Etos heeft een speciale mascara voor gevoelige ogen/hypoallergeen. Heb je die al geprobeerd?
Heeft iemand de soft glam filter van catrice al geprobeerd? Ziet eruit als een dupe voor de ELF halo glow
Oh daar ben ik dan ook benieuwd naar
Dankjewel, ik ga er eens naar kijken!
Nee nog niet, ik zal eens kijken!
Ik heb ‘m! Het is niet exact een dupe voor die van CT, omdat ‘ie wat minder parelmoer (?) glitterig is. Dus wat subtieler wellicht. Ik vind het een mooie variant op dit concept.
Mijn vriend gaat komende week naar Amerika. Ik heb hem al opgedragen om adapalene voor me te halen (enige vitamine a waar mijn huid tegen kan) maar zijn er nog andere skincare/make-up tips uit de VS?
(Off topic, snack tips zijn ook welkom)
Tubing mascara is bij mij echt een gamechanger geweest!
Ik gebruik deze:
Ik heb een nieuwe toilettas nodig voor op reis. Hebben jullie een aanrader? Niet het type dat je moet ophangen.
Ik heb deze nog niet mee op reis genomen, maar heb hier al m’n everyday make-up in voor in de badkamer (die is niet zo groot dus kan niet leuk alles uitstallen)
Vind de vakjes heel handig!
Iemand tips voor een goeie, betaalbare oogcrème? Huid rondom mijn ogen is de laatste tijd heel droog!
Misschien Cerave? Zelf niet geprobeerd maar die zie ik vaak positieve reviews krijgen en is heel betaalbaar dacht ik
De caffeine oogcreme van The Inkey List vind ik zelf wel fijn
Sinds kort (I know shame on me) ben ik dagelijks SPF50 gaan smeren, maar omdat ik die substantie gewoon niet lekker vind voelen op mn huid meng ik het met mijn dagcreme. Weet iemand of dat nog effectief genoeg is?
SPF mag je niet zomaar vermengen met andere crèmes. Dus zou een andere zoeken die wel fijn is, zijn er hier genoeg vindbaar!
Oh dat is balen! Is dat omdat de spf dan niet meer werkt?
Ik gebruik de eucerin oil control, die op zichzelf best heel fijn is hoor. Maar voor elke dag blijf ik het gewoon niet echt lekker vinden voelen. Ik heb ook een hele gevoelige huid dus ik kan niet heel veel producten goed hebben helaas.
Probeer eens de spf drops van collistar, die zijn heel dun en trekken lekker snel in. Wel prijzig, maar vind het wel meer dan waard. Zou bij douglas/ici ff om een proefje vragen
Thanks! Ga ik doen