Het Beautytopic #4

Is het voor overdag of in de avond? Ik vraag me af of je dit op een feestje goed zal zien, ben eens met de donkerste tint oranje op m’n gezicht naar carnaval gegaan als onderdeel van m’n outfit, die kleur ligt heel ver van m’n eigen huidskleur, in het daglicht viel het enorm op maar in het donker nauwelijks. Dan zou ik misschien eerder voor witte schmink kiezen.

Ik gebruik de reiniging van Cerave, schuimt niet en is heel fijn voor de gevoelige huid!

4 likes

Sinds ik gestopt ben met de pil, ruik ik snel naar zweet. Heb nu de wild en Therme deodorant gebruikt, maar zonder resultaat helaas. Iemand dé tip?

1 like

lady speed stick?

1 like

Heeft iemand recent nog een fijne budget concealer gekocht die je zou aanraden?

Ja, ik zweer bij de True Skin van Catrice. Echt al hele tijd m’n favoriet!

1 like

Rexona!

1 like

Syneo 5!

4 likes

Ik hou helemaal niet van foundation dragen, maar soms wil ik net iets egaler gezicht hebben. Wat dekt een beetje en voelt niet zo ‘massief’ op de huid? Heb hier echt geen verstand van :sweat_smile:

Ah ja bb cream natuurlijk. Helemaal niet over nagedacht. Als jemand een fijn merk weet

Naast het gebruiken van een goede deodorant heeft het wassen met zeep ipv douchegel bij mij veel geholpen. Ik gebruik de black soap van Rituals: The Ritual of Hammam black soap | RITUALS® Body

2 likes

Als je een droge huid hebt, bourjois healthy mix bb cream

3 likes

Een skin tint is een lichte foundation dus?

4 likes

De flawless filter van Charlotte tilbury werkt voor mij heel goed hiervoor! Evt kun je naar de elf dupe kijken

3 likes

Deze is echt geweldig, alle hype waard :heart_eyes:

2 likes

Yes of die nieuwe van Catrice

1 like

of een sheer tint moisturizer? vind ik nog lichter dan bb cream
bijv
origins
estee lauder

1 like

Maar als je dit over je hele gezicht smeert glim je toch enorm? Althans bij mij wel

2 likes

Ik word er juist heel glowy van, maar niet té. Heb op tiktok ook wel mensen gezien waar ik het wel too much vond, dus is wel echt persoonlijk

3 likes

Thanks, ik ga morgen even naar de drogist om deze uit te proberen!

2 likes