Ik zou voor jou kijken naar Cork en Oak voor bruin neutraal en niet te donker.
Cherry is perfect voor rode lippen en Nightmoth is ook een favoriet.
Chestnut gebruik ik bij “nude” kleuren.
Thanks! Zag Cork ook veel voorbij komen maar twijfel of die nog wat donker is voor mij, maar wie weet schat ik dat helemaal verkeerd in. Oak en Whirl zien er ook goed uit.
Is Cherry ook mooi bij donkerder rood of echt alleen fel? Ik ben echt een lippotlood noob dus geen idee haha.
Denk dat Whirl bij je past!
Je had er al 1 besteld (welke?) maar ik heb dit probleem ook heel erg en het is eindelijk opgelost door een tubing mascara van Catrice. Heb echt van alllles geprobeerd, ook hele dure, maar deze does the trick:
Cork is lichtbruin en eigenlijk te licht voor mij. Niet dezelfde ethniciteit haha maar iluvsaharii gebruikt hem vaak bij nude kleuren.
Hoe donkerrood wil je gaan? Ik draag cherry bij ruby woo-tinten, dus wel fel rood. Als je meer naar bordeaux wilt gaan dan is plum nog een goede of nightmoth als je contrast wilt.
Whirl is ook mooi, een beetje dusty rose.
Mede panda hier Tot nu toe beste resultaat met Estee Lauder zero smudge mascara. En verder helpt eyeshadow primer en afpoederen.
Ik ben op zoek naar een lipgloss die niet extreem opvallend is, maar dat je wel ziet dat je iets op hebt. En dan een beetje een rozeachtige gloed met een koele ondertoon.
Weet iemand toevallig of de lipglass Love Child van Mac daaraan voldoet?
Is de stack mascara van Mac het waard? Ik hoef echt geen 10 laagjes maar zoek wel iets waar mijn wimpers volume van krijgen zonder te klonten. Lengte hoeft niet echt want ze zijn al behoorlijk lang van zichzelf
Nah vind m niet super boeiend, in het begin separeert ie super goed maar na een paar lagen gaat ie bij mij toch een beetje klonteren.
Daar was ik al bang voor. Dan ga ik wel op zoek naar een andere
Ik ben op dit moment echt fan van de YSL lash clash!
Love Child is niet koel, hij is neutraal met een warme/gouden glans. Ik zou je de lipgloss van Kiko in de kleur 22 Red Garnet aanraden, of NYX Butter Gloss in Angel Food Cake aanraden.
Is die smudgeproof? Ik heb best wel hooded eyes waardoor ik bij heel veel mascaras aan het einde van de dag meer op een panda lijk. Zelfs als ze claimen smudge proof te zijn.
Ik heb nu die tubing mascara van Heimish. Die is heel fijn en blijft echt zitten als een huis, alleen is die best wel nat waardoor mijn wimpers snel aan elkaar plakken.
Thanks voor de tips! Ik ga vanavond gelijk kijken bij de Kiko en de Etos voor Nyx, ben benieuwd!
Heeft iemand hier ervaring met blauw licht therapie tegen acne?
Zag dit op Insta voorbij komen en vind dit nog wel een oké prijs. (€ 167,-) als het helpt dan.
Las al wel dat het niet goed voor de ogen is dus dat je ze dicht moet doen of bescherming moet dragen.
Voor die prijs kun je beter eens een laserbehandeling bij een huidtherapeut doen?
Ja dat zou ook kunnen inderdaad, maar dan ben ik het bedrag na 1 behandeling al bijna kwijt. Het zou goed helpen tegen onderhuidse ontstekingen dus daar zou ik hem plaatselijk voor willen gebruiken.
Een stippling blush van mac! Maar een beetje een dunnere stippling vind ik heel fijn voor crème blush
Even update, heb in de winkel even de kleuren op mijn hand getest. En mss heeft iemand anders hier nog wat aan die toevallig weet hoe ik eruit zie.
Oak is echt veel te licht voor mij.
Cork te donkerbruin (ik vind het bij die iluvsaharii trouwens wel mooi, maar zij is wel van de full face veel make-up en ik heb geen skills, draag bijna nooit foundation en niet zo fab haha). Misschien ooit.
Cherry heb ik wel besteld, heb een paar felle rode kleuren waar ik het bij uit wil proberen. Als het bevalt kan ik altijd nog een donkerdere kleur voor bij mijn andere rood doen.
Whirl was inderdaad een vrij goede voor mij, althans op mijn hand, dus hopelijk ook op m’n hoofd. Dus deze ook besteld.
Soar vond ik trouwens in de winkel ook mooi, maar wel weer vrij roze dus die nog even gelaten.
Spice vond ik ook mooi trouwens, maar iets te oranje voor de kleuren lipstick waar ik het eerst bij wil proberen.
Ik heb een stippling brush van Real Techniques, die is fijn voor liquid blush