Het Beautytopic #4

Die vond ik ook niet zo fijn aanvoelen. Gebruik nu Bioré en vind die veel makkelijker draagbaar. Wil nog wel graag een andere proberen zonder alcohol omdat mijn huid ook gevoelig is. Maar qua lichtheid is deze echt top en hier ook vaak aangeraden.

Denk trouwens dat crèmes mengen niet alleen voor onvoldoende filter zorgt, maar dat de werkzaamheid ook vermindert door de verschillende samenstellingen

2 likes

Ik ga morgen naar Sephoraaaaaaa

afbeelding

24 likes

Ik heb geen flauw idee :joy: Weet niet of ze hier fenty en rare beauty verkopen. Wil sowieso de Sephora Collection lipliners want die zijn echt fan-tas-tisch.

Dump mijn vriend ergens op een terras en dan ga ik lekker op m’n gemakje winkelen.

De cleansers van Sephora eigen lijn :ok_hand:t5::ok_hand:t5:. Zowel de balm, in poeder als in tubeversie.

2 likes

Ja ik! Ik zoek m toevallig, want bijna nergens meer te koop. Vind die heel fijn! Heb je m bij tk maxx gevonden?

1 like

Jaaa die heb ik al eens gehad!

3 likes

Ja! In Almere

1 like

Daar woon ik niet in de buurt, maar zal eens bij de vestiging hier kijken!

1 like

Die nieuwe spot treatment van Fenty Skin lijkt me zo interessant… Legt een soort laagje over je puistje zodat je makeup er ook mooier over gaat

2 likes

Ben ik ook heel benieuwd naar!

Ik zou kijken naar de spf van Joseon, die voelt 0.0 aan als spf en meer als dagcreme. Je voelt er echt niks van en hij trekt gewoon in en ruikt niet naar zonnebrand. Ik heb er veel geprobeerd maar dit is mijn lievelings en ook niet super duur. Zie o.a deze webshop https://koreanskincare.nl/nl/collections/beauty-of-joseon/products/beauty-of-joseon-relief-sun-rice-probiotics?variant=39539910705215

7 likes

Ja dat had ik ook!
Hij is bij mij gedegradeerd tot heel dure elleboog- en voetcrème. Werkt daar overigens wel top voor.

2 likes

Elke huid is anders dus kan best dat dit product wat te zwaar is. Maar meestal krijg je niet na 1 dag al acne/puistjes van een nieuw product.

1 like

Maar dit is toch ook geen gezichtscreme.

Oh, dat heb ik nog nooit van gehoord. Is het proberen waard ja. Maar ik vind hem niet echt vochtinbrengend. Ik gebruik het echt voor kleine wondjes, schaafplekken, brandwonden, ruwe babyhuid, irritaties etc.
Misschien kun je beter iets van een hyaluronserum proberen.

Ja als je bijvoorbeeld retinol gebruikt. Daarom gebruik ik het als nachtcrème.

4 likes

Ik gebruik deze wel gewoon als nachtcreme en heb er geen problemen mee! Heb wel gevoelige, droge huid

6 likes

Misschien een tip, Wild Deo, ik gebruik het nu een weekje. Ik ben er blij mee en nog geen zweetgeur geroken tijdens deze warme dagen. Heb er zelf ook mee gesport en alleen natte plekken maar geen geurtje. Volgende week ultieme test als ik ongesteld word dan is de zweetgeur normaal 10x erger, ik heb anders wel een code voor 50% korting als je het wilt proberen. Ik heb wel meerdere navullingen in 1x besteld vanwege verzendkosten/levertijd.

4 likes

Chille deo maar ik krijg er zeker wel witte vlekken van in kleding

Ugh, persoon die normaal mijn wenkbrauwen doet heeft dus een deel aan de bovenkant weg gewaxt! Normaal zit ik nooit aan de bovenkant van mijn wenkbrauwen, het is een stuk dunner geworden.

Groeit dat aan de bovenkant ook gewoon terug? Ben dus echt bang dat het nu voor altijd verpest is.

2 likes