@macchiato en @colorito oh my god ik zag dat er een 1+1 aanbieding was ook en had even een vrij moment, dus ik ben naar de Etos gelopen en heb van beide lijnen 1 meegenomen… En getest. Die matte ink heb ik nu op en er was ook wat op mijn handen gekomen en dat krijg ik er gewoon nauwelijks af? Zelfs niet met zeep en schrobben met een washandje. Ik vrees voor mijn lippen, hahahaha. Help. Dat het goed blijft zitten en kleurvast is is in elk geval gelijk duidelijk inderdaad. En ik ben heel blij met de kleuren!
Ik haal het eraf met jojoba olie en een watje, gaat prima! Maar idd het zit muurvast!
Welke kleuren heb je gekocht?
Jaa ik ga ook maar olie gebruiken denk ik
Van de matte ink heb ik Ruler en van de Vinyl heb ik Capricious.
Heeft iemand een goede tip voor een oogpotlood die goed blijft zitten?
Ik wil dat proberen in/op m’n bovenste waterlijn als minder harde vervanging van een lijntje eyeliner op m’n ooglid.
Maybelline color tattoo hebben maar een paar kleurtjes maar ik gebruik ze wel graag.
De NYX Epic liners zijn ook heel fijn
De color tattoo oogschaduws ken ik en zijn heel fijn. Ga je tips eens bekijken!
Ik heb de Fenty Match Stix Contour Skinstick in ‘Amber’ en die vind ik wel heel mooi assig en niet-oranje! Is wel meer nog een contour misschien dan een bronzer. Ik gebruik 'm zelf voor m’n temples en onder jukbeenderen.
Ja smeert heel goed uit! Ik doe 'm na m’n foundation, dan poeder ik af (hourglass poeder) en dan doe ik evt nog een beetje poederbronzer om het nog wat op te warmen.
Ik had 'm gekocht nav deze video:
Ik heb soft amber niet geprobeerd, maar ik heb toen wat reviews gezocht op internet en aan de hand daarvan toch voor amber gekozen.
Physicians formula!!
Kiko flawless fusion bronzer powder 01. Kun je ook niet verkeerd mee gaan, zo licht.
Maybelline city bronzer
Kan iemand wat bruine lipliners aanraden die vrijwel iedereen wel staan? Specifiek voor met een nude lip en/of gloss (wat nu wel weer trendy lijkt te zijn) of net bij een rode lip (Alexandra Anele had hier een tijd geleden een video over). Ikzelf ben vrij bleek met een gele ondertoon. Ik heb al bij Kruidvat en Di gekeken maar helaas is er gewoon niet zoveel keuze of zijn de lip liners steeds allemaal op, dus ik wil online bestellen maar dan weet ik dus echt niet welke kleur ik wil. Ik heb bv al heel wat swatches van Nyx bekeken maar ze zijn telkens zo verschillend dat ik maar niet kan beslissen. Dus als iemand zoiets heeft als ‘DEZE moet je hebben!’, let me know! Heb voor nu maar een wenkbrauwpotlood gekocht maar die voelt en ruikt toch niet zo lekker op de lippen.
Mac corkkkkkkk! Echt m’n favo de laatste tijd. Of Bobbi Cocoa die is wat zachter.
Ooh die zien er idd mooi uit, thanks!!
Nyx nude truffle of nude beige. Of rimmel cappuccino
ja deze heb ik ook!
Hoe doen jullie het met foundation in de zomer? Nemen jullie een tint donkerder? Sorry ik ben echt een make up noob
Ik niet, ik gebruik gewoon wat bronzer. Maar ik draag dan ook vrij luchtige foundation, dat scheelt.
Ik verkleur nauwelijks, dus ik kan in de zomer dezelfde tint gebruiken als in de winter. Maar als het heel warm is, gebruik ik vaak alleen poeder en geen foundation.
Ik draag niet alleen een andere tint maar ook een andere formule in de zomer. Vaak een iets lichtere dekking