Jaa ik ga ook maar olie gebruiken denk ik ![]()
Van de matte ink heb ik Ruler en van de Vinyl heb ik Capricious.
Jaa ik ga ook maar olie gebruiken denk ik ![]()
Van de matte ink heb ik Ruler en van de Vinyl heb ik Capricious.
Heeft iemand een goede tip voor een oogpotlood die goed blijft zitten?
Ik wil dat proberen in/op mān bovenste waterlijn als minder harde vervanging van een lijntje eyeliner op mān ooglid.
Maybelline color tattoo
hebben maar een paar kleurtjes maar ik gebruik ze wel graag.
De NYX Epic liners zijn ook heel fijn ![]()
De color tattoo oogschaduws ken ik en zijn heel fijn. Ga je tips eens bekijken!
Physicians formula!!
Kiko flawless fusion bronzer powder 01. Kun je ook niet verkeerd mee gaan, zo licht.
Maybelline city bronzer ![]()
![]()
Kan iemand wat bruine lipliners aanraden die vrijwel iedereen wel staan? Specifiek voor met een nude lip en/of gloss (wat nu wel weer trendy lijkt te zijn) of net bij een rode lip (Alexandra Anele had hier een tijd geleden een video over). Ikzelf ben vrij bleek met een gele ondertoon. Ik heb al bij Kruidvat en Di gekeken maar helaas is er gewoon niet zoveel keuze of zijn de lip liners steeds allemaal op, dus ik wil online bestellen maar dan weet ik dus echt niet welke kleur ik wil. Ik heb bv al heel wat swatches van Nyx bekeken maar ze zijn telkens zo verschillend dat ik maar niet kan beslissen. Dus als iemand zoiets heeft als āDEZE moet je hebben!ā, let me know! Heb voor nu maar een wenkbrauwpotlood gekocht maar die voelt en ruikt toch niet zo lekker op de lippen.
Mac corkkkkkkk! Echt mān favo de laatste tijd. Of Bobbi Cocoa die is wat zachter.
Ooh die zien er idd mooi uit, thanks!!
Nyx nude truffle of nude beige. Of rimmel cappuccino
ja deze heb ik ook!
Hoe doen jullie het met foundation in de zomer? Nemen jullie een tint donkerder? Sorry ik ben echt een make up noob ![]()
Ik niet, ik gebruik gewoon wat bronzer. Maar ik draag dan ook vrij luchtige foundation, dat scheelt.
Ik verkleur nauwelijks, dus ik kan in de zomer dezelfde tint gebruiken als in de winter. Maar als het heel warm is, gebruik ik vaak alleen poeder en geen foundation.
Ik draag niet alleen een andere tint maar ook een andere formule in de zomer. Vaak een iets lichtere dekking
Yes, heb altijd kleur 3 en 4 van dezelfde foundation (True Match) in huis en meng ze ook regelmatig om de perfecte ātussenākleur te krijgen
Zijn er hier ook mensen met een slechte ervaring met retinol? Ik gebruik die van Cerave, een vrij milde met niacinamide. Ik heb acne, wat voor gebruik weer wat opspeelde. Maar het lijkt nu steeds erger te worden en ik gebruik het al een maand of 3-4⦠dus het lijkt me geen purging meer? Weet ook niet of het dat is⦠ga volgende week weer naar de huidtherapeut, maar overweeg echt om naar de huisarts te stappen voor medicatie weer ![]()
Elke keer als ik denk āoh nu gaat het beterā BAM, meteen ontstekingen weer. Soms ook best grote. En heb eigenlijk weinig veranderd aan mijn skincare, behalve retinol. En ook af en toe azaelic acid, dus dat kan ook nog een boosdoener zijn. Wordt er gewoon verdrietig van, hoezo wordt mijn huid steeds slechter? Ik had eerst juist het idee dat de retinol zijn werk deed⦠dus of dat het is weet ik niet zeker
Of misschien teveel? Heb nooit last gehad van een droge huid ofzo daardoor.
Ja ik gebruikte hiervoor al heel lang een niacinamide serum (van the ordinary) en daar had ik geen problemen mee! Ik vind het ook lastig om precies te pinpointen wat het zou kunnen zijn, want het ging al iets minder voor ik begon met de retinol⦠maar na een tijdje wel beter idd. Het is echt de laatste maand dat het weer een stuk slechter gaat
Soms denk ik, misschien smeer ik gewoon teveel op mijn gezicht? Hiervoor waste ik het bijna nooit ofzo en zag het er beter uit. Maar sinds ik zonnebrandcreme smeer wil ik dat er wel echt afwassen, mmm.
Maar goed, ik vraag de huidtherapeut ook nog om raad. Al zullen die me wel weer een serum van 90 euro willen aanraden ![]()
Ik vind pure retinol ook niet fijn hoor. Ik krijg er direct een uitgedroogde huid aan, kan er niet tegenaan smeren. Heb 3 merken geprobeerd, niets voor mij. Net als pure Vitamine C. Dat fikt mijn huid af na een keer of 3. Wel werken mildere derivaten, de Granactive Retinoid van TO en de Ascorbyl Glucoside. Misschien kun je dat later nog eens testen.
Dus gewoon stoppen en kijken of je huid rustig wordt. Purging zou niet langer dan 4 weken moeten duren. Je huid is helemaal vervangen in 6 weken, dus dat is wel het maximum om te kijken of het werkt voor je.