Het Beautytopic #4

Ik wist niet eens dat ze deze tegenwoordig ook bij Kruidvat verkochten maar deze fijne gezichtszonnebrand is nu 1 + 1 gratis

https://www.kruidvat.nl/biore-uv-aqua-rich-spf-50-weightless-moisturiser/p/5932421

12 likes

Pff wat een geld :joy: Heb m ingeslagen op Bali voor €4 per stuk

2 likes

En je denkt dat die echt is? :grimacing:

7 likes

Ik kom verder nooit op Bali maar bedankt voor je bijdrage!

30 likes

Wel een aanrader

2 likes

Ik zag dit laatst ook langskomen in een TikTok reclame, maar de creme zelf zag er in die video heel anders uit naar mijn idee. Ook de ingredientenlijst is wat anders dan de aziatische versie zie ik.
Weet iemand of deze wel net zo fijn is?

Thanks! heb je dan bijvoorbeeld de 2N of 3N?

Aanvullende vraag: Is er nog een plek waar je foundation kunt testen of is het overal voortaan gesealed?(sinds corona)

Omggggggg NEED. Ik twijfel zo enorm om die kerstset van Charlotte Tilbury te kopen.

Just to treat myself…

1 like

Het zijn mini’s, dat had ik zelf niet helemaal goed gezien, maar wel echt een enorm mooie set. Heb vandaag direct alles gebruikt. Helpt niet he, haha.

1 like

Voor diegenen die zowel SPF50 Bioré als Isdin hebben gebruikt, zijn deze twee vergelijkbaar?

Gebruik Bioré een half jaar en vind hem top in gebruik en in combi met make-up, maar heb het idee dat mijn huid er minder goed uit ziet: meer irritatie en lichte acne op plekken waar ik dat eerder nooit had. Weet niet zeker of er een verband is maar denk dat de alcohol een rol zou kunnen spelen. Daarom wilde ik Isdin uitproberen, maar geen zin in een dure miskoop (vond Eucerin oil control bijvoorbeeld helemaal niks, veel te mat en poederig).

Daar heb ik dus ook last van, met alle soorten SPF helaas. Veel zwarte puntjes, puistjes … Ondanks een grondige, dubbele reiniging :sob: Nu de zomer voorbij is (ik draag geen SPF bij lage UV-index, dat vind ik een beetje overdreven) ziet mijn huid er weer een pak beter uit.

2 likes

Hier hetzelfde en ik heb er al wel 20 geprobeerd. Draag nu ook geen spf meer.

1 like

Ja ik ga de SPF nu ook even weglaten en dan misschien alsnog Isdin proberen, vind het op zich wel fijn om het hele jaar die bescherming te hebben.

Ik heb altijd al een goede huidverzorgingsroutine maar was sinds dit voorjaar begonnen met Bioré en massages met jojoba-olie. Toen vielen mij ook ineens veel meer zwarte puntjes op, ook op mijn hals, maar had geen idee of dat kwam door de olie, de alcohol in de SPF, of gewoon doordat ik er meer op lette.

Voorheen had ik de SPF van Jetske Ultee maar daar reageerde mijn huid ook niet super op (rosacea vooral). Nooit bij stilgestaan dat SPF in het algemeen het probleem zou kunnen zijn :face_with_monocle:

Gekke vraag misschien, maar gebruik je een product met vitamine c? Dat kan ook donkere puntjes in je porieën veroorzaken namelijk.

2 likes

Glossier verzend vanaf vandaag naar Nederland :grinning:

23 likes

Zo chill, voor altijd goede wenkbrauwen 🫶

1 like

Ik heb ze allebei gebruikt en ben van beide geen fan. Bioré vind ik een fijne substantie, smeert goed uit en trekt goed in, maar irriteerde mijn ogen heel erg. Isdin Fusion Water vind ik echt een standaard klassieke zonnebrand: vettere en dikkere substantie, ruikt naar zonnebrand en trekt niet volledig in/blijft plakkerig. Ik vind ze dus totaal verschillend en ik had gehoopt dat ik de Isdin mijn nieuwe favoriet zou worden gezien de ingredienten, maar helaas. Maar als je mat niet fijn vindt, zou Isdin wellicht wel een goede optie zijn voor jou.

1 like

Ik kan dan eindelijk die liquid blush opnieuw kopen en die deo testen.

5 likes

Ja ik ben ook heel benieuwd naar de deo!

Ik heb een Rare Beauty blush gekocht in de kleur Grace maar ik vind het echt helemaal niks bij mij, is er iemand die m voor een zacht prijsje over wil kopen? 2x gebruikt