Het Beautytopic #4

Zo satisfying om weer de pan te bereiken van het inmiddels 4e doosje wenkbrauwpoeder :partying_face: Hebben jullie ook zo’n product die je alsmaar opnieuw koopt als die op is?

4 likes

Nee, waarom?

Oh ik zie nu in staan ā€˜refrigerate after opening’. Nee, ik heb daar geen ruimte voor in mijn badkamer en ik ga niet naar mijn keuken lopen. Ik snap dat je dan niet meer je product gebruikt. Mijn ervaring is met dit product is goed, maar de levensduur is niet zo lang. Ik lees op de deciem chatroom, dat ze dat koelen gedaan hebben om de levensduur te verlengen.

2 likes

Mijn translucent poeder van Laura Mercier is zojuist opgegaan. Ik kan gewoon een nieuwe kopen natuurlijk maar vroeg me af of jullie toevallig nog andere favorieten hebben? Ik vond dat losse poeder wel heel mooi maar niet zo handig om mee te nemen.

2 likes

Ja ik heb dat met mijn bronzer van NYX, het is de blush in de kleur taupe en die heb ik denk ik al 12 keer opgemaakt. Moest hem vroeger nog op eBay bestellen omdat hij hier niet verkrijgbaar was, maar inmiddels ligt hij gewoon bij de Douglas. Heb denk ik ook al een stuk of 3 nieuwe verpakkingen meegemaakt.

6 likes

Bij mij is dat de Maybelline concealer en de l’oreal brow plumper. Gebruik ik allebei al tien jaar denk ik

1 like

Oh, die ben ik hƩlemaal vergeten! Snel weer een keer kopen.

1 like

By Terry. Veelste duur, maar fantastische poeder. Zowel de losse als de vaste variant.

https://www.google.nl/search?q=by+terry+translucent+powder&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari

3 likes

Ik was nieuwsgierig geworden naar dat framboos serum, maar die prijs gaat inderdaad wel heel ver, dus zat nog even rond te kijken voor een alternatief, en deze van Catrice komt wel aardig overeen qua ingrediƫnten (maar geen framboos erin :stuck_out_tongue:):
https://www.kruidvat.nl/catrice-glow-exfoliating-overnight-serum/p/5788564

Kleine update voor de olijven onder ons: deze ā€œpaleā€ van NYX is inderdaad mooi, maar wel heeel licht dus misschien ideaal voor sommigen!

Ik kwam er bij NYX en met 40 swatches in de Bijenkorf nog niet uit met een concealer match voor NARS Gobi, maar uiteindelijk heb ik in Essence Camouflage Matt in 23 Warm Sand een winnaar gevonden! Hij is bij aanbrengen een klein beetje lichter maar droogt iets iets donkerder op. Draag deze nu vaak zonder Gobi.

Iets anders: ik heb ineens kleine puistjes op mijn keel? Was ook met jojoba olie gaan masseren (zonder te weten wat gritten is) geen idee of het daardoor komt maar fraai is anders :joy:

4 likes

De Anastasia Dipbrow! Heb al veel gezocht naar een alternatief want vind het altijd leuker om steeds iets anders te proberen maar blijf bij deze terugkomen. Hij is lekker ā€˜droog’, andere brow gels zijn vaak zo nattig haha

3 likes

ik lees mee! ik heb het fenty loose powder, en het is mooi maar veel te onhandig.

1 like

Fijn!! Mijn creme is bijna op, even nieuwe bestellen!

1 like

Ik zou weleens een professioneel advies willen voor een mooie basismakeup. Heb ik echt nog nooit gedaan. Gewoon een advies over de juiste kleuren/ondertoon en zo. Ik woon in Groningen, nu dacht ik gewoon bij een douglas of zo binnen te lopen, of kan dat ergens anders beter?

1 like

Bij Douglas kan dit, maar hierboven ging het ook over advies bij de Bijenkorf en dat veel tevreden waren over Nars. Die zit toch ook in Groningen?

1 like

Bijenkorf zit hier niet meer helaas!

2 likes

Ah jammer!

2 likes

Welke is dit? Ik zoek nog een nieuw wenkbrauwproduct, ik gebruik nu de dunne potloden van Catrice maar volgens mij hebben ze die veranderd, ze zijn na 3 weken al op.

1 like

Ik vind dit potlood van NYX heel fijn! Daar doe ik een paar maanden mee en ik gebruik hem nagenoeg iedere dag.

4 likes

Ik heb niet het idee dat ze bij Douglas nou echt verstand hebben van make-up. Ik ben er iig een keer echt voor lul vertrokken.
Tenzij er een Mac-counter is, dan zou ik daar heen gaan.

5 likes

Het is de Ultimate Brow Kit van Wet ā€˜N Wild. Ik gebruik alleen de donkere poeder en doe er zo’n 1.5 jaar mee. Echt super cheap!

3 likes