Het Beautytopic #4

Bij Douglas kan dit, maar hierboven ging het ook over advies bij de Bijenkorf en dat veel tevreden waren over Nars. Die zit toch ook in Groningen?

1 like

Bijenkorf zit hier niet meer helaas!

2 likes

Ah jammer!

2 likes

Welke is dit? Ik zoek nog een nieuw wenkbrauwproduct, ik gebruik nu de dunne potloden van Catrice maar volgens mij hebben ze die veranderd, ze zijn na 3 weken al op.

1 like

Ik vind dit potlood van NYX heel fijn! Daar doe ik een paar maanden mee en ik gebruik hem nagenoeg iedere dag.

4 likes

Ik heb niet het idee dat ze bij Douglas nou echt verstand hebben van make-up. Ik ben er iig een keer echt voor lul vertrokken.
Tenzij er een Mac-counter is, dan zou ik daar heen gaan.

5 likes

Het is de Ultimate Brow Kit van Wet ‘N Wild. Ik gebruik alleen de donkere poeder en doe er zo’n 1.5 jaar mee. Echt super cheap!

3 likes

Weet iemand of de back to mac wel nog geldt in Duitsland?:grimacing:

1 like

back to mac is sinds dit jaar volledig stopgezet begreep ik

1 like

In België wel

Ik heb nieuwe huidverzorgingsproducten en had nog wat producten staan. Ik heb er weinig verstand van. Kan iemand helpen of dit alles na elkaar kan of overlappen sommige producten?

Had ik al:
Toner Paula’s choice
Exfoliant Paula’s choice

Nieuw:
Hyaluronic acid serum the inkey list
Niaciamide serum the inkey list

Hiervoor doe ik dan sowieso cleanser en op het einde moisturizer en spf

2 likes

Wat voor toner is het? Als het een exfolierende is zou ik m niet gebruik icm de exfoliant, de rest kan allemaal prima bij elkaar!

2 likes

Dankje! Het is deze toner: Calm Soothing Gel Toner | Paula's Choice
Volgens mij exfolieert die niet?
En deze exfoliant:
Skin Perfecting 2% BHA Lotion Exfoliant | Paula's Choice

1 like

Heel goedkoop maar het Stay Matte poeder van Rimmel is eigenlijk echt heel goed.

4 likes

Bedankt voor de tip! Voor dat geld zeker waard om eens te proberen

Ik heb begrepen dat dit voor Nederland is inderdaad, maar dacht dat het in andere landen nog wel mogelijk is!

@Spaarlamp Ohh goed om te weten, als ik dan eens die kant op ga moet ik het niet vergeten. Dank je wel voor je reactie :blush:

1 like

ik had het even opgezocht voor mijn antwoord en ik heb de indruk dat het echt wereldwijd afgeschaft is, er zijn wel geruchten dat ze een nieuwe versie gaan lanceren maar dat is niet bevestigd.

2 likes

Huh? In de benelux heeft het is toch nooit meegedaan?

Dacht ik ook, maar het staat op de website
https://m.maccosmetics.nl/nl/nl/back-to-mac

3 likes

Ik ben in de tkmaxx en zag een hoop staan van het merk ‘Hylamide’. Kent iemand dit en heeft iemand er (goede) ervaringen mee? Ziet er voor mij op t eerste oog wel goed uit.