Ja als je bijvoorbeeld retinol gebruikt. Daarom gebruik ik het als nachtcrème.
Ik gebruik deze wel gewoon als nachtcreme en heb er geen problemen mee! Heb wel gevoelige, droge huid
Misschien een tip, Wild Deo, ik gebruik het nu een weekje. Ik ben er blij mee en nog geen zweetgeur geroken tijdens deze warme dagen. Heb er zelf ook mee gesport en alleen natte plekken maar geen geurtje. Volgende week ultieme test als ik ongesteld word dan is de zweetgeur normaal 10x erger, ik heb anders wel een code voor 50% korting als je het wilt proberen. Ik heb wel meerdere navullingen in 1x besteld vanwege verzendkosten/levertijd.
Chille deo maar ik krijg er zeker wel witte vlekken van in kleding
Ugh, persoon die normaal mijn wenkbrauwen doet heeft dus een deel aan de bovenkant weg gewaxt! Normaal zit ik nooit aan de bovenkant van mijn wenkbrauwen, het is een stuk dunner geworden.
Groeit dat aan de bovenkant ook gewoon terug? Ben dus echt bang dat het nu voor altijd verpest is.
Ah wat shit! Maar groeit gewoon terug hoor, ik heb ook wel eens iets te enthousiast geëpileerd en nog normale wenkbrauwen
Ja! Ik scheer wel eens per ongeluk wat weg daar. Kun je sowieso ook wel beetje camoufleren door je wenkbrauwen een beetje omhoog te kammen met wat haarlak ofzo
Ik gebruik al jaren (denk echt 15 jaar haha Jezus ik ben oud) mascara van clinique die er met warm water afgaat omdat andere dingen altijd irriteren, nooit bedacht dat dat een naam had haha. Ga gelijk die mascara kopen, eindelijk eens iets nieuws proberen woehoe
dat is een beetje hoe de industrie tegenwoordig werkt, het wiel opnieuw uitvinden maar het dan anders noemen
Nou het is wel echt een bepaald type iets toch, ik gebruikte nu al jaren hetzelfde omdat ik na vaker andere dingen geprobeerd te hebben altijd last kreeg en van clinique niet… ik zag t daarom niet als probleem omdat het opgelost was omdat ik wist waar ik wel tegen kon. Is gewoon nooit in me opgekomen dat andere merken het ook hadden, gaat een wereld voor me open!
Kreeg de mascara vanmiddag binnen en gelijk opgedaan, ziet er goed uit! Hopelijk krijg ik er echt geen last van!
Misschien even in het Nijmegen topic proberen.
Dankjewel, ik ga het daar ook even navragen!
Als ik een aantal dagen achter elkaar oogschaduw primer gebruik wordt mijn ooglid een beetje rood en droog. Ik heb de Urban Decay Primer Potion. Kan switchen naar een andere primer het probleem verhelpen of houd je dat bij zo’n product altijd?
Ik gebruik die van MAC (voorheen ook die van urban trouwens) maar ik heb nergens last van. Waarschijnlijk heb je een allergische reactie op die van Urban (want dit is geen “normale” reactie op zo’n product). Veranderen naar een ander merk zal waarschijnlijk helpen tenzij er dus dezelfde ingrediënten inzitten waar je allergisch/overgevoelig voor bent.
Ik heb net de SPF30 drops van Olcay Gulsen besteld, die je kan mengen door je eigen dagcreme. Hoop dat dit het fijner maakt om elke dag SPF te gaan gebruiken.
Ik zou dit eerlijk gezegd niet mengen, want dan weet je niet of je voldoende SPF smeert.
Heb ik ook last van! Is denk ik ook een beetje de aard van het product. Welk merk je ook kiest, een primer legt uiteindelijk een laagje dat het gebied droog hóórt te houden.
De Maybelline Color Tattoo oogschaduws zijn iets milder, maar nog steeds een beetje uitdrogend als je ze elke dag gebruikt vind ik.
Nouja of ik nou een paar druppels door mn dagcreme meng of hetzelfde aantal druppels op mn gezicht smeer maakt dan toch niet uit? Er staat dat t kan iig.
Als je het mengt zal het minder werken lijkt mij omdat je het dan verdunt. Zou ook niet direct afgaan op wat Olcay daarover beweert.
Heb je nog kunnen kijken op de lijst met de blushes? Nig steeds geen echt goede vervanger kunnen vinden namelijk