Zo jammer inderdaad, ik grbruikte die ook graag. Een goede vervanger is de ‘another volume mascara, just better’ ook van Essence. Zit ook in een zelfde soort tube. Hij blijft hele dag goed zitten bij mij zonder te vlekken. En bijna alle maacaras vlekken bij mij. Echt proberen waard
Wil iemand een nieuwe pillow talk lipstick en lippotlood overkopen ? Per ongeluk besteld en retour sturen naar UK is duur
Oh, wat is er precies met die geur dan? Ik ervaar dat helemaal niet zo, reuk ik dan zo slecht haha? Of hebben jullie niet een verkeerde batch ofzo?
Ik gebruik wel al langer veel ongeparfurmeerde producten, zou dat schelen misschien.
Dat kan iets hormonaals zijn. Misschien gebruik je de pil of ben je sindskort gewisseld?
Kan ik niet zo goed omschrijven. Maar had gehoopt dat ie geurloos zou zijn. Is die van jou wel echt geurloos? Of is het meer dat je de geur niet storend vindt.
Dit klinkt als iets wat goed zou kunnen werken voor mij!
Wat is jouw ervaring in de zomer/ op vakantie? Blijft je gezicht wit of kleurt het lekker mee?
De zonnebrand van Jetske Ultee is aangepast, ook de geur. Dus misschien hebben sommigen de oude versie nog en anderen de nieuwe.
ik heb interesse!
Ja? Vind hem voor het gezicht ook zo vet en plakkerig!
Ik herken die geur ook niet, hoor. Heb vanochtend nog geroken, maar ik ruik niets. Inderdaad gebruik ik ook alleen geurloze producten, en juist als producten geparfumeerd zijn heb ik er last van. Ik heb maar 1 keer “last” gehad van de geur van een ongeparfumeerd product, een cleanser van COSRX, die naar benzine stonk. Marr als je de geur niet fijn vind, kan dat echt wel een probleem zijn, dat begrijp ik wel.
Die kut pil. Tien kilo aangekomen en pigmentvlekken, lekker dan. Ik ben er vorig jaar een tijdje mee gestopt maar dan krijg ik zo veel buikpijn als ik ongesteld ben dat het eigenlijk ook niet te doen is. Maar eigenlijk heb ik dus gewoon het ene probleem voor het andere ingeruild.
Kan je ook pigmentvlekken krijgen van de pil als je diezelfde al lang neemt? Heb sinds een aantal jaar redelijk wat vlekjes gekregen ondanks dat ik SPF smeer en vrij goeie skincareroutine heb.
Also, een anti-tip: Kruidvat Solait summer gold sunmilkspray SPF 30 niet kopen tenzij je wilt dat jij en je kleren een muffe mierzoete geur uitwasemen… Is wel van vorig jaar dus geen idee of die nog te koop is of misschien veranderd is.
Ach ja het is ook zo klote. Ik kreeg ook behoorlijk wat pigment op mijn voorhoofd en dat is wel weggegaan of in elk geval veel minder geworden toen ik stopte. Ik kreeg er direct acné voor terug. Maar dat heb ik goddank onder controle sinds in begonnen ben met de BHA van Paula. Ik zorg altijd voor voorraad.
Mijn mac 187 stippling brush begint uit te vallen dus het is tijd voor een nieuwe! Heeft er iemand een tip of is de syntetische 187 ook goed?
Ik gebruik hem eigenlijk bijna nooit voor foundation, voornamelijk voor gekleurde dagcremes, lichte dekking.
Online staat dat het de huidskleur lichter maakt dus ik kan me voorstellen dat verkleuren door de zon dan niet handig is. Jij hebt er dus geen gekke ervaringen mee? Overgevoeligheid voor de zon oid?
Ik heb net geroken en rook toch echt niets, maar ik ben wel ook verkouden haha
Wow Oke, zou het dan idd een verkeerde batch zijn.
Ik vind mijne ook heel naar ruiken, dus misschien hebben we wel dezelfde.
Ik vind de cleanser ook heel vies ruiken trouwens! Maar dan wel definieerbaar: kamille. Alleen dat zit er volgens mij niet in?
Misschien kun je dan beter kijken welke andere producten je gebruikt. Kan het zo zijn dat je allergisch bent voor (af)wasmiddel, je douchegel, handzeep ofzo? Of gebruik je veel van die desinfectiegel?