonder me volledig weer in te moeten smeren. En heb het gevoel dat het wel eindelijk wat verschil maakt!
Ik gebruik nu deze omdat die wat meer zweetproof is ANTHELIOS UV SPORT PRO-RESISTENTIE STICK SPF 50+ maar heb er ook al van caudalie en avène gebruikt.
Misschien kan je hier wat mee? Wil zelf graag die van Inika proberen maar die is duurder dan je wil. Die van cerave en bioderma zijn wel onder 25
Beauty of Joseon heeft een getinte spf, misschien is dat iets?
Ik wil al lang die van Colorescience proberen, maar vind €62 net iets te duur ![]()
Las best wel wat negatieve reviews over die van BoJ, maar zelf niet geprobeerd.
Ik heb er eentje van Shiseido, die vind ik wel heel fijn.
CeraVe ook geprobeerd, maar de kleur matchte niet.
Ik heb nu van Eucerin en bij mij blend hij wel goed. Maar merk wel dat hij soms kan rullen afhankelijk met wat voor makeup ik gebruik.
Zijn echt veel getinte dagcremes dus best lastig denk ik om te adviseren.
Dank voor alle tips! De blog van Sproetonline had ik ook gevonden, denk dat daar wel wat goede opties tussen zitten. Die van Cerave lijkt me ook wel wat. Beauty van Joseon kwam ik ook tegen maar schijnt heel vet te zijn en niet goed te drogen.
Cerave zijn zionisten, geen idee of je dat boeit maar ik wist het niet!
Godver ![]()
En mogelijk ook niet dierproefvrij.