Wat een goed idee! Ik heb precies deze 2 ook dus ga dit ook eens proberen.
Ik gebruik tot nu toe meestal alleen weleens een paint pot (edit: kleur rubenesque) op m’n ogen.
Wat een goed idee! Ik heb precies deze 2 ook dus ga dit ook eens proberen.
Ik gebruik tot nu toe meestal alleen weleens een paint pot (edit: kleur rubenesque) op m’n ogen.
Ik ben Maybelline Color Tattoo stan. Blijft zitten als een huis (ik heb vette oogleden) en de kleur Dusk Doll is volgens mij heel mooi bij groene ogen!
Heb je ook de rozige kleuren? En gebruik je het ook weleens als blush?
Ik kende dit niet maar als ik het zo zie wil ik alle kleuren hahaha
Ja die heb ik ook en die zijn ook geweldig! Ik heb puff, dawn en haze en die zijn ook heel mooi.Die andere twee die ik eerder zei gebruik ik trouwens ook als blush. En vaak ook een combi dus een wat groter oppervlak bv dusk en en dan een pop of color met een rozige kleur.
Ik ben overigens echt een kneus met make up haha maar daarom vind ik die cloud paints zo geweldig. Het oogt heel natuurlijk maar het zorgt echt net voor een beetje kleur! Ik gebruik ze echt al jaren bijna elke dag en ze raken ook niet op haha.
Klinkt super! Ik ben ook helemaal niet van de make - up maar deze zien er echt mooi uit.
Mooizo! Ik heb een borsteltje van de Hema, die vind ik ook heel fijn. Hij is zwart met een houten handvat. Die van Essence is vet scherp en prikt haha, dus dat is een afrader
Glossier is nu in NL te bestellen. Wat zijn jullie aanraders en waarom?
(Ik wil sowieso een cloud paint)
De boybrow en de parfum!
En heb de nieuwe stretch concealer besteld maar die is nog niet binnen
De cloudpaint, heb die paarse en die zijn echt prachtig. Je hebt maar een beetje nodig en het geeft je zo’n natuurlijke kleur en glow en de lippenbalsems. Niet veel over te vertellen maar doen goed hun job.
Dat is de Balm Dot Com toch, die lippenbalsem. Geven die een beetje kleur af? Ik heb de berry in mandje.
@Clarity Heb idd de Boy brow in mijn mandje!
Heeft iemand ervaring met de Perfecting Skin Tint?
Ik had de nude, geeft geen kleur af maar had in de winkel die met kleur getest en was subtiel maar goed te zien
Ik ben erg blij met Birthday.
De lipgloss vind ik ook heerlijk. Alle kleuren. Heel erg JLo - Love dont cost a thing.
O en de priming moisterizer as well!
Parfum ook lekker, maar die moet je zelf gewoon even ruiken en testen voordat je het koopt kan ik me voorstellen.
Ah, ik ben benieuwd! Heb net besteld, cloud paint in stormy, lip balm in berry, een boy brow, een stretch concealer, en een skin tint. Zo benieuwd!
(parfum verdraag ik helaas niet meer sinds mijn astma, alleen nog Molecule 01 incidenteel)
Wat is een goede liquid/cream contour voor een bleke huid? het liefst een budget of mid merk. ik zie namelijk nooit cream contour bij de budgetmerken, alleen maar bronzers
(ik woon in Londen dus liefst merken die hier verkrijgbaar zijn )
Misschien die van e.l.f. en dan de lichtste kleur? Ik ben ook heel bleek en vind die wel mooi. Hij lijkt een beetje grijzig maar is mooi koel. Bij mij slaat alles altijd zo oranje uit anders.
Oh de e.l.f. Halo Glow contour beauty wand bedoel ik in fair/light
Ja! Als je naar de website gaat, zie je rechtsboven “NL” staan. Gratis verzending vanaf 65 euro en tax/duties included. Je kunt ook met Ideal betalen enzo.
Bij Vera Camilla was het goed gegaan, dus ik neem aan dat het nu ook goed gaat.
Zie International – Glossier
Mijn voorhoofd heeft best wat “structuur” (kan het niet uitknijpen).
Ik gebruik retinol 2x per week en die grijze vloeistof van Paula’s choice ook 2x (niet tegelijk). Verder toner voor hydratatie, crème en daaroverheen spf.
Wat zou ik nog kunnen doen?
Ik ben geen prof maar zou het comedonal acne kunnen zijn? Lijkt daar echt op en AHA/BHA’s helpen daar vaak mee.
Ik weet niet welke grijze vloeistof je bedoelt, maar heb je glycolic acid al geprobeerd? En/of salicylic acid? En als je dat al hebt geprobeerd azelaic acid?