Het Beautytopic #4

Jawel, omdat je de druppels nooit perfect gaat kunnen mengen met de crème, en je dus plaatsen op je gezicht gaat krijgen die wel goed beschermd zijn, en anderen die niet beschermd zijn.

Het is beter dan niks in de winter bijvoorbeeld, maar in de zomer zou ik er niet op rekenen.

4 likes

En @ZusjevanJoost dus ik kan het beter gewoon over mn dagcreme doen dan?

1 like

Yup!

4 likes

Ik heb eventueel ook wel interesse in de kortingscode, indien die niet vergeven is.

2 likes

Ik heb je een bericht gestuurd met link :slight_smile: ik krijg daarvoor niks maar je kan dan 50% krijgen op je 1e bestelling 🫶🏻

2 likes

Is dit nog steeds een supergoede keuze voor een HA serum of inmiddels ingehaald door nieuwe merken? @TanteBetje was jij nou degene die dit aanraadde?

1 like

Ik vind het fijn, maar er zijn ook mensen die het niet fijn vinden. Het is een gel-achtige substantie met hyaluron en glycerine en een prima basis voor verdere skincare voor mensen met een droge huid. Ook te gebruiken voor een light-versie van de 7-skins-method.

1 like

Heb nu de Fenty blemish bha gel op een puistje aangebracht en hij ziet er nu beter uit met make up erover dan gister. Ben benieuwd hoe het aan het eind van de dag uitziet

2 likes

Keep us updated! Zo benieuwd hier naar! Waar heb jij hem gekocht?

2 likes

Zal ik doen! Ik heb hem op de site van Fenty zelf gekocht. Verzending was wel prijzig, € 7,-

1 like

Na een hele dag dragen zag je het product wel iets zitten, de plek rondom het puistje was wat droger.
Zag later pas dat je er eigenlijk ook moisturizer over heen moet doen voordat je er make up overheen doet. Dus dat ga ik de volgende keer proberen.
Kreeg ook niet zo’n velletje die je eraf kan trekken zoals ik zag op TikTok (en daar deden ze er ook niet allemaal moisturizer overheen)
Puistje ziet er wel een heel stuk beter uit, dus dat dat doet ie wel goed!

1 like

Iemand hier met korte, rechte wimpers die een goeie mascara gevonden heeft?

1 like

Le volume van Chanel. Wel een dure mascara, maar ici heeft nu korting

1 like

Niet op Chanel

2 likes

Maybelline Lash Sensational! Mijn wimpers zijn lang maar wel recht en dit is jarenlang mijn favo geweest, mijn moeder wiens wimpers ook kort zijn en die veel high end mascara’s heeft geprobeerd vindt het nog steeds de beste.

3 likes

Jawel nu een keer ook korting op Chanel

4 likes

De ingredientenlijst ziet er goed uit! Ik zou m wel aandurven.

3 likes

Bij de 35% korting op mascara is Chanel uitgezonderd staat op de site. Bij dee 25% member korting doen ze wel mee.

3 likes

Vlg mij is die samenstelling veranderd en krijgt deze niet zulke goeie reviews meer
https://www.kruidvat.nl/maybelline-lash-sensational-mascara/p/3259012?gclid=CjwKCAjwmbqoBhAgEiwACIjzEAgm0t6edH3bX6xwdaZYijamLmlfDfDXRPB6BO50zHT4hbqwYve2rhoC7DUQAvD_BwE

1 like

Ik ben op zoek naar een noeuwe oogmakeup-ptimer want ik heb het idee dat ik niet meer tegen de Wet n Wild primer kan. Na een paar dagen gebruik krijg ik telkens jeuk op m’n oogleden. Wat zijn jullie favorieten? Ik heb extreem vette oogleden.

2 likes