Omggggggg NEED. Ik twijfel zo enorm om die kerstset van Charlotte Tilbury te kopen.
Just to treat myself…
Omggggggg NEED. Ik twijfel zo enorm om die kerstset van Charlotte Tilbury te kopen.
Just to treat myself…
Het zijn mini’s, dat had ik zelf niet helemaal goed gezien, maar wel echt een enorm mooie set. Heb vandaag direct alles gebruikt. Helpt niet he, haha.
Voor diegenen die zowel SPF50 Bioré als Isdin hebben gebruikt, zijn deze twee vergelijkbaar?
Gebruik Bioré een half jaar en vind hem top in gebruik en in combi met make-up, maar heb het idee dat mijn huid er minder goed uit ziet: meer irritatie en lichte acne op plekken waar ik dat eerder nooit had. Weet niet zeker of er een verband is maar denk dat de alcohol een rol zou kunnen spelen. Daarom wilde ik Isdin uitproberen, maar geen zin in een dure miskoop (vond Eucerin oil control bijvoorbeeld helemaal niks, veel te mat en poederig).
Daar heb ik dus ook last van, met alle soorten SPF helaas. Veel zwarte puntjes, puistjes … Ondanks een grondige, dubbele reiniging Nu de zomer voorbij is (ik draag geen SPF bij lage UV-index, dat vind ik een beetje overdreven) ziet mijn huid er weer een pak beter uit.
Hier hetzelfde en ik heb er al wel 20 geprobeerd. Draag nu ook geen spf meer.
Ja ik ga de SPF nu ook even weglaten en dan misschien alsnog Isdin proberen, vind het op zich wel fijn om het hele jaar die bescherming te hebben.
Ik heb altijd al een goede huidverzorgingsroutine maar was sinds dit voorjaar begonnen met Bioré en massages met jojoba-olie. Toen vielen mij ook ineens veel meer zwarte puntjes op, ook op mijn hals, maar had geen idee of dat kwam door de olie, de alcohol in de SPF, of gewoon doordat ik er meer op lette.
Voorheen had ik de SPF van Jetske Ultee maar daar reageerde mijn huid ook niet super op (rosacea vooral). Nooit bij stilgestaan dat SPF in het algemeen het probleem zou kunnen zijn
Gekke vraag misschien, maar gebruik je een product met vitamine c? Dat kan ook donkere puntjes in je porieën veroorzaken namelijk.
Glossier verzend vanaf vandaag naar Nederland
Zo chill, voor altijd goede wenkbrauwen 🫶
Ik heb ze allebei gebruikt en ben van beide geen fan. Bioré vind ik een fijne substantie, smeert goed uit en trekt goed in, maar irriteerde mijn ogen heel erg. Isdin Fusion Water vind ik echt een standaard klassieke zonnebrand: vettere en dikkere substantie, ruikt naar zonnebrand en trekt niet volledig in/blijft plakkerig. Ik vind ze dus totaal verschillend en ik had gehoopt dat ik de Isdin mijn nieuwe favoriet zou worden gezien de ingredienten, maar helaas. Maar als je mat niet fijn vindt, zou Isdin wellicht wel een goede optie zijn voor jou.
Ik kan dan eindelijk die liquid blush opnieuw kopen en die deo testen.
Ja ik ben ook heel benieuwd naar de deo!
Ik heb een Rare Beauty blush gekocht in de kleur Grace maar ik vind het echt helemaal niks bij mij, is er iemand die m voor een zacht prijsje over wil kopen? 2x gebruikt
Super chill! Ik ben heel erg blij met de oogpotloden ook. Ik heb laatst op vakantie de groene en de paarse gekocht. Ik vind het echt mooie kleuren en ze blijven heel goed zitten.
Ik wil ook nog even mijn mening delen over wimperkrullers voor wie het interessant vindt! Ik had de wimperkruller van Shu Uemura en daar was na 10 jaar ofzo het rubbertje van kapot gegaan en ik dacht dat ik het tweede rubbertje dat ik er ooit bij had gekregen kwijt was. Dus ik had op vakantie een wimperkruller gekocht van Shisheido omdat veel mensen daar ook lyrisch over zijn. Maar die van Shisheido heeft een hele andere vorm, in principe is dat niet erg want hij pakt al mijn wimperhaartje, maar de krul blijft gewoon echt niet goed zitten. Gelukkig vond ik eenmaal thuis toch dat tweede rubbertje terug van Shu Uemura en direct bleef de krul wel weer super lang zitten terwijl ik dezelfde mascara gebruik. Hij krult ook beter. Dus mocht er iemand twijfelen tussen beide wimperkrullers, ik zou echt de Shu Uemura aanraden.
Nou heel epistel over wimperkrullers maar ik had niet verwacht dat er zoveel verschil tussen zou zitten.
Ik heb ook al jaren een Shu Uemura wimperkruller. Toen beide rubbertjes versleten waren heb ik een wimperkruller gekocht van de Etos en het rubbertje daarvan past goed in de Shu Uemura wimperkruller.
Ik heb de wimperkruller van Shiseido en bij mij blijft die krul echt als een huis. Als ik mn wimpers krul blijft het er echt in tot ik de volgende dag weer ga douchen.
Edit: Ik heb overigens amandelvormige ogen en dat werkt goed met de ‘platte vorm’ van Shiseido. Misschien dat Shu Uemura ronder is en dan beter werkt voor ronde ogen. Overigens passen de meeste rubbertjes in de meeste wimperkrullers, dus je hoeft daar niet per se een nieuwe kruller voor te kopen hoor!
Geen losse vitamine c, zit wel in de moisturiser van Uncover maar die gebruik ik al heel lang
Hm ja dit vind ik een lastige. Mijn huid is nu qua rosacea redelijk goed. Heb dit sowieso in milde vorm en vrijwel alleen op mijn neus, gek genoeg, en het hangt volgens mij ook samen met irritatie juist door (de verkeerde) zonnebrand
Same! Dus fijn om die info van je te krijgen. Liet hij een witte waas achter? En heb je hem toevallig ook in combi met foundation gebruikt? Ik vind het niet erg als hij een beetje als een primer zou werken, idd liever glowy
is die van SHu Uemera nog te koop zelfs? Ik dacht ze alleen nog haarproducten deden…
Witte waas viel wel mee, vooral een vette laag haha. Ik heb 'm niet gerbuikt in combinatie met foundation, dus daar kan ik niets over zeggen.