Ja ik heb zelf een droge huid, dus kan niet uit ervaring spreken, maar ik heb in dit forum en online dit wel vaker gelezen. Hangt helemaal af van je huid, vermoed ik. (En ook wel wat je prettig vindt, denk ik. )
Ik gebruik die meestal in de ochtend en dan wel altijd iets met spf eroverheen!
Ik gebruik dat retinol serum, voor mijn huid was het elke dag gebruiken teveel en het kan zijn dat als je allebei de producten op 1 dag gebruikt het best veel wordt.
Je kunt het ook om de avond doen, dus de ene avond de retinol en de andere de gel. Maar het is ook natuurlijk heel persoonlijk wat werkt voor je huid. Zo had ik geen last van die retinol om het elke avond te gebruiken, geen roodheid of wat dan ook, maar 2 maanden kreeg ik juist meer puistjes. Nu gebruik het om de avond en is mijn huid weer rustiger. Voor mij zouden deze producten op 1 dag te heftig zijn, maar wie weet werkt het wel voor jou.
Dan idd wel goed spf smeren (sowieso!)
Eigenlijk zou je ze beiden het beste in de avond gebruiken. Zeg om en om. Omdat het serums zijn, krijg je een behoorlijke hoeveelheid actieve ingrediënten op je huid. Wat @ciselering zegt, dat hoeft niet iedere dag, zoals je een moisturizer gebruikt. Maar als je het als moisturizer zou willen gebruiken, dan is het wel wijs om goed te testen of zoveel serum ook goed is voor je huid op lange termijn. Je huid vernieuwt zich iedere 4 tot 6 weken, dus die tijd heb je wel nodig om te merken of iets te veel is, of juist goed.
Waarom wil je eigenlijk deze 2 serums gebruiken?
Ik ben echt heel enthousiast over de producten van Lisa Eldridge maar de producten die ze vandaag gelanceerd heeft vind ik echt wel heel duur voor het type product. Een cleanser voor €52 en een spray voor €45
@kali ik wilde ook de putty bronzer van elf noemen! Ik heb ‘m in feelin’ shady en die is echt heel goed koel. Is alleen geen stick trouwens
Wat zijn must haves van Mac?
Ik kreeg een bon van 100 euro, ben vrij bleek en neutrale ondertoon, bruin haar blauwe ogen, draag elke dag lipstick (roze, rood of berry) en blush (peachy tinten).
Heb niks echt “nodig” dus mag vanalles zijn. Ik dacht al aan lip primer en een cream blush?
Dat dunne wenkbrauwpotlood, face & body, lip conditioner, oogschaduwprimer. Maar ik zou nog een paar weken wachten
Mijn retinol viel in de wc, zonder een dop er op. R.I.P.
Ik ben erg fan van de lippotloden!
Structuur is fijn en blijven goed zitten.
Faux Lipstick
Spill the tea sis
Ik weet niet alle tea, maar er komen nieuwe dingen
Oh dacht een goede korting ofzo
De mac stack mascara schijnt goed te zijn volgens tiktok (ja lol influenced) dus die heb ik zelf van de week ook gehaald (maar nog niet geprobeerd dus eigenlijk geen idee of het een aanrader is)
Fix plus, paintpot, kwasten. Verder ben ik een beetje klaar met MAC. Hoe graag ik ook wil, ik kan Accentuated (eyebrow) en Rockit (lipstick uit Caitlyn Jenner collection) niet meer kopen. Wat dat betreft haat ik limited editions en updates.
Oh kies voor een glow play blush, die zijn echt fijn. Ik heb 'm in de kleur Cheer Up, echt prachtig!
O ja idd heel erg mooi!!!
Om het goed te maken dat mijn laatste posts hier allemaal stomme vragen waren, is hier een post met mijn nieuwe aankopen van de laatste maanden. Foto 1 zijn producten die ik nog niet heb geopend, foto 2 zijn diegene die ik wel al gebruikt heb. Als jullie reviews willen van iets, laat maar weten!
Ik heb al een tijdje een cadeaubon van 15 euro voor Ici Paris, maar ik ga eigenlijk altijd naar de Douglas. Al een paar keer de website doorgespit maar niet echt iets gevonden. Is er iets te koop bij de Ici wat jullie echt de moeite waard vinden?