Deze van de action is ruk. Lastig insmeren, gaat snel rullen
Ik heb het sinds mn tienerjaren niet meer geprobeerd, maar gebruiken mensen hier ontharingscrème op bikinilijn? Van scheren krijg ik bultjes en waxen vind ik niet chill omdat je het moet laten groeien. Dacht misschien is veet wel de oplossing?
Ja ik gebruik dat wel eens, vooral uit luiheid. Heb je een specifieke vraag?
Ik heb dit dus gekocht met zo’n plastic spatel maar daar krijg ik ook irritatie van. Dus ik lees even mee
Krijg je er bultjes van? En stinkt het nog steeds zo erg als vroeger?
Ik heb dat een paar keer gebruikt tijdens corona (omdat de salons dicht waren, normaal laat ik waxen). Ik vond het wel chill, alle haartjes waren weg en het was mooi glad. Volgens mij kreeg ik geen bultjes maar stonk het nog wel. Ik heb het daarna niet meer gebruikt, laat nu weer waxen.
Ja het stinkt naar verbrande poep en nee ik had geen bultjes ofzo. Het brandt je haar gewoon weg, haha. Misschien eerst een keer op je been proberen?
Heeft iemand tips voor een goede zonnebrand mist spray die ook op kop kan sprayen en die je niet hoeft in te smeren?
Als ik alleen ga zwemmen/buiten zit wil ik graag iets voor mijn rug namelijk, en kan niet bij elk plekje goed bij. Dus daarom leek zo’n mist me handig, maar die moet dan wel op kop kunnen sprayen. Heel soms staat er iets over bij maar ik vind het vaak maar vaag, vandaar mijn vraag hier.
Ik vind die van garnier voor mijn lichaam wel prima werken. Maar alle spray/mists moet je voor een goede bescherming uitsmeren.
Tfw je op de gok een mascara van 4 euro koopt omdat je de verpakking mooi vindt, en hij vet goed voor je wimpers blijkt te werken!!!
De mascara is Subliminal van Astra.
Iemand tips voor een betaalbare wimperliftset voor thuis?
Ik heb een doekje gekocht om je benen te zelfbruinen. Stap 1 is het doen van een peeling, maar bedoelen ze daar een scrub mee? Ik heb geen peeling thuis ofzo
Ja peeling kan ook scrub zijn.
Oke thanks !!
Ik ga binnenkort naar Brighton, iemand nog drogisterij tips voor Engeland? @FredPaillet jij misschien?
Collection Concealer! De versie met de gouden dop, niet die met niacinamide.
De liquid blushes van iconic London vind ik ook nice
Edit: ohja, niet beauty maar wel in jouw straatje: chocxywocxydoodah als dat nog bestaat
Je zou even naar paar YouTube filmpjes van Nadine Bagott kunnen kijken. Ze heeft er een aantal met drugstore producten en behoorlijk wat kennis van zaken wat goede producten zijn.
Je zou bij Superdrug naar Hado Labo kunnen kijken. En volgens mij hebben ze daar ook andere Aziatische skincare merken.
Wilde ik laatst ook opnieuw kopen maar “mijn kleur” is er niet meer.