Hij rult bij mij niet maar ik heb hem op vakanebruikt waar ik heb maar 1x bij werkte en vaak tussendoor even ging douchen ofzo haha.
Maybelline Vinyl of superstay matte. Zelfs met eten blijft deze supergoed zitten.
Ik heb nu deze van rexona gekocht! En ben niet ontevreden tot nu toe.
@popieju mijn zweet begon ook met stinken nadat ik stopte met de pil. Hoopte dat het minder zou worden maar helaas.
Ik ga ook nog eens kijken naar de deo van loveli en die van de etos! @Serendipity krijg je er ook geen geïrriteerde huid van?
Nee geen geïrriteerde huid maar heb ook niet echt een heel ‘moeilijke’ huid onder mijn oksels om eerlijk te zijn.
Gok wel dat ze al getrouwd is ondertussen
Oh heb niet gezien wanneer het gepost was. De aanrader blijft alsnog staan.
Geweldig als mensen reviews plaatsen. Misschien maak ik straks of morgen ook even een post met de SPF’s die ik momenteel gebruik.
Review time: SPF editie
Dit zijn mijn huidige zonneproducten.
Beauty of Joseon matte sun stick:
- smeert lekker smooth
- weinig tot geen transfer
- geen witte waas
- makeup verschuift niet zoveel (maar ik draag ook geen foundation meer)
- matterend maar niet té, eerder een soort satin silky finish
- soms komen er wel minuscule witte stukjes af maar die wrijf je gemakkelijk in
- niet zo zuinig
Ga ik wss niet opnieuw kopen want ik wil andere sticks testen.
Nivea sun sensitive immediate protect+:
- smeert gemakkelijk uit, net een vloeibare bodylotion
- trekt snel in
- bevat daarom ook wel veel alcohol maar ik vind het niet storend
- geen aanwezige geur
- voelt niet vettig aan maar toch nog een klein beetje plakkerig, vooral in het begin (maar geen idee of er ook maar één zonnebrand bestaat die totaal niet plakkerig is??)
Ga ik ook wss niet opnieuw kopen want ik ga verder op zoek naar een HG.
Missha essence sun:
- voelt aan als een dagcrème, trekt goed in
- geen gekke reactie met mijn makeup (concealer, poeder, blush, highlight)
- geen witte waas
- maar: tegen het einde van de dag krijg ik er vaak prikkende ogen van
Deze ga ik niet meer kopen.
SVR easy stick sun secure (niet afgebeeld want al weg):
- smeert heel stroef
- geen witte waas
- heel vettig en trekt amper in
- de stick is bij mij meermaals afgebroken en brokkelde heel erg dus ik heb hem maar weggegooid
Wegblijven van deze!
Love dit! Mijn HG komt uit Australië en is bijna op . Mocht iemand daar ooit zijn sla deze in. Hij voedt zonder te vet te zijn zoals bij vele, geen witte waas, geen prikkende ogen, geen gerul en draagt goed onder make-up.
Ik vind de bioré watery essence ook fijn, maar die kan soms rullen. Op TikTok is iemand die het in een excel bestand bijhoudt. Ga ik ook doen denk ik.
I said it before and I’ll say it again: Eucerin oil control gel cream!!!
-Voelt aan als een dagcreme
-Is geel van kleur, dus geen witte waas
-Rult niet
-Zonder parfum en andere meuk
Ja, er zijn maar weinig producten die ik keer op keer koop. Dit is al jaren mijn ‘holy grail’. Ik gebruik deze als dagcrème (ook in de winter).
Ik voel me altijd een noob als ik alle meningen over zonnebrand lees hier haha. Ik gebruik gewoon goedkope etos zonnebrand factor 50 voor alles
Hahah same, maar ik ben bijna geïnspireerd om andere zonnebrand te proberen. Ik vind de ervaringen in ieder geval wel leuk om te lezen!
Zijn de Batiste droogshampoos weleens 1+1? Of is 2e halve prijs het hoogst haalbare?
Die bovenste.
Uitverkocht, ik ging ook al kijken hahaha
Ik weet niet waar je woont, maar bij de Normal zijn ze vaak te koop rond de 3€. Dat is vergelijkbaar met 1+1 als je de Kruidvat prijs bekijkt.
Woon je dicht bij de grens? Bij de dm zijn ze € 3,95
Ja hoor, ik gebruik deze en bijna dagelijks foundation.