Het Beautytopic #4

Ik ben nog steeds opzoek naar de perfecte deo. Ik heb geen last van zweetplekken maar wel van een vieze geur. Met een ‘normale’ deo gaat de lucht er gewoon doorheen dus nu gebruik ik een anti transpirant en dat werk goed. Alleen mijn huid gaat er echt door kapot. Helemaal geïrriteerd en rood.

Nuud heb ik al geprobeerd maar deed niks.

2 likes

Heb je dove/rexona maximum protect wel eens geprobeerd?

4 likes

Loveli?

7 likes

Loveli echt een life changer geweest bij mij. Geen enkele deo werkte, het was echt hormonale stank ofzo denk ik? Nu nooit meer last van :slight_smile:

2 likes

Mijn echte holy grail is de Donna Karan Cashmere Mist. Daar komt echt geen geur doorheen hoe erg je je best ook doet. Wel heel duur, maar ik doe er bijna een jaar mee.

2 likes

Ik had voor mijn vriend de anti transpirant gel gekocht van Etos. Hij gebruikte het niet en toen mijn deo op was heb ik het eens geprobeerd en het is echt wel goed. Geen zweet, geen geur, gewoon ‘s morgens 1 keer aanbrengen, heel makkelijk!

5 likes

Hoop dat je hebt ingeslagen dan want die gaat eruit :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wat?! Hoe weet je dit? Dat zou ik echt heel erg vinden hahaha

3 likes

Ik werk in die branche en vanuit het merk hebben we gehoord dat ie waarschijnlijk niet meer terug komt. Een collega van me gebruikte die ook, nu heeft ze de deo van Drunk Elephant en die vindt ze ook heel fijn dus misschien is dat een aanrader.

1 like

Ik dacht ik ga ook eens een cleanser gebruiken want dat is goed, maar nu na drie dagen zit ik onder de puistjes terwijl ik hier nooit last van heb :weary: een dure ook nog, van Paula’s Choice voor de gevoelige huid want vind hun dag- en nachtcrème altijd heel fijn. Twijfel nu om nog ff door te zetten (las iets dat je huid met iets nieuws ook eerst moet wennen ofzo) of dat ik rigoureus ga stoppen (zonde)

Doorgaan maar eventueel wel opbouwen. 2x in de week naar om de dag naar elke dag.

2 likes

Wat voor puistjes zijn het? Ik heb bijv rond mijn menstruatie puistjes rond mijn kin en verder nergens, dus als ik ineens op m’n voorhoofd of wang een puist krijg dan weet ik dat het door een (nieuw) product komt en probeer ik het nog een week langer, als het erger wordt dan stop ik met dat product maar 9/10 keer is het dan weg en moet mijn huid gewoon ff wennen. Wat voor cleanser is het?

3 likes

Deze cleanser heb ik, speciaal voor mijn gevoelige huid en van deze lijn gebruk ik ook de dag- en nachtcréme en daar heb ik nergens last van. Maar misschien is deze cleanser wel heel heftig haha ik heb er ook weinig verstand van verder

Zijn echt van die kleine rode stipjes/bultjes op m’n voorhoofd en wangen. Moet zeggen dat het nu na een nacht slapen wel iets minder is gelukkig, gister schrok ik echt van m’n kop. Denk dat ik idd minder ga smeren ipv gelijk 2x per dag, kijken wat dat doet

2 likes

Ik weet niet meer wie laatst de eucerin oil control zonnebrand tipte, maar ik hoop dat al je dromen uitkomen! De eerste zonnebrand die echt smeert en aanvoelt als een dagcreme ipv een vette verstoppende zooi. Duizend maal dank.

19 likes

Hierbij even een review van alle zonnebrand die ik heb ingeslagen.

Deze kocht ik omdat ik dacht dat het een andere was wat een fijne mist geeft. Maar deze moet je nog wel uitsmeren als je hem op sprayed. Het is verder een prima zonnebrand trekt snel in en plakt niet.

Deze zonnebrand werd online helemaal gehyped. Hij is licht en plakt niet maar het enige nadeel vind ik dat hij heel vloeibaar is. Het word al gauw een kliederboel.

Dit is dus de fijne spray. Sochtend smeer ik me in met een andere zonnebrand en geduurdende de dag werk ik het bij met deze spray.

Dit is mijn persoonlijke favoriet. Ik heb het idee dat hij ook verzorgd en geeft mn huid een mooie dewy look. Hij plakt verder niet. En hij smelt een soort van als je hem insmeerd.

22 likes

Opzicht is een spray die je nog moet uitsmeren met deze temperaturen wel veiliger, want dan zie je goed of je niets gemist hebt.

3 likes

Jaa ik kom er even op terug die andere spray moet je toch nog wel lichtelijk uitsmeren. Maar die eerste laat eerst een wit goedje achter en die andere is meer doorzichtig.

2 likes

Ik zie ‘m hier nog niet genoemd worden, maar ik vind de zonnebrand van Altruist ook heel fijn. Zowel de face fluid als gewone zonnebrand is vrij licht en niet zweterig of plakkerig vind ik. En het is niet zo duur!

2 likes

Die kende ik nog niet! Is ook nog eens vrij voordelig (een liter voor €28). Anderen die Altruist ook eerder gebruikt hebben en tevreden zijn?

• Ja, tevreden
  • Nee, ontevreden
  • Niet gebruikt

0 stemmers

Hoe gaat het met die laatste als je meerdere keren per dag in smeert? De zonnebrand die ik tot nu toe geprobeerd heb gaan allemaal “rullen” als je er een tweede laag over aanbrengt.

Of iemand anders die een tip heeft voor zonnebrand die makkelijk bij gesmeerd kan worden?

1 like