Het Beautytopic #4

Ik vroeg dit een tijdje geleden ook, dus je zou even in mijn posts en de reacties daarop kunnen zoeken. @Spaarlamp tipte die van Mac maar die is transparant en ik gebruikte van UD altijd de eden variant.

Uiteindelijk heb ik Gérard cosmetics clean canvas gekocht, omdat @roseandben op insta die altijd gebruikt. Maar dat is een absolute afrader. Oogschaduw pakt helemaal niet mooi, blendt wel heel goed, maar creast ook weer binnen een paar uur.

1 like

Ik ga aan mijn derde flesje :slight_smile: ruik helemaal niets!

2 likes

Allergie of verbranding?

1 like

Ik zie steeds reclame voor loree scheermesjes iemand ervaring? Het fascineert mij haha

2 likes

Volgens mij wordt Urban Decay niet meer verkocht in Nederland. Ik vind Too Faced Shadow Insurance fijn, en de oogschaduwbasis van Etos huismerk schijnt ook goed te zijn, maar die heb ik zelf nog nooit geprobeerd. En via Boozyshop kan je P Louise kopen, daar is Nikkie(Tutorials) lyrisch over.

1 like

Ja maar Nikkie is lyrisch over alles waar ze voor betaald krijgt :joy:

8 likes

Ja misschien wel verbrand. Heb wel even in de zon gezeten maar nog nooit eerder gehad.

3 likes

Zonneallergie dan wellicht? Heb ik ook wel eens bij de eerste zonuren.

2 likes

Ik gebruik Mac paint pot sinds januari.
Heel tevreden van na jaren UD primer potion gebruikt te hebben.

Via Zalando kun je nog wel UD producten kopen! Misschien handig om te weten.

4 likes

via zalando was het ook al niet verkrijgbaar :frowning:

Edit; paar producten nog wel maar geen primer potion

Mijn vriend vroeg vanavond ‘heb je make-up op’ dus ik dacht dat ik zonnebankbruin was geworden van die Collistar maar toen ik vroeg wat hij er van vond zei hij dat het heel mooi en subtiel was. Dus die druppels (Nouja druppel, ik gebruik er 1) zijn een succes, thnx voor jullie advies!

12 likes

Bij Cult beauty kun je het nog kopen

Ja! Daar was ik ook bang voor maar alles behalve.

2 likes

Nouuu de biore spf was een tijd uitverkocht en alleen op een beetje obscure websites verkrijgbaar, maar hij was er weer! Dus ik ben heel benieuwd of ie echt zo goed en fijn is

Ik heb deze week gek gedaan (rip bankrekening) en de nars light reflecting foundation gekocht en het is echt zo’n goede kleurmatch. Ik ben echt benieuwd of mijn huid hier beter op gaat reageren. Wel echt voor de gecombineerde/vette huid mensen onder ons.

2 likes

Waar heb je 'm besteld? Ik ben fan van deze en heb nog wel een flesje maar ze zijn idd snel uitverkocht dus dan ga ik weer even een paar bestellen!

Edit: oh als ik google kom ik uit op Littlewonderland, waar ik 'm normaal ook haal. Maar hij is wel duurder geworden zeg!
Edit2: oh blijkbaar ‘maar’ 2 euro dan vorig jaar, voor mijn gevoel was dat 5 euro :rofl:

3 likes

Ik heb hem idd daar besteld! Via bol vond ik het ook maar obscuur

2 likes

Oef heeft iemand wel eens een laserbehandeling gedaan? Ik ben net terug van 1 en heb het niet af kunnen maken omdat het zo godsgruwelijk veel pijn deed. Uit de reactie van de huidtherapeut kon ik wel afleiden dat niet iedereen er zo heftig op reageerde als ik hahaha, maar HELL NO. Ik heb wel tatoeages en ben, dacht ik, toch best wat gewend qua pijn, maar hiervan moest ik echt mijn best doen om mijn hoofd in bedwang te houden omdat het gewoon wegschrok de hele tijd. Baadde ook helemaal in het zweet :’) (sorry TMI?!)

Ze heeft het uiteindelijk 1x kunnen doen en daarna nog de littekens apart een paar keer gedaan, maar normaal gaan ze er dus 4x overheen. 4x!! Hoe dan? Maar goed, ik ben denk ik gewoon heel erg een mietje. Het doet nu ook nog zoveel pijn :’( Dan maar littekens joeee, deze pure zelfkastijding nooit meer :stuck_out_tongue:

Maar ik ben wel benieuwd naar hoe anderen dit ervaren! Ze zei dat ik misschien een volgende keer dan de microneedling kon proberen, maar het kost allemaal al geld genoeg en nu denk ik echt, ben toch niet gek om mijzelf zo te martelen en dan ook nog eens er voor te moeten betalen :rofl:

2 likes

Volgens mij zijn er zoveel verschillende soorten pijnen, waar iedereen anders op reageert. Ik vind zelf microneedling wel mee vallen en ook een aantal laserbehandelingen gehad die ok waren. Maar een vaatjesbehandeling kon ik gewoon niet volhouden :sob:

1 like