Is dit nog steeds een supergoede keuze voor een HA serum of inmiddels ingehaald door nieuwe merken? @TanteBetje was jij nou degene die dit aanraadde?
Ik vind het fijn, maar er zijn ook mensen die het niet fijn vinden. Het is een gel-achtige substantie met hyaluron en glycerine en een prima basis voor verdere skincare voor mensen met een droge huid. Ook te gebruiken voor een light-versie van de 7-skins-method.
Heb nu de Fenty blemish bha gel op een puistje aangebracht en hij ziet er nu beter uit met make up erover dan gister. Ben benieuwd hoe het aan het eind van de dag uitziet
Keep us updated! Zo benieuwd hier naar! Waar heb jij hem gekocht?
Zal ik doen! Ik heb hem op de site van Fenty zelf gekocht. Verzending was wel prijzig, € 7,-
Na een hele dag dragen zag je het product wel iets zitten, de plek rondom het puistje was wat droger.
Zag later pas dat je er eigenlijk ook moisturizer over heen moet doen voordat je er make up overheen doet. Dus dat ga ik de volgende keer proberen.
Kreeg ook niet zo’n velletje die je eraf kan trekken zoals ik zag op TikTok (en daar deden ze er ook niet allemaal moisturizer overheen)
Puistje ziet er wel een heel stuk beter uit, dus dat dat doet ie wel goed!
Iemand hier met korte, rechte wimpers die een goeie mascara gevonden heeft?
Le volume van Chanel. Wel een dure mascara, maar ici heeft nu korting
Niet op Chanel
Maybelline Lash Sensational! Mijn wimpers zijn lang maar wel recht en dit is jarenlang mijn favo geweest, mijn moeder wiens wimpers ook kort zijn en die veel high end mascara’s heeft geprobeerd vindt het nog steeds de beste.
Jawel nu een keer ook korting op Chanel
De ingredientenlijst ziet er goed uit! Ik zou m wel aandurven.
Bij de 35% korting op mascara is Chanel uitgezonderd staat op de site. Bij dee 25% member korting doen ze wel mee.
Vlg mij is die samenstelling veranderd en krijgt deze niet zulke goeie reviews meer
https://www.kruidvat.nl/maybelline-lash-sensational-mascara/p/3259012?gclid=CjwKCAjwmbqoBhAgEiwACIjzEAgm0t6edH3bX6xwdaZYijamLmlfDfDXRPB6BO50zHT4hbqwYve2rhoC7DUQAvD_BwE
Ik ben op zoek naar een noeuwe oogmakeup-ptimer want ik heb het idee dat ik niet meer tegen de Wet n Wild primer kan. Na een paar dagen gebruik krijg ik telkens jeuk op m’n oogleden. Wat zijn jullie favorieten? Ik heb extreem vette oogleden.
Serena (beautylab) had keer de tip gegeven.om waterproof mascara te gebruiken bij korte rechte wimpers. En heb dat geprobeerd en kan zeggen dat dit echt veel beter werkt. Ik heb nu de Maybelline New York - Lash Sensational Sky High Waterproof. En die vind ik wel fijn.
Die van P. Louise schijnt goed te zijn, die verkopen ze bij Boozyshop. Ik heb momenteel zelf Urban Decay Primer Potion, ook fijn, en Too Faced Shadow Insurance ook.
Hebben jullie tips voor natuurlijke huidverzorgingsproducten? Mijn partner wil ook aan de skincare maar hij heeft echt niks met dingen zoals AHA’s en BHA’s enzo en wil alles zo natuurlijk mogelijk. Dus een fijne crème en iets tegen mee-eters enzo zou heel goed zijn voor hem denk ik, maar moet dus wel natural zijn.
Wat is natuurlijk? Uiteindelijk vindt alles toch zijn oorsprong in de natuur? En je zult toch ook conserveringsmiddelen nodig hebben? Of neem ik het dan te serieus
Ik heb al een klein beetje rondgekeken op het web maar vroeg me af: is er skincare in Portugal wat echt een must is? Volgende maand ga ik er heen.