Het Beautytopic #4

Meestal burt’s bees of blistex en thuis/s’nachts vaseline

@PizzaFunghi ah ik had nooit gedacht dat het daaraan zou kunnen liggen! ik ben niet gewisseld van tandpasta dus denk niet dat dat het is

Wat veel fijne tips, bedankt allemaal! :hugs: Veel dingen die ik nog niet geprobeerd heb dus ik ga het de komende tijd uitproberen

Weet iemand of je bij Douglas iets van verjaardagskorting ofzo krijgt? Wilde een bestelling plaatsen maar ik ben bijna jarig dus mss wacht ik beter even?

1 like

Douglas niet maar ici paris wel

3 likes

Als je een klantenkaart hebt en je verjaardag in hebt gevuld krijg je €5

3 likes

Omg ik hoor dit voor t eerst :pleading_face: heb m’n verjaardag gewoon ingevuld maar nooit gezien dat je dan ook €5 krijgt

Ik krijg altijd een kaart thuisgestuurd, staat er niet nog een oud adres in?

5 likes

Vroeger kreeg je die per post, tegenwoordig per mail. Je kan de klantenservice ff mailen, dan krijg je er vast wel een. En ff je gegevens checken of dat allemaal nog klopt.

2 likes

Ik heb mijn werkpotje nuxe reve de miel volledig op gemaakt, het voelt als een hele prestatie, beetje niveau van een kindje dat voor het eerst hun drol in het potje kreeg.

Tot zover mijn belangrijke mededeling, is er iemand die interesse heeft in het hado labo serum? Het mijne is amper gebruikt, mag weg voor verzendkosten. disclaimer: ik woon in België

3 likes

ja! het was deze indertijd, begin september besteld

3 likes

Ik dacht dat Cerave voor de gevoelige huid was maar als ik die dagcreme met SPF gebruik, prikt het als een malle rondom mijn ogen :tired_face: Dat had ik dus niet bij die zonder SPF. Maar ja, eerst deze toch maar opmaken want anders is het zonde van het geld.

1 like

Waarschijnlijk homosalate… gelukkig zijn er meer filters :sweat_smile:

2 likes

Weeral een gelijkaardige vraag maar doet Boozyshop iets voor je verjaardag? :smiling_face_with_tear: Of misschien beter meteen vragen welke van de usual beautywebsites iets doen…

Ik heb nog 2 volle tubes Skin Paradise in plastic van L’oreal maar in de verkeerde kleur. Het is kleur 03 Light en deze is te donker voor mij. Kan ik iemand anders hier blij mee maken? Hoeft alleen de verzendkosten te betalen.

2 likes

Weet iemand een goede vervanger voor de Essence camouflage matt concealer in nummer 40? Het is overal uitverkocht en ik zie het al helemaal gebeuren dat het nergens meer te krijgen is.

1 like

Ik heb een aantal botte Tweezermans die ik eigenlijk ooit eens moet opsturen om te laten slijpen. Nou zie ik bij de Douglas alleen een soort tweezer sharpener

Iemand dit wel eens geprobeerd? Zo ja werkt het, en is het gewoon schuurpapier of echt iets speciaals?

2 likes

Ik heb twee witte kopjes op mijn wang, naast mijn neus. Eerst was het er eentje en ik kreeg hem al niet weg maar ik dacht: misschien nog even geduld. En nu zit er eentje naast en die is ook wat groter. Ik dacht eerst een puisje maar het is echt een wit korreltje en niet rood eromheen. Maar ik krijg het met geen mogelijkheid uitgedrukt. Als ik google op gerstekorrel ziet dat er ook weer iets anders uit. Ik heb het net zelfs met een pincet geprobeerd :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik had dit laatst ook en dan is het volgens mij gewoon een hardnekkige gerstekorrel / milia. Ik heb een gaatje in mijn huid gemaakt met een schone naald en toen kon ik het wel wegkrijgen.

1 like

Wat zijn betere filters? Dan ga ik daar eens op letten.

Halloooo. Deze beauty-noob heeft een cadeaubon gekregen van Etos en wil een nieuwe lippenstift! Nouja het is niet dat ik NIKS van beauty weet maar ik ben er een hele tijd ‘uit’ geweest. Welke merken / lijnen lippenstift die te koop zijn bij Etos zijn fijn? Iemand tips?

2 likes

Ik heb laatst een maybelline superstay matte ink lipstick gekocht in Hustler en hij is zo mooi en blijft de hele dag perfect op zn plek.
Ik ben ook niet zo’n kenner maar dit was een schot in de roos.