nog nooit een betere gevonden
Rosehip blijft favoriet, maar ik wissel af met jojoba en squalane. Die laatste twee zijn minder vettig en kan ik ook makkelijk overdag gebruiken. Waarom zoek je iets nieuws?
Iemand hier ervaring met de nars light reflecting foundation? Mijn huidtherapeut raad mij een foundation op waterbasis aan en dan kom je al snel bij de wat duurdere merken qua kleur heb ik wel een youtuber gevonden waar ik altijd mee match, maar ik zit nog te kijken naar goedkopere alternatieven.
Ik gebruik ook squaline van TO, maar mijn fave olies zijn van Herbivore Botanicals. Alles wat je wil en meer!
Ik gebruik nu the Phoenix olie (ook met rosehip trouwens); hydrateert maar is wel licht. De emerald oil is super als je echt een droge/gedehydrateerde huid hebt.
Ik haal ze bij de Gather shop (ook online te bestellen) en ze hebben ook mini’s (waar je al best lang mee doet) om eens uit te proberen.
De nieuwe Catrice tinted serum foundation Al geprobeerd? Is ook op waterbasis. Ben voor het eerst in jaren weer tevreden met een foundation sinds ik deze laatst ontdekt hebt.
Heeft iemand een alternatief voor Urban Decay Primer Potion (lijkt overal in NL uitverkocht te zijn)? Ik heb een vettige oogleden (hooded eyes) dus als iemand een goede tip heeft voor een oogschaduwbasis.
Ik vroeg dit een tijdje geleden ook, dus je zou even in mijn posts en de reacties daarop kunnen zoeken. @Spaarlamp tipte die van Mac maar die is transparant en ik gebruikte van UD altijd de eden variant.
Uiteindelijk heb ik Gérard cosmetics clean canvas gekocht, omdat @roseandben op insta die altijd gebruikt. Maar dat is een absolute afrader. Oogschaduw pakt helemaal niet mooi, blendt wel heel goed, maar creast ook weer binnen een paar uur.
Allergie of verbranding?
Ik zie steeds reclame voor loree scheermesjes iemand ervaring? Het fascineert mij haha
Volgens mij wordt Urban Decay niet meer verkocht in Nederland. Ik vind Too Faced Shadow Insurance fijn, en de oogschaduwbasis van Etos huismerk schijnt ook goed te zijn, maar die heb ik zelf nog nooit geprobeerd. En via Boozyshop kan je P Louise kopen, daar is Nikkie(Tutorials) lyrisch over.
Ja maar Nikkie is lyrisch over alles waar ze voor betaald krijgt
Ja misschien wel verbrand. Heb wel even in de zon gezeten maar nog nooit eerder gehad.
Zonneallergie dan wellicht? Heb ik ook wel eens bij de eerste zonuren.
Ik gebruik Mac paint pot sinds januari.
Heel tevreden van na jaren UD primer potion gebruikt te hebben.
Via Zalando kun je nog wel UD producten kopen! Misschien handig om te weten.
via zalando was het ook al niet verkrijgbaar
Edit; paar producten nog wel maar geen primer potion
Mijn vriend vroeg vanavond ‘heb je make-up op’ dus ik dacht dat ik zonnebankbruin was geworden van die Collistar maar toen ik vroeg wat hij er van vond zei hij dat het heel mooi en subtiel was. Dus die druppels (Nouja druppel, ik gebruik er 1) zijn een succes, thnx voor jullie advies!
Bij Cult beauty kun je het nog kopen
Ja! Daar was ik ook bang voor maar alles behalve.