Het Beautytopic #4

Ik vind bij alle vitamine C producten die ik tot nu toe gebruikt heb (The Ordinary, Drunk Elephant, Hema, Paula’s Choice) dat er een typische geur aan hangt. Op mijn gezicht valt het mee, ik ruik het vooral aan mijn handen als ik het aangebracht heb of veel met mijn handen aan mijn gezicht gezeten heb gedurende de dag.
Oplossing heb ik ook niet. Ik druppel het nu direct op mijn gezicht en smeer het dan uit ipv eerst op mijn hand en dan op mijn gezicht. En ik was direct erna heel goed mijn handen met zeep, ipv eerst alle andere producten aan te brengen. Maar echt helemaal voorkom ik het hier niet mee.

Heb het idee dat het aan een bepaald ingrediënt ligt, ik had het bijv ook heel sterk bij een toner van Kiehl’s en micellair water van Garnier.

3 likes

Ik smeer deze nu al een tijdje als dagcréme. Heb een gemengde, ietwat gevoelige huid en vind deze superfijn.

Edit: ik zie dat @Vuile_bitch fan is van de dagcréme van dit merk, misschien vind jij deze ook fijn?

1 like

JA ik ben fan!

2 likes

Dank je wel voor je reactie, ik zie nu dat mijn geweldige autocorrect vitamine c vindt ruiken, maar ik bedoelde dat de crème steeds rult :grimacing:

6 likes

Oh haha ja daar heb ik dan weer geen last van
Als iemand een oplossing heeft tegen die geur hou ik me alsnog graag aanbevolen :upside_down_face:

1 like

Thanks, ik ga even op onderzoek uit!

2 likes

Ik gebruik zelf deze echt elke ochtend en deze ruikt helemaal niet raar :slight_smile:

Is je huid nog vochtig bij het aanbrengen van je serum?

2 likes

Nee! Ik heb het wel geprobeerd maar dat wil ook niet. Het is ook een hele gekke structuur en het mattificeerd (? Is dit een woord) heel erg.

Dank je wel! Ik gebruik het dan wel 's avonds, ik begreep de hype rondom the inkey list al niet na dit product te hebben geprobeerd😂

Ik kreeg een mail van ICI Paris dat mascara’s nu 35% korting hebben. Zou de 40 dan voorgoed voorbij zijn :cry:

Wat is een goede zwarte waterproof mascara die veel volume geeft en niet gaat stempelen? Ik merk dat dat toch soms gebeurt bij mij.

Ik vind Le Volume de Chanel heel fijn, geeft bij mij veel volume en lengte en blijft goed zitten.

2 likes

Deze heb ik een poos gebruikt maar vind ik de laatst tijd niet meer fijn :slightly_frowning_face:

2 likes

Maybelline Sky High mascara!

5 likes

Ik zweer al jaren bij de Dior Iconic Overcurl. Ik gebruik meestal de gewone variant maar er is ook een waterproof versie die net zo fijn is.

Heb ook een tijdje de Lancome Hypnose Doll Eyes gebruikt. Vond ik ook heel fijn maar om de een of andere reden ga ik toch altijd terug naar die van Dior.

Ik was altijd groot fan van de Clump Defy, maar sinds die niet meer verkrijgbaar is koop ik de Volume Million Lashes van L’Oreal. Die kan de wimpers goed separeren en verlengen en zelfs de niet-waterproof versie stempelt niet.

1 like

Dank voor jullie tips! Ik zocht wel een high end mascara dus ik ga straks even naar ICI Paris en daar die 2 van Dior bekijken.

2 likes

Sowieso wat is er aan de hand met de prijzen bij de Ici en Douglas. Met die adviesprijzen. Alles is echt veeeel duurder geworden. Scheelt gewoon een paar tientjes op m’n favoriete oogcreme.

2 likes

Een paar tientjes?! Dat is echt veel. Het leven is echt zoveel duurder geworden :slightly_frowning_face:

2 likes

Kocht de creme altijd met 25% korting of meer dan ging de prijs van 75 naar 55 ongeveer. En nu is de adviesprijs ineens 95 en met 20% standaard korting die ze nu geven kost het nu 75