Het Beautytopic #4

Super chill! Ik ben heel erg blij met de oogpotloden ook. Ik heb laatst op vakantie de groene en de paarse gekocht. Ik vind het echt mooie kleuren en ze blijven heel goed zitten.

Ik wil ook nog even mijn mening delen over wimperkrullers voor wie het interessant vindt! Ik had de wimperkruller van Shu Uemura en daar was na 10 jaar ofzo het rubbertje van kapot gegaan en ik dacht dat ik het tweede rubbertje dat ik er ooit bij had gekregen kwijt was. Dus ik had op vakantie een wimperkruller gekocht van Shisheido omdat veel mensen daar ook lyrisch over zijn. Maar die van Shisheido heeft een hele andere vorm, in principe is dat niet erg want hij pakt al mijn wimperhaartje, maar de krul blijft gewoon echt niet goed zitten. Gelukkig vond ik eenmaal thuis toch dat tweede rubbertje terug van Shu Uemura en direct bleef de krul wel weer super lang zitten terwijl ik dezelfde mascara gebruik. Hij krult ook beter. Dus mocht er iemand twijfelen tussen beide wimperkrullers, ik zou echt de Shu Uemura aanraden.

Nou heel epistel over wimperkrullers maar ik had niet verwacht dat er zoveel verschil tussen zou zitten.

12 likes

Ik heb ook al jaren een Shu Uemura wimperkruller. Toen beide rubbertjes versleten waren heb ik een wimperkruller gekocht van de Etos en het rubbertje daarvan past goed in de Shu Uemura wimperkruller.

2 likes

Ik heb de wimperkruller van Shiseido en bij mij blijft die krul echt als een huis. Als ik mn wimpers krul blijft het er echt in tot ik de volgende dag weer ga douchen.

Edit: Ik heb overigens amandelvormige ogen en dat werkt goed met de ā€˜platte vorm’ van Shiseido. Misschien dat Shu Uemura ronder is en dan beter werkt voor ronde ogen. Overigens passen de meeste rubbertjes in de meeste wimperkrullers, dus je hoeft daar niet per se een nieuwe kruller voor te kopen hoor!

2 likes

Geen losse vitamine c, zit wel in de moisturiser van Uncover maar die gebruik ik al heel lang

Hm ja dit vind ik een lastige. Mijn huid is nu qua rosacea redelijk goed. Heb dit sowieso in milde vorm en vrijwel alleen op mijn neus, gek genoeg, en het hangt volgens mij ook samen met irritatie juist door (de verkeerde) zonnebrand

Same! Dus fijn om die info van je te krijgen. Liet hij een witte waas achter? En heb je hem toevallig ook in combi met foundation gebruikt? Ik vind het niet erg als hij een beetje als een primer zou werken, idd liever glowy

1 like

is die van SHu Uemera nog te koop zelfs? Ik dacht ze alleen nog haarproducten deden…

1 like

Witte waas viel wel mee, vooral een vette laag haha. Ik heb 'm niet gerbuikt in combinatie met foundation, dus daar kan ik niets over zeggen.

2 likes

OMG.

8 likes

Ik heb geen ervaring met die van benefit, maar ik gebruik de Nyx brow glue. Die wordt hard en het blijft de hele dag zitten. Ik heb de transparante, maar ze hebben ook kleuren.

4 likes

Maybelline express brow

2 likes

Bij mij wordt deze dus helemaal niet hard. Zakt echt binnen 5 minuten weer in :sob: Het enige wat bij mij werkt is haarlak op een wattenstaafje en eroverheen deppen. Dan zit het als een huis.

1 like

Nee, geen witte stukjes!
@Nude wat irritant! Ik heb niet hele dwarse wenkbrauwen, misschien maakt dat uit?

Haarlak op een wenkbrauw borsteltje

5 likes

Nope! Ik heb de gekleurde versie

2 likes

Ik heb deze tip van jou al een paar jaar geleden overgenomen en dit werkt zo goed!

PSA voor de highlighter girlies: Douglas heeft ELF Halo Glow liquid filter weer op voorraad 🪩

2 likes

Ik had eerst een echte brow soap en ik gebruik nu een jaar (misschien wel langer) een blok glycerine zeep van de Hema. Was een tip van hier en het werkt perfect! Het wordt hard en je krijgt geen witte klontjes. Ik maak mijn wenkbrauwborsteltje nat onder de kraan en dan ga ik over het blok zeep. Heb de zeep in een blik zitten.

5 likes

Ja klopt! Het is een verpakking met 3 blokken zeep en ik heb nu denk ik 1/8 van 1 blok gebruikt haha. Dus je kan hier nog even mee vooruit.

1 like

Heeft iemand ervaring met lichttherapie via zo’n masker met rood licht?

1 like

Sommig haar houdt gewoon geen krul vast. Heb je in het verleden wel succes gehad?

1 like

Ik niet maar ik ben hier ook heel erg in geĆÆnteresseerd! Ik weet dat goalstogetglowing een heel goed artikel hierover op haar blog heeft met alle technische info alsook mini reviews van heel veel maskers. Zelf nog niet de knoop doorgehakt want prijzig natuurlijk en je hebt in de EU gewoon wat minder opties.

4 likes