Huh zijn dat geen spf sticks voor watersport dan? Die kleuren heb je vaak bij surfen op je wangen en neus met zo’n stick
Ja maar ze zeiden dus in de winkel dat het snel intrekt. Dat is gewoon niet zo. @macchiato ja de zwarte is voor bijvoorbeeld wielrenners, dat staat er wel specifiek bij inderdaad, maar op de roze stond niks. Dus nu loop ik er gewoon roze bij, hahah
Ik las hier goeie dingen over de essence bye bye panda eyes mascara, maar volgens mij is ie niet meer te koop?
Heeft iemand een andere budgettip voor een niet-waterproof mascara die goed blijft zitten?
Kun je hem misschien als lipbalsem of blush gebruiken?
Oh ik vind dit echt een vreselijke spf. Het trekt bij mij totaal niet in en daardoor heb ik de hele dag zo’n plaklaag op mijn huid. Bijzonder dat dat zo kan verschillen.
Hebben jullie een aanrader voor een zonnebrand die je ook wat sneller of al wat bruiner maakt? Ik ben namelijk enorm bleek, maar hierdoor nog meer bang voor strepen met smeren etc.
Ja, same, zo dik en plakkerig.
Misschien vind jij hem wel fijn!
Ik vind die wel heel fijn.
Ik vind deze fabuleus, dus het verschilt echt per persoon denk ben benieuwd wat jij straks vind!
Ben wel benieuwd haha:
De spf van jetske ultee:
- Ja, fijn
- Nee, niet fijn
- Ik heb ‘m nog niet geprobeerd
0 stemmers
Deze voor mijn gezicht
Deze voor mijn lichaam
Allebei niet plakkerig en die voor het gezicht is mooi matterend. Die voor het gezicht heb ik volgens mij ook op aanraden van iemand hier gekocht
Ik vind de geur daarvan ook vies.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon daar niet meteen iets vinden. Heeft een van jullie ervaring met de 10% Azelaic Acid Booster van Paula’s Choice?
Ik twijfel namelijk een beetje of het wel of geen aanvulling is op mijn skincare routine of dat dit de “lading” dekt. Ik heb een vette huid (vooral T zone) en roodheid/mee-eters op mijn wangen. Ik gebruik nu:
Ochtend:
Blemish & Age cleaner Skinceuticals
Blemis & Age toner Skinceuticals
Blemish & Age serum Skinceuticals
(Deze producten zijn bijna op, dan stap ik helemaal over naar Paula’s Choice)
Savonds:
- Blemish & Age cleanser Skinceuticals
- Skin Balancing toner Paula’s Choice
- Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant Paula’s Choice
- Clear Oil-Free Nachtcrème Paula’s Choice (soms, als mijn huid droog is)
Heb je ook ervaring met die van TO? Zo ja, merk je veel verschil daartussen ?
Wat is de beste poeder om te matchen met Clinique Age Defense BB Cream shade 02?
Mijn huidige poeder is te licht van kleur. Ik heb een vette/acnégevoelige huid en wil vooral de BB cream afpoederen, een lichte poeder van textuur is dus ok (geen foundation in poedervorm dus).
Ik gebruik de transparante poeder van essence over mijn BB cream. Is dan puur om de meeste glans er af te halen.
Ik heb opeens pigmentvlekken aan de zijkanten van mijn ogen gekregen, snap niet helemaal waarom ik dat opeens heb. Maar wat werkt goed om ze weer weg te krijgen ?
Ik draag sowieso aaaaaltijd spf en ik gebruik standaard al vitamine c, niacinamide en retinol.
Thanks, dat is fijn om te weten dat het bij jou zo goed werkt! Zal idd even opletten dat ik geen andere exfolianten gebruik.
Voor gezicht: ja, the best so far
Non-profit voor lichaam en gezicht: ja, werkt goed, maar die geur. Bah.
Liever voor het lichaam de SPF van dr Leenarts.