SPF mag je niet zomaar vermengen met andere crèmes. Dus zou een andere zoeken die wel fijn is, zijn er hier genoeg vindbaar!
Oh dat is balen! Is dat omdat de spf dan niet meer werkt?
Ik gebruik de eucerin oil control, die op zichzelf best heel fijn is hoor. Maar voor elke dag blijf ik het gewoon niet echt lekker vinden voelen. Ik heb ook een hele gevoelige huid dus ik kan niet heel veel producten goed hebben helaas.
Probeer eens de spf drops van collistar, die zijn heel dun en trekken lekker snel in. Wel prijzig, maar vind het wel meer dan waard. Zou bij douglas/ici ff om een proefje vragen
Thanks! Ga ik doen
Die vond ik ook niet zo fijn aanvoelen. Gebruik nu Bioré en vind die veel makkelijker draagbaar. Wil nog wel graag een andere proberen zonder alcohol omdat mijn huid ook gevoelig is. Maar qua lichtheid is deze echt top en hier ook vaak aangeraden.
Denk trouwens dat crèmes mengen niet alleen voor onvoldoende filter zorgt, maar dat de werkzaamheid ook vermindert door de verschillende samenstellingen
Ik ga morgen naar Sephoraaaaaaa
Ik heb geen flauw idee Weet niet of ze hier fenty en rare beauty verkopen. Wil sowieso de Sephora Collection lipliners want die zijn echt fan-tas-tisch.
Dump mijn vriend ergens op een terras en dan ga ik lekker op m’n gemakje winkelen.
De cleansers van Sephora eigen lijn . Zowel de balm, in poeder als in tubeversie.
Ja ik! Ik zoek m toevallig, want bijna nergens meer te koop. Vind die heel fijn! Heb je m bij tk maxx gevonden?
Jaaa die heb ik al eens gehad!
Ja! In Almere
Daar woon ik niet in de buurt, maar zal eens bij de vestiging hier kijken!
Die nieuwe spot treatment van Fenty Skin lijkt me zo interessant… Legt een soort laagje over je puistje zodat je makeup er ook mooier over gaat
Ben ik ook heel benieuwd naar!
Ik zou kijken naar de spf van Joseon, die voelt 0.0 aan als spf en meer als dagcreme. Je voelt er echt niks van en hij trekt gewoon in en ruikt niet naar zonnebrand. Ik heb er veel geprobeerd maar dit is mijn lievelings en ook niet super duur. Zie o.a deze webshop https://koreanskincare.nl/nl/collections/beauty-of-joseon/products/beauty-of-joseon-relief-sun-rice-probiotics?variant=39539910705215
Ja dat had ik ook!
Hij is bij mij gedegradeerd tot heel dure elleboog- en voetcrème. Werkt daar overigens wel top voor.
Elke huid is anders dus kan best dat dit product wat te zwaar is. Maar meestal krijg je niet na 1 dag al acne/puistjes van een nieuw product.
Maar dit is toch ook geen gezichtscreme.
Oh, dat heb ik nog nooit van gehoord. Is het proberen waard ja. Maar ik vind hem niet echt vochtinbrengend. Ik gebruik het echt voor kleine wondjes, schaafplekken, brandwonden, ruwe babyhuid, irritaties etc.
Misschien kun je beter iets van een hyaluronserum proberen.