Bij Douglas kan dit, maar hierboven ging het ook over advies bij de Bijenkorf en dat veel tevreden waren over Nars. Die zit toch ook in Groningen?
Bijenkorf zit hier niet meer helaas!
Ah jammer!
Welke is dit? Ik zoek nog een nieuw wenkbrauwproduct, ik gebruik nu de dunne potloden van Catrice maar volgens mij hebben ze die veranderd, ze zijn na 3 weken al op.
Ik vind dit potlood van NYX heel fijn! Daar doe ik een paar maanden mee en ik gebruik hem nagenoeg iedere dag.
Ik heb niet het idee dat ze bij Douglas nou echt verstand hebben van make-up. Ik ben er iig een keer echt voor lul vertrokken.
Tenzij er een Mac-counter is, dan zou ik daar heen gaan.
Het is de Ultimate Brow Kit van Wet ‘N Wild. Ik gebruik alleen de donkere poeder en doe er zo’n 1.5 jaar mee. Echt super cheap!
Weet iemand of de back to mac wel nog geldt in Duitsland?
back to mac is sinds dit jaar volledig stopgezet begreep ik
In België wel
Ik heb nieuwe huidverzorgingsproducten en had nog wat producten staan. Ik heb er weinig verstand van. Kan iemand helpen of dit alles na elkaar kan of overlappen sommige producten?
Had ik al:
Toner Paula’s choice
Exfoliant Paula’s choice
Nieuw:
Hyaluronic acid serum the inkey list
Niaciamide serum the inkey list
Hiervoor doe ik dan sowieso cleanser en op het einde moisturizer en spf
Wat voor toner is het? Als het een exfolierende is zou ik m niet gebruik icm de exfoliant, de rest kan allemaal prima bij elkaar!
Dankje! Het is deze toner: Calm Soothing Gel Toner | Paula's Choice
Volgens mij exfolieert die niet?
En deze exfoliant:
Skin Perfecting 2% BHA Lotion Exfoliant | Paula's Choice
Heel goedkoop maar het Stay Matte poeder van Rimmel is eigenlijk echt heel goed.
Bedankt voor de tip! Voor dat geld zeker waard om eens te proberen
Ik heb begrepen dat dit voor Nederland is inderdaad, maar dacht dat het in andere landen nog wel mogelijk is!
@Spaarlamp Ohh goed om te weten, als ik dan eens die kant op ga moet ik het niet vergeten. Dank je wel voor je reactie
ik had het even opgezocht voor mijn antwoord en ik heb de indruk dat het echt wereldwijd afgeschaft is, er zijn wel geruchten dat ze een nieuwe versie gaan lanceren maar dat is niet bevestigd.
Huh? In de benelux heeft het is toch nooit meegedaan?