Het Beautytopic #4

Ik heb het bij Laura Mercier gedaan en dat vond ik heel fijn! Heb er mooie producten aan over gehouden die ik dagelijks kan gebruiken. Vond de vrouw die me hielp ook heel vriendelijk en ze heeft allerlei verschillende looks bij me gemaakt. Ik ging heen met make-up en dat haalde zij er vanaf.

2 likes

Geen idee over welk product jij het hebt maar ik kan de Got2B wenkbrauwgel wel aanraden! Kost een tientje denk ik bij Kruidvat. Die van Catrice was ook wel goed maar maakte mijn wenkbrauwen net iets te krokant soms

2 likes

Ik wilde nog even kwijt dat ik het altijd zo leuk vind dat als je hier iets dropt als ‘ja iemand zei ooit iets over een fijn wenkbrauwproduct’ dat er meteen zoveel mensen meedenken :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Was het iets van een gel? Als het ook iets anders kan zijn, ik heb het ook gehad over een stiftje van nyx, nog steeds tevreden mee!

1 like

Beetje laat, maar dit is mijn drogisterij buit uit Brighton (heb de soap and glory eyeliner nog wel even op het vliegveld gekocht). Heb niet echt reviews gelezen behalve wat tips van hier gevolgd, dus ben benieuwd.

9 likes

Ik vind deze juist verschrikkelijk.
Hij flaket echt enorm, en heb er zelfs droge plekjes aan over gehouden

1 like

Ja ik vind deze ook niks hahah hij doet niks voor me ook. Gebruik altijd die van Anastasia maar als je een goedkoper alternatief wil vind ik de brow glue van NYX ook heel fijn @Sundance

1 like

In Amsterdam was dit! Ik had een blush, een oogschaduwstick en de tinted moisturizer. Ze had ook een heel kaartje geschreven met alle andere producten die ze had gebruikt zodat ik die nog terug kon vinden en ik heb ook verschillende samples meegekregen van producten die ze had gebruikt.

3 likes

Heeft iemand ervaring met zo’n lavasteen roller tegen glimmen? Die van Revlon of een ander merk? Werkt het echt?

Ik heb mijn gezicht vandaag niet afgepoederd want de laatste tijd vind ik dat zo vervelend voelen en een beetje glans is niet erg maar ik lijk echt een glimmende discobal niet normaal.

Heb nu even snel (want ben op werk) blottingpaper gehaald van essence, dat is voor nu even ok maar doet niet heel veel voor m’n gevoel. Is die van bijvoorbeeld Fenty beter?

Wil een van de twee om in m’n tas mee te nemen voor gedurende de dag maar weet niet zo goed welke dus.

1 like

Gebruik je foundation? Wat bij mij helpt (heb een vette huid) is om heel erg in dunne laagjes te werken. (Lisa eldridge zie ik dit ook altijd doen). Dus niet te zware crèmes. Op dit moment is bij mij spf voldoende en dan een héél klein beetje primer, alleen in de t-zone. En dan een klein beetje losse poeder vóór de foundation. En alle stappen die je erna doet ook steeds opbouwen. Ik vind zelf de innisfree blotting paper fijn.

2 likes

Hurrrrrrrlak meid

1 like

Nou bijna niet omdat ik dus al zo snel glim. Alleen wat concealer onder m’n ogen en rond m’n neus. Gebruik ook bijna geen crème in de ochtend, heel dun laagje. En normaal gebruik ik wel poeder maar vind dat zo’n laag. Maar misschien toch maar op m’n voorhoofd en rond m’n neus een beetje doen. Poeder vóór de foundation is wel een goede om uit te proberen, thanks!

Wayne Goss adviseert dan om af te poederen voor foundation. Er zijn best wat filmpjes over op YouTube. Je zou het eens kunnen proberen of het voor jou werkt!

4 likes

Heb een tijdje terug allerlei skincare gekocht bij cultbeauty (veel mini’s om te proberen) want deed daarvoor helemaal niks met m’n huid…

Wat ik nu het fijnste vind zijn de jelly cleanser van drunk elephant, toner + oogcrème van byoma en dat framboos serum icm whipped cream van drunk elephant. Maar dat framboos serum die prijs :sob::sob:. M’n huid heeft nog nooit zo fijn aangevoeld :upside_down_face: had dit eerder moeten doen!

Heb ook de polypeptide crème van drunk elephant maar die past niet goed bij m’n huid denk ik. Trekt héél slecht in (heb het ook snel warm dus na het douchen wasem ik best lang na haha). Maar daar was geen mini van dus zit nu met een grote pot.

4 likes

Ja dat framboos serum is echt top! Ik heb zo’n 50ml flacon met m’n ogen dicht besteld, heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan skincare :upside_down_face:

1 like

Ik herken je issue met die polypeptide crème. Wat ik nu zelf doe waardoor die wel heel fijn is, is door er een drupje van iets anders doorheen te doen. Ik gebruik nu het hyaluronic acid serum van The Inkey List daarvoor en dan heb ik dat gezweet niet meer. Ik doe ook wel eens hun eigen licht blauwe serum erdoor en dan gaat het ook goed!

1 like

Voor degenen die wel eens bij cultbeauty hebben besteld, hoe lang duurde de verzending bij jullie? Was het snel binnen nadat je order was verzonden? Ik heb een flinke skincare-bestelling geplaatst en ben flink ongeduldig :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee, blotting papers zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Ik gebruik er altijd 3 voor mijn gezicht (:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:) goed deppen, niet wrijven, werkt voor mij het beste. Ik heb gemerkt dat primer veel verschil maakt, ik gebruik een erwtje CC Blur van Kiko, de matterende van Nyx en Mineral Veil van Hourglass vind ik ook erg fijn. Poeder voor foundation werkt ook goed.

1 like

Tot net nog nooit van het framboos serum gehoord maar nu wil ik het. Maar die prijs🥴

1 like

Ik heb eerst een mini besteld, die komt dan samen met een mini potje whipped cream. Kostte 27 euro ofzo bij cult, kun je eerst testen of je het wel fijn vindt!

4 likes