Het Beautytopic #4

Is er een dupe voor de charlotte tilbury airbrush setting powder? Ik ga daar zo snel doorheen (maar hij is zo mooi :sob:)

1 like

Ja van rimmel zag ik

1 like

Je zou eens bij Kiko kunnen kijken. Ik vind de translucent settingpoeder erg goed.

1 like

Same. Ben nu overgestapt naar de Laura Mercier translucent powder, doe daar wel langer mee. Geeft niet helemaal dezelfde airbrush finish, maar is ook niet zichtbaar op mijn huid, dus ben er wel tevreden over.

1 like

Een andere Charlotte Tilbury dupe vraag: weet iemand een goede, goedkopere vervanger voor de Hollywood Flawless Filter (in de lichtste kleur)? Dus een vloeibare highlighter zonder zichtbare glitters, hoef hem niet over mijn hele gezicht te gebruiken zoals sommigen met HFF doen.

1 like

Ziet er mooi uit, dank je! Hopelijk heeft Douglas hem, de ELF schappen zijn hier meestal nogal geplunderd.

Elf halo glow, maar wss overal uitverkocht. Mac strobe cream, Benefit high beam maar ik weet niet of die nog verkocht wordt, Chanel les beiges highlighting fluid

1 like

Ja Strobe Cream vind ik ook wel mooi! Maar alsnog erg duur voor de kleine hoeveelheid die ik wil gebruiken. RMS beauty heeft ook een mooie maar idem dito :money_with_wings:

1 like

Van de strobe creams zijn mini’s en nu 15% korting dus scheelt iets

Ja goed punt! Bij mijn Douglas hebben ze die mini’s alleen in roze variant, die vind ik iets te koel op mijn huid. Maar misschien hebben ze bij een andere filiaal wel meer mini’s en ga sowieso even kijken voor die van ELF!

1 like

Ik heb een mini tester strobe Cream van Mac nog liggen vgm, die mag je voor de verzendkosten hebben. Als je geĆÆnteresseerd bent, stuur me maar een DM

3 likes

Lief, dank je! Ik ga eerst even kijken voor die van ELF en anders stuur ik je een DM.

1 like

Roze woensdag!

39 likes

Misschien geen schuimende reiniger gebruiken. Die zijn volgens mij wat agressiever. Misschien is de Cerave Hydraterende reinigingscreme prettig? Maar snap dat je niet steeds van alles wil proberen, duur grapje. Wel erg vervelend!
Edit: of jojoba olie? Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

4 likes

Gel cleanser zonder actieve ingrediƫnten eens proberen? In het product wat je gebruikt zit melkzuur (exfoliant)

En producten die bij mij niet werken op mijn gezicht maak ik op door het op mijn lichaam te gebruiken. Gooi je niets weg :slight_smile:

2 likes

Ik wil graag een cleansing balm in plaats van een liquid make-up remover gebruiken. Heeft iemand een tip voor een drogist variant of moet ik echt bij de douglas/ici zijn?

2 likes

The body shop heeft er eentje in een tinnen blik. Mijn voorkeur is oil cleanser maar deze is ook fijn.

5 likes

Als je toch bij Douglas uit komt, dan is de Banila Co Clean it Zero een aanrader. Smelt snel en smeert fijn uit. En je krijgt er de heftigste mascara mee af.

2 likes

Ik kan ook weinig verdragen rondom mijn ogen. Ik gebruik daarom sinds kort amandelolie om mijn oog make up te verwijderen. Ik ben er ook niet achter welke stof het nou is.

1 like

Ja dat is misschien het beste! Ik herken wel de drang om nieuwe producten te proberen maar ik blijf nu echt trouw aan mijn routine want mijn huid is nog nooit zo goed geweest! Wel vervelend. Hoop dat het snel verbeterd!

2 likes