Ik heb geen ervaring met die van benefit, maar ik gebruik de Nyx brow glue. Die wordt hard en het blijft de hele dag zitten. Ik heb de transparante, maar ze hebben ook kleuren.
Maybelline express brow
Bij mij wordt deze dus helemaal niet hard. Zakt echt binnen 5 minuten weer in Het enige wat bij mij werkt is haarlak op een wattenstaafje en eroverheen deppen. Dan zit het als een huis.
Nee, geen witte stukjes!
@Nude wat irritant! Ik heb niet hele dwarse wenkbrauwen, misschien maakt dat uit?
Haarlak op een wenkbrauw borsteltje
Nope! Ik heb de gekleurde versie
Ik heb deze tip van jou al een paar jaar geleden overgenomen en dit werkt zo goed!
PSA voor de highlighter girlies: Douglas heeft ELF Halo Glow liquid filter weer op voorraad 🪩
Ik had eerst een echte brow soap en ik gebruik nu een jaar (misschien wel langer) een blok glycerine zeep van de Hema. Was een tip van hier en het werkt perfect! Het wordt hard en je krijgt geen witte klontjes. Ik maak mijn wenkbrauwborsteltje nat onder de kraan en dan ga ik over het blok zeep. Heb de zeep in een blik zitten.
Ja klopt! Het is een verpakking met 3 blokken zeep en ik heb nu denk ik 1/8 van 1 blok gebruikt haha. Dus je kan hier nog even mee vooruit.
Sommig haar houdt gewoon geen krul vast. Heb je in het verleden wel succes gehad?
Ik niet maar ik ben hier ook heel erg in geïnteresseerd! Ik weet dat goalstogetglowing een heel goed artikel hierover op haar blog heeft met alle technische info alsook mini reviews van heel veel maskers. Zelf nog niet de knoop doorgehakt want prijzig natuurlijk en je hebt in de EU gewoon wat minder opties.
Het heeft wel een heel subtiel effect als je het lange tijd gebruikt, maar dan moet je het wel consequent gebruiken als je er iets van wil merken. Daarnaast vind ik het, ondanks de bescherming, niet prettig voor mijn ogen. Heb het twee weken volgehouden, daarna was ik er klaar mee
Ik krijg steeds die advertentie van wonderskin op insta en ben geintrigeerd. Het is zo’n peeloff lipstain.
Heeft iemand hier deze of eentje van een ander merk geprobeerd?
Was dit een antwoord op mij? Want de admin heeft ( terecht) mijn vraag verplaatst naar het haartopic.
Maar even nog off topic, nee eigenlijk is het nooit goed blijven zitten, maar blijf hoop houden.
Heb namelijk na jaren ook ineens dat na 100 manieren/ merken / systemen ik een nagellak heb die 2 weken blijft zitten, terwijl er ook werd gezegd “
Sommige nagels pakken dat gewoon niet”.
Heb nu een soort van hoop dat dit ook voor krullen in mijn haar geldt
Ja, dat was een antwoord op jou.
Ik heb de hoop bij mijn haar opgegeven. (Enige keer dat het bleef zitten was met een halve bus haarlak en harde Roy Donders-krullen opgestoken).
Maar herken de nagellakstruggle ook, haha. Daar heb ik uiteindeljk ook succes gehad.
Ik ben begonnen met Retinol 1 a 2 keer per week maar krijg er best wat pukkels van. Is dat iets wat erbij hoort en na een tijdje wegtrekt of moet ik kijken of ik wel het juiste product/hoeveelheid etc gebruik?