Deze! Ik dacht dat ik hiermee wel goed zou zitten.
Misschien dat ik nog naar een andere acid moet gaan kijken, thanks!
Bij mij hebben niacinamide en azelaic acid erg geholpen. Deze gebruik ik beide van the ordinary.
oooh thanks die ga ik halen!
Zo jammer, jaaaren heb ik gedroomd van glossier die naar NL zo shippen. Maar die tijd kwam maar niet en ondertussen heb ik gewoon al andere goede varianten gevonden. Behalve oogcreme, maar die bubblewrap van Glossier wordt niet meer verkocht
Ok, dus lipsticks ga ik wel kopen op zich…
Geen betere dan cake en leo haha
Vanavond 25% korting op Douglas.nl
Oh goeie, weet je vanaf hoe laat? Ik wilde black friday afwachten maar vermoed dat het op MAC producten niet veel meer wordt dan 25%
Was gisteren, vandaag nog maar 15%
Mac wordt op Zalando vaak met meer dan 25% aangeboden. De prijzen op Zalando veranderen ook dagelijks. Volgens mij is Zalando een samenwerking met Sephora aangegaan en zodoende levert Zalando verschillende beautymerken, waaronder Mac.
Ik ben eindelijk gezwicht en heb het Pat McGrath Rose Divine palette besteld. De korting was 25% en met giftcards en nog andere kortingen ging er nog 30 euro van af dus heb ik hem voor de helft. Worth it.
Ik gebruik zelf helemaal geen make-up, dus ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Voor Sinterklaas maak ik een cadeaupakket voor een gezin dat ik niet ken. De oudste dochter is 15 en wil graag make-up. Ze is net begonnen met make-up en is nu vooral bezig met wenkbrauwen. Welke producten raden jullie aan? Het liefst niet al te duur, zodat ik ook nog andere cadeautjes kan kopen, maar ik wil vooral dat het fijn en mooi spul is. Ze is blond trouwens, met blonde webkbrauwen, een lichte huid en een bril. Is het dan aan te raden om altijd de lichtste wenkbrauwkleur te nemen?
Ik zou van Essence of Catrice een licht potloodje doen en transparante wenkbrauw gel erbij bijvoorbeeld. Misschien nog een los borsteltje erbij?
Ik denk dat make-up daarin qua kleur zó persoonlijk is dat een douglasbon passender is. Daar heb je NYX wat best prima wenkbrauwproducten zijn voor een goede prijs.
Lastig want kleur doet alles. Ik zou dan ook eerder voor een cadeaubon gaan want in mijn ervaring vallen sommige blonde potloodjes heel oranje uit en dat is zó lelijk als dat niet bij je haarkleur past. Wat iemand hierboven al zegt: douglas verkoopt NYX en ook ELF. Die zijn beide niet zo duur en hebben wel fijne producten, of je moet anders een kruidvat bon want essence en catrice?
Kiko is denk ik een goede aanvulling op de merken die boven mij al worden genoemd.
@Blush @Aiden @mikselke @wompie Wat een goede tips, dank je wel! Goed om te weten van die kleur, dan blijf ik daar denk ik van weg. Wil ook niet dat het een miskoop blijkt natuurlijk. Ik ga de merken even bekijken.
Heeft iemand ervaring met de handcreme van chanel? Is het het waard? Ik mag een cadeau uitzoeken en ik gebruik veel handcreme dus ik vind zoiets wel leuk, maar ik heb geen idee of het de 50 euro waard is
Nee
Voelt gewoon prima aan, maar dat geld kun je echt veeellllll beter besteden
Weet je een ander leuke cadeautip van 50 euro van de beauty?? Ik gebruik niet veel make-up
Ik ben meer dan content van de kiehl’s handcrème en die kost 20 euro denk ik. Ik zou nooit 50 euro aan een crème geven.
Toilettas?