Het Beautytopic #4

Latexvrij of niet ? Klinkt als een contactallergie wat jij beschrijft. Echt goed nagaan wat je op een dag allemaal gebruikt.

5 likes

Misschien een toelichting bij de fotos (de fotos waar niemand om gevraagd heeft, i know :smiling_face_with_tear::sweat_smile:) maar het zit me kennelijk hoog en ik wilde het delen.
Dit is niet de staat van mijn huid nu. Nu heb ik mijn huid onder controle. Tussen deze fotos zit een jaar tijd dus ik kan wel zeggen dat ik sinds het stoppen van de pil écht lang last ban acne heb gehad. Toen ik startte met de bha van PC veranderde het zo snel. Het is daardoor echt mijn holy grail. De kritische kijker ziet dat ik wel veel vlekjes heb van oude acne en ik heb echt nog wel eens een puist want zo is mijn huid, maar ondanks dat; een wereld van verschil

7 likes

Gloves in a bottle!

1 like

Voor degenen die de spf van Jetske Ultee niet fijn vinden:

Wat vind je niet fijn? (Meerdere antwoorden mogelijk)
  • De geur
  • De substantie (te nat, droog, stroef etc)
  • De werking (toch verbranden)
  • De duurzaamheid (snel van je lichaam af zonder te zwemmen)
  • De verpakking (onhandig, doet het niet goed etc)
  • Blijft plakkerig

0 stemmers

Ik krijg er dus bultjes van en vooral hoog op mijn wangen/jukbeenderen, niet echt puistjes, maar kleinere bultjes die lang blijven zitten.

1 like

Deze reactie had ik helaas ook op de spf van Jetske Ultee. Ben je er toevallig al achter gekomen door welk specifieke ingrediënt dit zou kunnen komen? Ik had een vergelijkbare reactie op de spf van Dr Leenarts. Verder gelukkig nooit last van gehad met andere merken.

2 likes

Ik denk dat mijn huid niet geweldig reageert op de Niacinamide.

Heeft iemand hier ervaring met tinted spf producten waar je al een beetje bruin van wordt?

Olaz 7 in 1 sun tanner, werkt goed op mijn bleke huid. Spf 15. Maar de crème komt er wel wit uit en is niet meteen getint. Je krijgt wel heel snel een kleurtje, denk na een uur ofzo al.

1 like

Ik ben dus heel tevreden met die collistar druppels! Gooi ze overal doorheen ook

3 likes

Ik kan het niet direct terugvinden, maar ik heb besteld bij Cult Beauty en ik zie dat mijn bestelling via de UK komt. Heeft iemand daar wel eens extra kosten over moeten betalen? Ik krijg net melding dat het is goedgekeurd door de douane.

Ik wist dat Cult Brits is, maar ik dacht dat zij ook distributie deden vanuit de EU zelf :sweat_smile:

Ik bestel er geregeld en heb bij hen nog nooit douanekosten te hoeven betalen.

2 likes

Van hun eigen website: “For any products shipping from the UK to addresses in the EU, tax and duties will be settled on your behalf with our courier, so there is no additional cost to you.”

Ik heb er meerdere keren besteld na de Brexit en dat ging altijd helemaal goed.

6 likes

Oh stom dat ik dat zelf niet heb bekeken, maar bedankt! Hele geruststelling haha

3 likes

Ik ben nog steeds opzoek naar de perfecte deo. Ik heb geen last van zweetplekken maar wel van een vieze geur. Met een ‘normale’ deo gaat de lucht er gewoon doorheen dus nu gebruik ik een anti transpirant en dat werk goed. Alleen mijn huid gaat er echt door kapot. Helemaal geïrriteerd en rood.

Nuud heb ik al geprobeerd maar deed niks.

2 likes

Heb je dove/rexona maximum protect wel eens geprobeerd?

4 likes

Loveli?

7 likes

Loveli echt een life changer geweest bij mij. Geen enkele deo werkte, het was echt hormonale stank ofzo denk ik? Nu nooit meer last van :slight_smile:

2 likes

Mijn echte holy grail is de Donna Karan Cashmere Mist. Daar komt echt geen geur doorheen hoe erg je je best ook doet. Wel heel duur, maar ik doe er bijna een jaar mee.

2 likes

Ik had voor mijn vriend de anti transpirant gel gekocht van Etos. Hij gebruikte het niet en toen mijn deo op was heb ik het eens geprobeerd en het is echt wel goed. Geen zweet, geen geur, gewoon ‘s morgens 1 keer aanbrengen, heel makkelijk!

5 likes