Thanks! Ik heb ook een fles voor jou gekocht, mocht je nog wat bedenken kan ik dat altijd nog last minute kopen bij het station haha
Je kan ook de Aveeno body oil in een blauwe fles kopen.
Dexeryl misschien of Topicreme?
Geen tip voor jou maar misschien wel voor iemand anders: ik gebruik deze op mijn gezicht ipv een normale dagcrème. Doe er super lang mee en even duur geloof ik als de normale dagcrème van Cerave.
Is de elf halo glow contour beauty wand goed en het waard?
Ik gebruik nu poeder contour en blush maar zie deze op tiktok zo vaak voorbij komen. Ben niet in de gelegenheid om te gaan testen in de Douglas.
Volgens mij worden ze alleen online verkocht. Een collega van me heeft er een paar, ze blenden wel mooi en ze zijn niet meteen heel gepigmenteerd dus goed op te bouwen. Volgens mij gebruikt hij de kleur fair/light om te contouren en light/medium als bronzer omdat die warmer is.
Is er een dupe voor de charlotte tilbury airbrush setting powder? Ik ga daar zo snel doorheen (maar hij is zo mooi )
Ja van rimmel zag ik
Je zou eens bij Kiko kunnen kijken. Ik vind de translucent settingpoeder erg goed.
Same. Ben nu overgestapt naar de Laura Mercier translucent powder, doe daar wel langer mee. Geeft niet helemaal dezelfde airbrush finish, maar is ook niet zichtbaar op mijn huid, dus ben er wel tevreden over.
Een andere Charlotte Tilbury dupe vraag: weet iemand een goede, goedkopere vervanger voor de Hollywood Flawless Filter (in de lichtste kleur)? Dus een vloeibare highlighter zonder zichtbare glitters, hoef hem niet over mijn hele gezicht te gebruiken zoals sommigen met HFF doen.
Ziet er mooi uit, dank je! Hopelijk heeft Douglas hem, de ELF schappen zijn hier meestal nogal geplunderd.
Elf halo glow, maar wss overal uitverkocht. Mac strobe cream, Benefit high beam maar ik weet niet of die nog verkocht wordt, Chanel les beiges highlighting fluid
Ja Strobe Cream vind ik ook wel mooi! Maar alsnog erg duur voor de kleine hoeveelheid die ik wil gebruiken. RMS beauty heeft ook een mooie maar idem dito
Van de strobe creams zijn mini’s en nu 15% korting dus scheelt iets
Ja goed punt! Bij mijn Douglas hebben ze die mini’s alleen in roze variant, die vind ik iets te koel op mijn huid. Maar misschien hebben ze bij een andere filiaal wel meer mini’s en ga sowieso even kijken voor die van ELF!
Ik heb een mini tester strobe Cream van Mac nog liggen vgm, die mag je voor de verzendkosten hebben. Als je geïnteresseerd bent, stuur me maar een DM
Lief, dank je! Ik ga eerst even kijken voor die van ELF en anders stuur ik je een DM.