Oef heeft iemand wel eens een laserbehandeling gedaan? Ik ben net terug van 1 en heb het niet af kunnen maken omdat het zo godsgruwelijk veel pijn deed. Uit de reactie van de huidtherapeut kon ik wel afleiden dat niet iedereen er zo heftig op reageerde als ik hahaha, maar HELL NO. Ik heb wel tatoeages en ben, dacht ik, toch best wat gewend qua pijn, maar hiervan moest ik echt mijn best doen om mijn hoofd in bedwang te houden omdat het gewoon wegschrok de hele tijd. Baadde ook helemaal in het zweet :’) (sorry TMI?!)
Ze heeft het uiteindelijk 1x kunnen doen en daarna nog de littekens apart een paar keer gedaan, maar normaal gaan ze er dus 4x overheen. 4x!! Hoe dan? Maar goed, ik ben denk ik gewoon heel erg een mietje. Het doet nu ook nog zoveel pijn :’( Dan maar littekens joeee, deze pure zelfkastijding nooit meer 
Maar ik ben wel benieuwd naar hoe anderen dit ervaren! Ze zei dat ik misschien een volgende keer dan de microneedling kon proberen, maar het kost allemaal al geld genoeg en nu denk ik echt, ben toch niet gek om mijzelf zo te martelen en dan ook nog eens er voor te moeten betalen