Het Beautytopic #4

Oh dat is ook een goede, en die gezichtscreme is ook lekker. Of ik vraag gewoon la mer :tipping_hand_woman:t3: thanks!

@keekie ook een leuke!!

5 likes

De gigapot Talasso Scrub van Collistar kost rond de 40, die vind ik zelf heel lekker. Anders de grotere verpakking Sol de Janeiro Bum Bum Cream of Nuxe Huile Prodigieuse, K18 of Olaplex voor je haar. Als je fancy handverzorging wilt zou ik zelf eerder gaan voor Aesop zeep + handcrème dan Chanel (maar mijn favo handcrèmes zijn 1 euro)!

2 likes

Aah leuke tips! Aesop koop ik zelf altijd, lekker spul, maar ik vind die fles handcreme eigenlijk te groot, ik wil het lekker in mn tas meenemen. Welke handcreme van een euro heb jij?

De voetencrème met urea van Lidl lol (wel 2 euro trouwens, ik heb gelogen!!!), anders die lemon & buttermilk van DM. In Nederland vind ik de handcrème van Purol heel lekker!

4 likes

Ik heb ook echt al heel veel handcremes geprobeerd maar ik ben echt super enthousiast over de handcreme van Salt & Stone. Hij trekt zo bizar snel in en is wel echt voedend, ik heb de geur aantal & vetiver en die is ook echt heerlijk. Een paar weken geleden werd de deo van dat merk hier besproken en daar ben ik ook echt super blij mee.

Edit: Santal & vetiver, geen aantal

1 like

@Luzarl lemon en buttermilk is echt de beste evahhhhh

4 likes

Dan kan je liever de handcreme van QMS proberen, die is heel fijn.

Anders bodylotion van Kiehls als je wat luxer wilt gaan, trekt snel in en ruikt niet zo overheersend. De handcreme van Kiehls is ook heel fijn.

1 like

Haal deze, zoooo lekker!

2 likes

Deze raadde mijn huisarts aan toen ik nog heel vaak mn handen waste door smetvrees en heb nooit meer terug gekeken. Echt geweldig spul.

3 likes

Lol ja ben helemaal verslaafd aan de bum bum creme, vind de pot ook zo leuk en het werkt zo goed.

3 likes

Haha zoiets simpels, maar dit voelt zo erg als een life hack voor mij :joy: waarschijnlijk hebben anderen dit allang bedacht.

Sindskort heb ik mijn gezichtsreiniger in de douche staan. Zo kan ik iedere avond tijdens het douchen meteen mijn gezicht reinigen.
Hoezo heb ik dit nooit eerder bedacht? Ik deed dat altijd apart nog; voor of na het douchen haha.

13 likes

Ik poets ook mijn tanden onder de douche. :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha dit vind ik heel schattig

7 likes

Heeft iemand ervaring met queen tarzi? Ben benieuwd naar de balm, primer, blush en lipliner

1 like

Wat werkt er dan bij jou? Heb deze ook gehad en hij ruikt heerlijk maar ik zag geen verschil.

3 likes

Uhm ik realiseer me nu dat ik em niet gebruik om mijn billen oid strakker te maken, ik geloof ook niet dat dat echt werkt. Ik heb het gewoon als bodybutter gebruikt en het is dan heel voedend en alles voelt nog lang zacht en “glad”. Maar ja niet echt om iets strakker te maken…

Take the day off van clinique of de clean it zero balm

1 like

Ik heb een cleansing balm van byoma die wel fijn is. Wel even wazig zicht als ik goed m’n mascara wegwrijf haha. Doe daarna nog wel een andere cleanser voor m’n huid want die van byoma is best vet.

1 like

Ik heb de cleansing balm van The Body Shop, camomile cleansing. Die vind ik heel fijn!

6 likes

ik vind dit echt een fijne cleansing balm

5 likes