@kali ik wilde ook de putty bronzer van elf noemen! Ik heb ‘m in feelin’ shady en die is echt heel goed koel. Is alleen geen stick trouwens
Wat zijn must haves van Mac?
Ik kreeg een bon van 100 euro, ben vrij bleek en neutrale ondertoon, bruin haar blauwe ogen, draag elke dag lipstick (roze, rood of berry) en blush (peachy tinten).
Heb niks echt “nodig” dus mag vanalles zijn. Ik dacht al aan lip primer en een cream blush?
Dat dunne wenkbrauwpotlood, face & body, lip conditioner, oogschaduwprimer. Maar ik zou nog een paar weken wachten
Mijn retinol viel in de wc, zonder een dop er op. R.I.P.
Ik ben erg fan van de lippotloden!
Structuur is fijn en blijven goed zitten.
Faux Lipstick
Spill the tea sis
Ik weet niet alle tea, maar er komen nieuwe dingen
Oh dacht een goede korting ofzo
De mac stack mascara schijnt goed te zijn volgens tiktok (ja lol influenced) dus die heb ik zelf van de week ook gehaald (maar nog niet geprobeerd dus eigenlijk geen idee of het een aanrader is)
Fix plus, paintpot, kwasten. Verder ben ik een beetje klaar met MAC. Hoe graag ik ook wil, ik kan Accentuated (eyebrow) en Rockit (lipstick uit Caitlyn Jenner collection) niet meer kopen. Wat dat betreft haat ik limited editions en updates.
Oh kies voor een glow play blush, die zijn echt fijn. Ik heb 'm in de kleur Cheer Up, echt prachtig!
O ja idd heel erg mooi!!!
Om het goed te maken dat mijn laatste posts hier allemaal stomme vragen waren, is hier een post met mijn nieuwe aankopen van de laatste maanden. Foto 1 zijn producten die ik nog niet heb geopend, foto 2 zijn diegene die ik wel al gebruikt heb. Als jullie reviews willen van iets, laat maar weten!
Ik heb al een tijdje een cadeaubon van 15 euro voor Ici Paris, maar ik ga eigenlijk altijd naar de Douglas. Al een paar keer de website doorgespit maar niet echt iets gevonden. Is er iets te koop bij de Ici wat jullie echt de moeite waard vinden?
Ze hebben wel regelmatig de 40% korting op mascara’s… dat is ook het enige wat ik bij ici bestel eigenlijk.
Ik vind de cc cream van IT cosmetics heel goed en fijn in gebruik, die verkopen zo ook bij ici paris xl.
De DHC cleansing oil koop ik altijd bij ici. Wat mij betreft de fijnste reinigingsolie die er bestaat!
Deze reinigingsbalm
https://www.iciparisxl.nl/the-inkey-list/oat-cleansing-balm/reinigingsbalsem-met-haver/p/BP_1189264
Ik vind het product echt super fijn maar ik zou het zelf vanwege die verpakking nooit weer kopen. Nu hij half op is, komt er soms alleen maar dunne olie uit ipv de substantie die je graag wilt hebben. Heb jij daar ook last van? Ik vind een cleansing balm in een pot echt veel fijner werken ondanks dat het minder hygiënisch is.