Super chill! Ik ben heel erg blij met de oogpotloden ook. Ik heb laatst op vakantie de groene en de paarse gekocht. Ik vind het echt mooie kleuren en ze blijven heel goed zitten.
Ik wil ook nog even mijn mening delen over wimperkrullers voor wie het interessant vindt! Ik had de wimperkruller van Shu Uemura en daar was na 10 jaar ofzo het rubbertje van kapot gegaan en ik dacht dat ik het tweede rubbertje dat ik er ooit bij had gekregen kwijt was. Dus ik had op vakantie een wimperkruller gekocht van Shisheido omdat veel mensen daar ook lyrisch over zijn. Maar die van Shisheido heeft een hele andere vorm, in principe is dat niet erg want hij pakt al mijn wimperhaartje, maar de krul blijft gewoon echt niet goed zitten. Gelukkig vond ik eenmaal thuis toch dat tweede rubbertje terug van Shu Uemura en direct bleef de krul wel weer super lang zitten terwijl ik dezelfde mascara gebruik. Hij krult ook beter. Dus mocht er iemand twijfelen tussen beide wimperkrullers, ik zou echt de Shu Uemura aanraden.
Nou heel epistel over wimperkrullers maar ik had niet verwacht dat er zoveel verschil tussen zou zitten.