Ik gebruik geen foundation maar zie dat daar al antwoord op is gegeven. Ik heb de spf van Paula’s Choice (resist anti aging volgens mij) hiervoor gehad en vind de formule best op die van Eucerin lijken.
Het is inderdaad de bovenste! Ik heb m via bol gekocht, maar ook gewoon verkrijgbaar bij de apotheek
Oh ik heb nog 2 reviews vsn zonnebrand.
Vorig jaar heb ik die van de etos voor het gezicht gebruikt. Werkt prima maar rult wel een beetje verder is hij wel verzorgend.
En supergoop unseen sunscreen.
Zie je idd niet is lekker doorzichtig maar ik vind hem niet fijn aanvoelen een beetje plakkerig/olie achtig.
Een beetje plakkerig wel, maar ik heb het idee dat dat meer zweet is dan zonnebrand
La Roche Posay Anthelios (bruine tube) plakt niet, maar dat is dan wel weer heel andere prijsklasse dan de Lidl. Ik vind LRP de allerfijnste zonnebrand, ook voor de baby. Factor 30 en factor 50+ smeert lekker uit zonder plakken, geen witte waas en geen vlekken in je kleding.
Ik ben even helemaal in de war. PC lanceert een SPF met olie?! In mijn hoofd gaat dat niet samen haha
Oh vind die AG echt top! Smeert lekker (rult niet bij mij), ruikt lekker, plakt niet. Heb gelukkig ook geen vlekken gehad ergens. En lekkere bruine benen.
Heb die spf 50 van caudelie en die is heel fijn maar alleen als je geen make up draagt. Die gaat wel rullen als je er iets op doet😠
De Normal zit niet om de hoek, maar ik kan daar wel heen rijden en inslaan. Nog nooit van die winkel gehoord, dankjewel! En @Clarity nee, ik woon in de verste verte niet bij de grens helaas. Maar ik kan het wel onthouden voor als ik daar eens kom!
Voor mij is de Lady Speedstick echt al jaren favoriet! Heb de powder fresh variant altijd!
Auwie ik had van dat odorex spul gekocht wat je moet deppen onder je oksel ‘s avonds voor 2-3 keer per week waardoor je dan minder zweet, maar m’n huid reageerde daar zo slecht op. Echt helemaal geïrriteerd en rood en branderig muhh. Meer mensen daar last van gehad? Leek me zo handig om minder te zweten
Had je toevallig ook net je oksels geschoren? Ik had dit alleen toen ik net geschoren had, verder geen last van! Anders ben ik bang dat je huid idd te gevoelig is
Edit: stond 2x geschoten ipv geschoren haha oeps
Ik heb dus dat de lady speedstick enorm snel gele vlekken maakt in witte kleding, heb jij dat ook? Verder vind ik het ook de beste deo die er is!!
Van degene die je zelf met watje moet deppen heb ik dat niet maar die andere die je gelijk zo kan deppen wel. Vreselijk! Irritatie en jeuk
Werkt trouwens ook heel goed tegen schurende benen!!
Ooh nee witte kleding heb ik niet echt, maar daar zou dit niet mee willen riskeren hoor. Op andere kleuren heb ik er geen last van, maar wit geeft het wel op af denk ik.
Waar koop jij deze? Ik gebruikte hem vroeger altijd en toen was het ook mijn favo en nu op zoek naat een nieuwe deo… goede tip!
Ja deze! En daarnaast ook goede ervaring met Eucrin sun fluid pigment control voor het gezicht (gebruik ik nu tijdens de zwangerschap) en mijn man gebruikt de eucrin sun gel crème ook heel fijn. Wij zijn getint en deze laten allemaal geen witte waas achter en zijn niet vettig.
Heeft iemand toevallig polarwise “deo” geprobeerd? Insta blijft me maar spammen met die reclame, maar vind het best duur om zo ff te proberen
Ik heb nu zo’n odorex spray die je 2-3x per week moet gebruiken maar dat werkt niet echt en zoals hierboven ook al staat: die jeuk is echt intens
Die reclame komt bij mij ook steeds voorbij, ben ook benieuwd!
Wel een tip: syneo 5, gebruik het nu een spar weken en werkt heel goed. Prikt ook niet bij mij (je moet alleen wachten met opdoen als je geschoren hebt)