Het Beautytopic #4

Ik heb er een tijdje een van NARS gebruikt. Idem gevoelige huid. Vond het best wel fijn voor af en toe. Ze hebben ook best wel wat kleuren.

1 like

Nou, dan krijg lekker de tering Douglas. Geef dan geen korting meer.

16 likes

Douglas zijn naaiers, ik bestel daarom ook niets meer bij hun.

Er zijn zat alternatieven (met gratis verzending, waarbij je ook nog extra testers krijgt en welke ook nog goedkoper zijn: Easycosmetics, Notino, Sabina, Lookfantastic)

Douglas is alleen maar goed voor testers laten maken en parfum opspuiten in de winkel. :sweat_smile:

5 likes

Ik wil voor halloween een bleke huid hebben (ben wit), kan ik dit gewoon doen met een lichte foundation? Hoef geen wit wit, maar gewoon lichter/bleek.

1 like

Zeker! Gewoon de allerlichtste kleur nemen dan komt dat wel goed.

Ik zoek zelf een goedkope dupe voor de Clinique facial soap extra mild (reinigingsmelk/gel die je af moet wassen, maar niet schuimt). Iemand hier toevallig een aanrader?

2 likes

Is het voor overdag of in de avond? Ik vraag me af of je dit op een feestje goed zal zien, ben eens met de donkerste tint oranje op m’n gezicht naar carnaval gegaan als onderdeel van m’n outfit, die kleur ligt heel ver van m’n eigen huidskleur, in het daglicht viel het enorm op maar in het donker nauwelijks. Dan zou ik misschien eerder voor witte schmink kiezen.

Ik gebruik de reiniging van Cerave, schuimt niet en is heel fijn voor de gevoelige huid!

4 likes

Sinds ik gestopt ben met de pil, ruik ik snel naar zweet. Heb nu de wild en Therme deodorant gebruikt, maar zonder resultaat helaas. Iemand dé tip?

1 like

lady speed stick?

1 like

Heeft iemand recent nog een fijne budget concealer gekocht die je zou aanraden?

Ja, ik zweer bij de True Skin van Catrice. Echt al hele tijd m’n favoriet!

1 like

Rexona!

1 like

Syneo 5!

4 likes

Ik hou helemaal niet van foundation dragen, maar soms wil ik net iets egaler gezicht hebben. Wat dekt een beetje en voelt niet zo ‘massief’ op de huid? Heb hier echt geen verstand van :sweat_smile:

Ah ja bb cream natuurlijk. Helemaal niet over nagedacht. Als jemand een fijn merk weet

Naast het gebruiken van een goede deodorant heeft het wassen met zeep ipv douchegel bij mij veel geholpen. Ik gebruik de black soap van Rituals: The Ritual of Hammam black soap | RITUALSÂź Body

2 likes

Als je een droge huid hebt, bourjois healthy mix bb cream

3 likes

Veracamilla heeft er net 1 van maybelline getest op dr instagram! Skin tint

2 likes

Een skin tint is een lichte foundation dus?

4 likes

De flawless filter van Charlotte tilbury werkt voor mij heel goed hiervoor! Evt kun je naar de elf dupe kijken

3 likes